Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on, tänään tunsin kipua siitä, miten käänsit silloin selkäsi ja käyttäydyit. Osaan silti nähdä kaiken kauniin. Suru kääntyi sisäänpäin ja oma menneisyys kerrosti sen.
Anteeksi. Kaiken olisi voinut silloin hoitaa hieman paremmin. Koitin vaan antaa tilaa sulle, en kääntää selkääni.
Uskon sinua, koska koen tuntevani sinut tavalla jota on vaikea ymmärtää. Anteeksi, etten uskaltanut silloin olla rohkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on, tänään tunsin kipua siitä, miten käänsit silloin selkäsi ja käyttäydyit. Osaan silti nähdä kaiken kauniin. Suru kääntyi sisäänpäin ja oma menneisyys kerrosti sen.
Anteeksi. Kaiken olisi voinut silloin hoitaa hieman paremmin. Koitin vaan antaa tilaa sulle, en kääntää selkääni.
Uskon sinua, koska koen tuntevani sinut tavalla jota on vaikea ymmärtää. Anteeksi, etten uskaltanut silloin olla rohkeampi.
Ei sinulla ole mitään anteeksi pyydettävää. :)
Uskon tuohon. Jos joku valittu sana joskus vielä kävelee vastaan niin se on varmaan juuri tuo maastopeppu.
Laita joskus wa, ni mennään vaikka kahville juttelee.
Olet ajatuksissani. Hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin jos olisi numero.
On helvetillinen ikävävä. Sä olit niitä harvoja jotka ei kuluttanu mua yhtään, ei edes silloin kun kiukuttelit.. :D
Vierailija kirjoitti:
Kirjaston kirjepisteellä oli pöydällä lappu, jossa luki I 🤍 summer, meinasin laittaa siihen Me too…
Olen kytkenyt sen pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin jos olisi numero.
laita sit maililla sun mulle. :) sukunimi.etunimi gmail
Myö voitais männä vaikka mettään ison mäen päälle ja katella maisemia sieltä sekä hempeillä vähä.
Vierailija kirjoitti:
On helvetillinen ikävävä. Sä olit niitä harvoja jotka ei kuluttanu mua yhtään, ei edes silloin kun kiukuttelit.. :D
Kiukuttelinko joskus? Enkö ollu sulle aina lempeä ja ehkä vähä flirttaileva? 😙
Se oli liian vaarallinen laite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa oon sitä mieltä, että on ihan asiallista ilmoittaa kirjoittavansa sivusta, ja olenkin niin tehnyt, mutta alkanut olla sitä mieltä, että tässä nimenomaisessa ketjussa se on yks hevon vtun sama.
Periaatteessa oon sitä mieltä, että yksittäinen mielipide on persereiän veroinen, jokaisellahan on sellainen. Asia ei siis ratkea edes äänestämällä. Säännöt, periaatteet, käytännöt ja muut sosiaaliset normit ovat sellaisten yläpuolella ja välinpitämättömyys ihmisyhteisön normeista tai niiden suoranainen vastustaminen ja sitä kautta häiriön ja vahingon tuottaminen muille kertovat poikkeuksetta jonkinlaisesta henkisen maailman tasapainottomuudesta, kuten sosiopatiasta.
Sosiaalisiin normeihinko mahtuu käytös ja ilmaisutapa, jossa käytetään mm. termiä "persereiän veroinen"? Aika erilaisissa sosiaalisissa piireissä sitten liikumme.
Mä en kirjoita mtn tällaista.
((( 🍑 Arsekommentteja. 🍑 )))
Koska emme ole Barbababoja, emme
liioin Muumeja, on meillä jokaisella tuo
anatominen _exit_kohta_ kehossamme nauttimamme ravinnon sulamatonta
kuitua varten. Duh. x
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne valitut sanat on?
Ei tässä pysty nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota yhteyttä?
Uusin taitaa olla vaarallisin.
Vierailija kirjoitti:
Myö voitais männä vaikka mettään ison mäen päälle ja katella maisemia sieltä sekä hempeillä vähä.
Tämä kuulostaa täydelliseltä suunnitelmalta
Et takuulla. Ajattelin enemmän toista osapuolta.