Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91573)
On helvetillinen ikävävä. Sä olit niitä harvoja jotka ei kuluttanu mua yhtään, ei edes silloin kun kiukuttelit.. :D
Vierailija kirjoitti:
Kirjaston kirjepisteellä oli pöydällä lappu, jossa luki I 🤍 summer, meinasin laittaa siihen Me too…
Olen kytkenyt sen pois päältä.
Myö voitais männä vaikka mettään ison mäen päälle ja katella maisemia sieltä sekä hempeillä vähä.
Se oli liian vaarallinen laite.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne valitut sanat on?
Ei tässä pysty nyt.
Vierailija kirjoitti:
On helvetillinen ikävävä. Sä olit niitä harvoja jotka ei kuluttanu mua yhtään, ei edes silloin kun kiukuttelit.. :D
Mikset ota yhteyttä?
Uusin taitaa olla vaarallisin.
Vierailija kirjoitti:
Myö voitais männä vaikka mettään ison mäen päälle ja katella maisemia sieltä sekä hempeillä vähä.
Tämä kuulostaa täydelliseltä suunnitelmalta
Vierailija kirjoitti:
Sataa vaan koko ajan 😔.
Mä kyllä yritin, mutta en saa sitä ulos pilvestä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon tuohon. Jos joku valittu sana joskus vielä kävelee vastaan niin se on varmaan juuri tuo maastopeppu.
En lukenut kyseisiä valittu sana -kommentteja. Ei liittynyt niihin mitenkään.
Tänään olen sen verran väsynyt ja antisosiaalinen että hiljaisena hyypiönä oleminen blondin miehen seurassa luonnistuisi parhaiten. Olisi ainoa jota nyt jaksan. 💗
Vaan pitää saada itsestäni sosiaalisempi versio kuuteen mennessä, sukulaisuus kun velvoittaa seuraelämään osallistumiseen. Jos blondi mies erehdyt matkani varrelle kun keskustan läpi kävelen, nappaan kädestäsi kiinni ja vien sinut suojamuurikseni 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota yhteyttä?
Ei ole yhteystietoja ja asutaan eri kaupungeissa, mut toivottavasti vielä joskus törmään häneen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa oon sitä mieltä, että on ihan asiallista ilmoittaa kirjoittavansa sivusta, ja olenkin niin tehnyt, mutta alkanut olla sitä mieltä, että tässä nimenomaisessa ketjussa se on yks hevon vtun sama.
Periaatteessa oon sitä mieltä, että yksittäinen mielipide on persereiän veroinen, jokaisellahan on sellainen. Asia ei siis ratkea edes äänestämällä. Säännöt, periaatteet, käytännöt ja muut sosiaaliset normit ovat sellaisten yläpuolella ja välinpitämättömyys ihmisyhteisön normeista tai niiden suoranainen vastustaminen ja sitä kautta häiriön ja vahingon tuottaminen muille kertovat poikkeuksetta jonkinlaisesta henkisen maailman tasapainottomuudesta, kuten sosiopatiasta.
Sosiaalisiin normeihinko mahtuu käytös ja ilmaisutapa, jossa käytetään mm. termiä "persereiän veroinen"? Aika erilaisissa sosiaalisissa piireissä sitten liikumme.
Niin ilmeisesti. Kyseessä on kansainvälisesti tunnettu fraasi, joka sisältyy vähänkään laajempaan yleissivistykseen. Ihan on Hollywood-elokuvissa ja merkittävien kirjailijoiden romaaneissa käytetty ja sille löytyy omat sanakirjaselityksensäkin.
Eikun, luin, osan, mutta silti ei liittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää omat kiukuttelut niin en voi edes suutahtaa tuosta, että oot vaan chillannut kun toisella on ollut ihan kiukku puserossa 😄
Vierailija kirjoitti:
Amnesia.
Kuha et mua unoha
Laittaisin jos olisi numero.