Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47630)
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä ajattelet musta? 😊
Kaikenlaista
Miltä tuntui eilen katsella vierestä, A? Voit tulla myös sängyn viereen katsomaan, jos sulla on kesälomaa tai perhevapaita jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntuu siltä, et päästäispä vaan sänkyyn, mikään muu ei tunnu yhtä tärkeältä. Tunteita on molemmilla, nyt ne täytyis vaan päästä näyttämään, ehkä kaikki siitä sitten järjestyis. 🥰😘
Odotan mies sitä sun yhteydenottoa niin kaikki tapahtuu. Tiedät kyllä että odotan sun palaavan vielä asiaan
T vois nyt ottaa niskasta kiinni ja ehdottaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki muut saa ja mä en?
L0l. Minutkin saisi, mikäli kohtelisi alusta alkaen, kuin ketä tahansa muutakin naista. <3
Toki, jos on itse ongelmainen, niin sitten ei ehkä voi mtn. :)
- Min(n)a/Dina.
Ei minulta tuo mut muistin sua kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarjosit vain salmiakkia
Minä olin hullu, panin peliin koko elämän 🎵🎶
Se ei todellakaan ollut vain salmiakkia
Oliko ihan salmi-nakkia
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki muut saa ja mä en?
Sulla on tarkemmat kriteerit. Kuka tahansa saa, jos huolii keltä vaan. Ei pelkässä saamisessa ole mitään vaikeaa.
Miltä tuntuu tehdä tarkoituksellisesti ja tieten tahtoen pahaa?
Minä tahtoisin päästä jo kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa perseilemästä. Mokaatte, valehtelette, olette kenen naisen kanssa tahansa ja uikutatte palstoilla. Tunnustakaa rakkautenne selvästi kohteellenne, muutoin lähetätte sekavaa ja ristiriitaista signaalia eikä teihin voi silloin luottaa. Vai eikö teissä ole edes miestä siihen, että kerrottu tunteenne? Sitten olet täysin surkimus! 🤣
Mulla on tunteita vaan kasseissa ja olen sen kertonut kehonkielellä
Pidä pallisi etäällä hänestä. Hän on enemmän arvoinen ja saa sitä muuta ihan toiselta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa perseilemästä. Mokaatte, valehtelette, olette kenen naisen kanssa tahansa ja uikutatte palstoilla. Tunnustakaa rakkautenne selvästi kohteellenne, muutoin lähetätte sekavaa ja ristiriitaista signaalia eikä teihin voi silloin luottaa. Vai eikö teissä ole edes miestä siihen, että kerrottu tunteenne? Sitten olet täysin surkimus! 🤣
Mulla on tunteita vaan kasseissa ja olen sen kertonut kehonkielellä
Haha, oot varmana mun kaivattu :D tää puolinasiasta ei jääny epälväksi
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu tehdä tarkoituksellisesti ja tieten tahtoen pahaa?
Ne ovat itse juurikin niitä sairaita friikkejä.
Ei terve ja terveesti tunteva ihminen käyttäydy niin. <3
- Min(n)a/Dina.
Kuka rutistaisi äitiä, joka kuuntelee ja lohduttaa lapsiaan tuntitolkulla?
Se ei todellakaan ollut vain salmiakkia