Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47677)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä jotenkin milloin oot siellä....
Yhteisesti sovittuun aikaan.
Sunko kanssa sovitaan? On paljon todennäköisempää ettei hän edes käy täällä. Täytyy vaan joku päivä mennä ja jos hän ei oo siellä niin sit ei oo ja olkoon se sit merkki niin pääsen ainakin eroon tästä jossittelusta ja näiden hiton ketjujen kyttäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushuijari
Kuspäille ja ihme kikkailijoille kyllä
Eli itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa pikkulauantaita 🥂
Kiitti, mutta otan tämän päivän ihan vaan keskiviikkona. Ja raittiina kuten kaikki muutkin päivät. Kiva kokea kaikki elämässä sellaisenaan ilman pöhnäverhoa! 💫
Lasista voi juoda alkoholittomiakin tuotteita vai ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän sormet kosketti toisiaan kun katsottiin sun puhelinta. Et vetäissyt kättäsi pois.
No en kai nyt sentään vetänyt kättäni pois, kun näytin sen jutun puhelimesta vain siksi, että pääsisin niin lähelle, että voisin nuuhkailla, että käytätkö parfyymiä tai kosteusvoidetta tmv.
No, mitä käytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? x
No siellä ainoassa paikassa jossa ollaan nähty.
Arki-iltaisin.
t. mies
Paholainen palkitsee varmasti ruhtinaallisesti ahkeran juoksupoikansa. Olet vähintään yhtä taitava kuin työnantajasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mukamas vahingossa painanut rintani kaivattuni treenattua käsivartta vasten. 😇 Voisinpa painautua sun syliin kokonaan.
Pääsisinpä mäkin painautumaan kaivatun treenattua vartaloa vasten. 🧡😍
Vierailija kirjoitti:
Mun on hankala ymmärtää sua. Käyttäydyit aina kuin vihaisit minua, mutta kuitenkin ilahduit huomiostani.
Tulet ilahtumaan salmiakista
Vierailija kirjoitti:
Ostin lomarahoilla spekulatiivisia pienosakkeita Uudelta mantereelta. En tiedä, sijoittaako kaivattuni. Jos sijoittaa, niin varmaankin rahastoihin. Toivottavasti on valinnut matalakuluisia ETF-indeksirahastoja. Terkkuja siis n. 158 cm pitkälle tummalle kaunottarelle!
Kiitti, sijoitun rahani kaivamalla ne kukkapenkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa pikkulauantaita 🥂
Kiitti, mutta otan tämän päivän ihan vaan keskiviikkona. Ja raittiina kuten kaikki muutkin päivät. Kiva kokea kaikki elämässä sellaisenaan ilman pöhnäverhoa! 💫
Lasista voi juoda alkoholittomiakin tuotteita vai ?
Ihan mahdollista. Usein tuo pikkulauantai kai yhdistetään dokailuun, vaikka sehän on joskus tarkoittanut mm. saunapäivää. Ap:kin saattoi tarkoittaa tripmehua saunan jälkeen lasista nautittuna.
🌳🌾🌿
Vierailija kirjoitti:
Mun on hankala ymmärtää sua. Käyttäydyit aina kuin vihaisit minua, mutta kuitenkin ilahduit huomiostani.
En vihannut enkä vihaa. Olen vain outo.
Milloin se valkoinen pusero oli?
Sinä tarjosit vain salmiakkia
Minä olin hullu, panin peliin koko elämän 🎵🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vihannut enkä vihaa. Olen vain outo.
Niin minäkin. Oltaispa outoja yhdessä.
Mitäköhän sä ajattelet musta? 😊
Vierailija kirjoitti:
Iltasoiton aikaan tai kellojen kumistesssa
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä ajattelet musta? 😊
Että oot ihan ja kaunis ja on ikävä ja ikävä sun lähelle asumaan
Se oli vain hipaisu rakkautta.