Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47630)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keskittyä töihin kun ajattelen sua koko ajan.
T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaushuijari
Kuspäille ja ihme kikkailijoille kyllä
Eli itsellesi.
No viddu joo'o, 😂 Ei kyllä ikinä mielessä että täältä löydänkin sen miehen jota huijata rakkaudellisesti. Eikä oikeastaan ikinä mielessä että täältä minä sen miehen nyt löydän, kyllä minua vetää paikkoihin ihan oma mielenkiinto ja omat tarpeet, ei miehet. Välillä on ollut sattumia, että on löytynytkin itseäni kiinnostava mies, mutta ei oo ikinä ehtiny kunnolla edetä minnekään, juurikin aikaisemmin mainituista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä jotenkin milloin oot siellä....
Ehkä syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän sä ajattelet musta? 😊
Musta on hyvä väri. Soveltuu moneen tilanteeseen. Paitsi no esim. häihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mun katseet jo paljastanut sen?
Minäkin ajattelin puijata rakkaani sänkyyn mun kanssa. Pääsisin tutustumaan häneen niin läheisesti kuin vaan voi. Siitä mä oon uneksinut monta vuotta! 😍🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keskittyä töihin kun ajattelen sua koko ajan.
T?
Ei ollu minulta, vaikka sekaisin se on minunkin pää. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä jotenkin milloin oot siellä....
Ehkä syyskuussa.
Tai sitten matka kohdistuu vain puoliväliin. Katsotaan mitä tuleman pitää.
Miksi kaikki muut saa ja mä en?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että oot ihan ja kaunis ja on ikävä ja ikävä sun lähelle asumaan
Asuttaispa samassa kaupungissa. Mä asuisin mieluusti sun luona, mutta sun valinta mitä tehdään! Kuin kaivatulle. 😍😘
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin puijata rakkaani sänkyyn mun kanssa. Pääsisin tutustumaan häneen niin läheisesti kuin vaan voi. Siitä mä oon uneksinut monta vuotta! 😍🧡
Monta vuotta?!😅 huhhuh. Aikamoista, että jaksaa haaveilla monta vuotta jonkun perään.
Vierailija kirjoitti:
💖tipu
💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta?!😅 huhhuh. Aikamoista, että jaksaa haaveilla monta vuotta jonkun perään.
Liian monta. Tulisit ja ottaisit mut nyt jo vihdoin! 😍
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa perseilemästä. Mokaatte, valehtelette, olette kenen naisen kanssa tahansa ja uikutatte palstoilla. Tunnustakaa rakkautenne selvästi kohteellenne, muutoin lähetätte sekavaa ja ristiriitaista signaalia eikä teihin voi silloin luottaa. Vai eikö teissä ole edes miestä siihen, että kerrottu tunteenne? Sitten olet täysin surkimus! 🤣
Mulla on tunteita vaan kasseissa ja olen sen kertonut kehonkielellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestis ei ollut mulle. Kommentoin vain. En haikaile ja unelmien varassa elä vuosia.
Tänään tuntuu siltä, et päästäispä vaan sänkyyn, mikään muu ei tunnu yhtä tärkeältä. Tunteita on molemmilla, nyt ne täytyis vaan päästä näyttämään, ehkä kaikki siitä sitten järjestyis. 🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa perseilemästä. Mokaatte, valehtelette, olette kenen naisen kanssa tahansa ja uikutatte palstoilla. Tunnustakaa rakkautenne selvästi kohteellenne, muutoin lähetätte sekavaa ja ristiriitaista signaalia eikä teihin voi silloin luottaa. Vai eikö teissä ole edes miestä siihen, että kerrottu tunteenne? Sitten olet täysin surkimus! 🤣
Mulla on tunteita vaan kasseissa ja olen sen kertonut kehonkielellä
Ijäksi en kelpaa ja patjaksi en ala se siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestis ei ollut mulle. Kommentoin vain. En haikaile ja unelmien varassa elä vuosia.
Mä vastaan täällä aina kuin vastaisin kaivatulle. Aina en jaksa sitä merkitä. 😊
Ässä mix.