Mikähän siinä on että ainoastaan naiset valittavat tästä ihanasta lämmöstä eivät miehet 🤔
Kommentit (12)
Kyllä ite oon kuullut sekä että mainintaa helteestä. Kyllä tämmöinen lämpö voi vähän kaikilla tuntua ennen kuin tottuu. Nythän tässä jo vähän tottunut näihin lämpöihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ite oon kuullut sekä että mainintaa helteestä. Kyllä tämmöinen lämpö voi vähän kaikilla tuntua ennen kuin tottuu. Nythän tässä jo vähän tottunut näihin lämpöihin.
Pari viikkoa niin alkaa olla pakkas yöt. Ihana suomi prkl.
On niitä miehiäkin jotka ei tykkää helteestä.
Katukuvassa kuumissaan oleva mies ei erotu, kun meikit ei sula naamaan ja tukkakin on sama siili kuin talvellakin. Miehen ei tarvitse näyttää "siistiltä" säällä kuin säällä.
Justhan tuolla joku etusivulla valittaa pallihiestään. Se nyt ainakin lienee mies. Itse pidän lämmöstä.
N
Vierailija kirjoitti:
Katukuvassa kuumissaan oleva mies ei erotu, kun meikit ei sula naamaan ja tukkakin on sama siili kuin talvellakin. Miehen ei tarvitse näyttää "siistiltä" säällä kuin säällä.
No ei kai sinunkaan mitään täyttä pakkelia ole pakko laittaa ja tunkankin saa nostettua ylös.
N
Voi kuule, kyllä täällä löhöö sohvalla äijä joka on valittanut jo kaksi viikkoa yhteensoittoon. Alkaa nimittäin kohta nyppimään ihan huolella tuo äijä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kyllä täällä löhöö sohvalla äijä joka on valittanut jo kaksi viikkoa yhteensoittoon. Alkaa nimittäin kohta nyppimään ihan huolella tuo äijä.
Mä käyn päivittäin 10km lenkillä klo 12-15 välillä. Elämä on ihanaa olisipa aina tällaista.
Troopikko mies.
Miesten ei tarvitse olla raskaana, eikä käyttää rintaliivejä helteellä.
Erityisesti kun vielä vähän aikaa sitten kirjoitettiin sitä että muun muassa töissä lämpötila on liian alhainen naisille, jotka palelevat! Koska lämpötila on säädetty miesten mukaan kuulemma.