Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (47914)
Vierailija kirjoitti:
Kivitalossa on kivitalon kulut.
Jaa mitkäs ne oli? Uima-altaan puhdistus ja flyygelin virittäminen vai
Vierailija kirjoitti:
En myönnä kaivanneeni, se paikka vaan tuntu jotenki tyhjältä muutaman viikon putkeen ja möksötin ihan muista syistä, that's all
Laita viestiä niin mä myönnän.
Olin tänään niiiiiiin söppänä, olisitpa nähnä mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, jolla on omatunto ja ymmärrys teoistaan, pyrkii selvittämään asiat. Sinulla ei ole siihen mitään tarvetta, koska et koe syyllisyyttä. Minun taas et anna tulla selvittämään.
Eikö tuosta jo voi täyspäinen vetää johtopäätöksen ettei sua eikä sun selityksiä kaivata.
No suostuisitko sinä vain tyynesti olemaan pikkuhousunimeskelijän maineessa ilman mitään? Ei ehkä pitäisi, mutta kerrotaan nyt, miten asia meni. Aivan sattumalta, hänestä tietämättä, olin varannut viereisen mökin lomalla. Huomasin sen ja illalla ajattelin pistäytyä tervehtimässä. Suora reitti kulki heidän mökin takapihan kautta ja siinä sitten ajatuksissani nuuhkaisin, onko pyykki puhdasta. Tästä onnettomasta väärinymmärryksestä kaikki sai alkunsa. Enkä todellakaan hinkannut itseäni sitä penkin selkänojaa vasten samalla.
Nyt minua ei kuunnella, hän on kuin ei minusta tietäisi, ei vastaa tai kommunikoi irl. Osoittaa kaikin mahdollisin tavoin sanattomasti halveksuntaansa ja on kuin mitään ei ikinä olisi ollutkaan.
Otatko nainen yhteyttä kun lomasi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhöö, saan taas reaktoita! Huomioo! Spammaan lisää jäätelöjuttuja kaipuuketjuun kun sain huomioo!!
Pistaasi. Parhaan pistaasijäätelön söin Kroatiassa. Elin suunnilleen pelkällä pistaasijäätelöllä sen viikon mitä oltiin paikan päällä.
Siellä on facebook jäätelöäkin.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa selityksiä. Kaikkein vähiten niitä musta-valkoisia tekopyhyyksiä. Kaipaan fantasioideni lihallistumista. Tarkoitan omiani, en netissä toistettuja meemejä/muiden ideoita.
Lihaa saa ostamalla vai etkö raaski maksaa, kun ilmaiseksi olet tottunut kerran viikossa saamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hyvä olet hieromaan jalkapohjien lihastyynyjä?
Aaaah, mun fwb oli tässä niiiiiin hyvä. Se on oikeastaan ainoa juttu mitä hänessä enää kaipaan, muutenhan kaikki tuli kyllästymiseen asti koettua.
Toi on ihanaa.Nää toi mieleen että olin jäänyt paitsi koko jalkapohjahieronnan autuudesta, koska en kertakaikkiaan voi sietää kun mun jalkapohjiin kosketaan, kunnes jollain oli käsittämätön rauhoittava ja taitava ihmisläheinen energia ja yhtäkkiä mun jalkapohjat vaan olivat hänen kädessään. Oon ihan varma, että villieläimet tuntevat saman hämmentävän tunteen, kun ne tajuavat että hei mähän kesyynnyin, mitä hittoa. Joillain on tosi kiva energia ja ilmeisesti niin hyvä kyky lukea muita että heidän kosketus tuntuu oudon hyvältä. Tuli vaan mieleen jalkapohjahieronnasta.
Tosi hyvin kirjoitettu. Mäkin luulin inhoavani sitä, kutian tosi herkästi, mutta hitto miten toi mies osasi löytää oikeat pisteet mun jaloista ja sain suorastaan orgasmeja pelkästä jalkahieronnasta :D
Pulp Fiction ei ollu väärässä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Yllättää että ketjussa aamusta-iltaan istuva porukka tuskin on mitään pääkaupunkiseudulla kivitalossa asuvia menestyjiä? :D
Täällähän voi olla ties mitä miljonäärejä, tulevia sellaisia tai jopa kaikkensa menettäneitä.
Ei kyllä ole yhtäkään. Lähimpänä miljonääriä varmaan se, joka ilmoittaa välillä tehneensä eurojackpotin (idioottiveron).
Mulla puolisoni kanssa yhdessä on miljoonaomaisuus. Rahaa on mun lompakon läpi mennyt parikin miljoonaa. Ehjiä kalsareita mulla ei ole.
Ylilaudallakin tunnetusti on pelkkiä pankkiirilääkäreitä, jotka tienaavat vähintään 20000€/kk ja peniksen keskimitta kyseisellä palstalla on varmaan 31cm.
Itekin pankkiirilääkäri mut tienaan 20001€/kk ja peniksen mitta on 32cm
Otatko nainen yhteyttä kun ovulaatiosi alkaa?
En kyllä pidä Helsingistä, mutta vaihtoehdot on Suomessa vähissä sillä en pidä myöskään pilkupitöjien juorukerhoista tai maaseudun pitkistä ja pimeistä talvista ilman valon häivää.
Vierailija kirjoitti:
En ole lähdössä sieltä pois vaikka olisi kuinka kiusallista sinulle.
Miksi sun läsnäolo olisi kiusallista sun kaivatulle? 🤨
Mistä noita jalkahierojia löytyy, Tinderistä vai?
Vierailija kirjoitti:
Oh, se ehätti juuri mennä.
Hyvä, ei tartte kumia!
Toivon että otat yhteyttä kun oot maisemissa. Oon sulle valmiina. 6 vuotta vanhemmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä edes kiinnostaa mikä jonkun ventovieraan, nimettömän, kasvottoman lempijäätelö on?
No mä ainakin järkytyin, että jotkut vielä 2026 syö vaniljajäätelöä jollain hillolla :D eiks oo varaa muuhun vai häh?
Se on kallista. Kalliimpaa kun mansikkajäätelö. Ensin ostat laadukkaan vaniljajäätelön ja sen jälkeen laadukkaan hillopurkin.
Vieläks myydään kasvirasvajäätelöä? Muistan kun ysärin laman aikaan naapurin köyhä perhe söi kasvirasvajäätelöä pelkillä nonparelleilla. Itse kermapersekakarana katsoin vierestä, että ei kiitos. Edes Bravon banaani-suklaa ei kelvannut mulle, se oli se toinen halpis.
Sivusta
Oli hyvää.
En kaipaa selityksiä. Kaikkein vähiten niitä musta-valkoisia tekopyhyyksiä. Kaipaan fantasioideni lihallistumista. Tarkoitan omiani, en netissä toistettuja meemejä/muiden ideoita.