Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46715)
Gallup
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
12.6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri arvostus ihmisille, jotka eivät netissä esiinny toisena henkilönä eivätkä pyri kontrolloimaan muita.
Täysin samaa mieltä! Henkisesti aikuiset eivät pelleile netissäkään.
Te ootte kans yhden sortin sekoja. Miten täällä on nyt kukaan teinä esiintynyt, ja miksi? Hiukan itseriittoista, koko maailma ilmeisesti pyörii just teidän ympärillä. 😳😳😳😳😳😳😳
Toivottavasti sinulla on oma elämäsi; tiedäthän sinä sen parhaiten, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Melkeen viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, oot vaan niin🔥😍🥰🥵
Mä oon NAINE_, mut ok,
voin mä olla sun Seppådädi,
if that tickles ur fancy. 🥸🤷
Älä suotta omi terkkujani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?
Ulkonäkönsä ja olemuksensa lisäksi mielen erilaisuus. Olen varma ettei ole sisältä kuin kaikki muut. Tiedän, saattaa myös olla harhaa.
Ota selvää :)
Siihen on aika korkea kynnys tällä hetkellä. Toisaalta se kynnys vaan kasvaa ja kasvaa...
Älä kasvata kynnyksiä liian isoksi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
30.5.
Vetää puoleensa se että näemme toisemme.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kuulet minusta.
Kiva 😍
Vierailija kirjoitti:
Älkää jääkö roikkumaan ja uskottelemaan, että kyllä hän vielä joskus. Niin ei tapahdu.
Mitä meidän sitten pitäisi tehdä seuraavaksi? Etsitään neuvoja kullan suhteen.
Voiko se inspiroida sinua omasta elämästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, oot vaan niin🔥😍🥰🥵
Mä oon NAINE_, mut ok,
Älä suotta omi terkkujani.
Ota kevyemmin, suomalainen.
Sä olit heti mun jälkeen,
niin jatkoin seppåilun hengessä.
Chill, sis/bro, k'? 🖐 x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydän taatusti paremman kuin kaivattu, jos rehellisiä ollaan. Hänessä on paljon äärimmäisen hankalia piirteitä, joita olisin ollut valmis sietämään, koska rakastan häntä. Suurikaan rakkaus ei riitä, kun se on yksisuuntaista.
👍
Minä en aio ottaa ketään jolla on äärimmäisen hankalia piirteitä, siksi onkin hyvä tutustua ensin ennen kuin ryntää sitoutumaan.
Kenen pitäisi ryhtyä suhteeseen kanssasi? Kenelle kerrot periaatteistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.
Vinkkinä naisille:
"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu.
Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.
Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.
Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.
- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee
- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa
- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa
- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina
Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.
On varmaan saanut kenkää niiltä kaikilta sänkyyn halunneilta naisilta ton suloisen luonteensa vuoksi tai sitten ne sänkyhommat ei vaan suju. Ehkä molemmat.
Argumentit loppuu, ad hominemit alkaa. Suominaiset vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.
Vinkkinä naisille:
"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu.
Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.
Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.
Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.
- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee
- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa
- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa
- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina
Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.
Niin olen tehnytkin? Heti ensimmäisessä viestissäni sanoin, että en etene sen jälkeen kun nainen ehdottaa hitaasti etenemistä.
"Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ? B, ei edetä lainkaan ?"
Vastaukseni: "Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan."
Sen perusteella sitten ketjun naiset maalasi kuvan, että olen keskenkasvuinen ja lapsellinen narsistijuntti, joka räyhää ja painostaa kun ei pääse heti sänkyhommiin. Kylläpä on suorastaan pelottavan aggressiivista puolihullun propellipään käytöstä lähteä eri suuntaan kun ei mätsää jonkun kanssa yhteen.
Sää saat päättää ja tehdä valintasi niin kuin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?
Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.
Voit olla myös vakavammin otettava. Nainen voi haluta ottaa varman päälle ettei esim. ”helppoudellaan” tai ”tyrkkyydellään” pilaisi juttua. Siksi ottaa lukua ja jarruttelee. Yksi skenaario tämäkin.
Olen jo monta kertaa selittänyt minkä takia tuo ei ole miehen näkövinkkelistä mikään kehu tai hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten välinen Kipinä ei lähde pois, vaikka seksiä ei harrasteta heti. Päin vastoin, intohimo syvenee ja paranee. Näin olen aloittanut omat pitkät suhteeni, en vaihtaisi tätä tyyliä.
Tämä se on. Kipinä ei todellakaan katoa, jos ei ole kadotakseen. Maltti on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Päivänä joka loppuu kirjaimeen i.
Shortsipoika, oot söpö ja niin seksikäs. Rakastan sua! 🧡
Kaipaat yhä kiihkeitä hetkiämme. Näet öisin unia, joissa kosketat minua. Ei sille mitään voi.
Mä oon NAINE_, mut ok,