Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46563)

Vierailija
46301/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna kuulet minusta.

Lupaatko? 😀

Törmäillään 🥰

Vierailija
46302/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat yhä kiihkeitä hetkiämme. Näet öisin unia, joissa kosketat minua. Ei sille mitään voi. 

Mä ainakin kaipaan kiihkeitä hetkiä kaivatun kanssa. Voi, kun pääsisiskin häntä koskemaan hellästi joka paikasta. 😍😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46303/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat yhä kiihkeitä hetkiämme. Näet öisin unia, joissa kosketat minua. Ei sille mitään voi. 

Sama toisinpäin.

Vierailija
46304/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?

Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.

Voit olla myös vakavammin otettava. Nainen voi haluta ottaa varman päälle ettei esim. ”helppoudellaan” tai ”tyrkkyydellään” pilaisi juttua. Siksi ottaa lukua ja jarruttelee. Yksi skenaario tämäkin.

Olen jo monta kertaa selittänyt minkä takia tuo ei ole miehen näkövinkkelistä mikään kehu tai hyvä juttu. 

Älä minun puolestani selitä tuollaisia. Tai muidenkaan puolesta, vaan pelkästään omastasi. Asiat ovat monisyisempiä ja tilannekohtaisia.

Vierailija
46305/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun kirjoittavat naiset on varmaan saanut kenkää niiltä kaikilta parisuhteeseen haluamiltaan miehiltä ton suloisen luonteensa vuoksi tai sitten ne sänkyhommat ei vaan suju. Ehkä molemmat. 

Vierailija
46306/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi ihanaa, jos plus-kokoisille naisille valmistettaisiin kauniita vaatteita.

Vierailija
46307/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun kirjoittavat naiset on varmaan saanut kenkää niiltä kaikilta parisuhteeseen haluamiltaan miehiltä ton suloisen luonteensa vuoksi tai sitten ne sänkyhommat ei vaan suju. Ehkä molemmat. 

Nyt sä kiukuttelet palstan naisille, kun ne ei oo sun kanssa samaa mieltä. :D Olet varmaan useimpien naisten mielestä oikea aarre. -Mies

Vierailija
46308/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi ihanaa, jos plus-kokoisille naisille valmistettaisiin kauniita vaatteita.

t. Plus-kokoinen nainen, joka ei löydä itselleen hienoja ja vartalon kurveja korostavia vaatteita.

Vierailija
46309/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?

Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.

Voit olla myös vakavammin otettava. Nainen voi haluta ottaa varman päälle ettei esim. ”helppoudellaan” tai ”tyrkkyydellään” pilaisi juttua. Siksi ottaa lukua ja jarruttelee. Yksi skenaario tämäkin.

Olen jo monta kertaa selittänyt minkä takia tuo ei ole miehen näkövinkkelistä mikään kehu tai hyvä juttu. 

Älä minun puolestani selitä tuollaisia. Tai muidenkaan puolesta, vaan pelkästään omastasi. Asiat ovat monisyisempiä ja tilannekohtaisia.

Ei ole. "Siirrän rakastelua kanssasi myöhemmäksi, koska olet ihan tosi super tärkeä. Jos en välittäisi sinusta yhtään, saisit vaikka heti" on pelkkää naisten omituista mentaaliakrobatiaa.

Vierailija
46310/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinusta päiväuniakin. Olet minun. 

Vierailija
46311/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Ei mitään, joka kuuluu ihmiselle, josta välittää. Ja vaikka olisikin, et halua antaa. Kitsautesi on vitsautesi.

Annoin sinulle spermani, joten sait tyttären.

Käytä kondomia niin saat spermas aina takaisin.

Oletko tyytymätön siihen, että minulla on tytär? Haluatko hyvityksen? Eikö sinun pitäisi olla kiitollinen siitä, että tein sinusta äidin ja että tyttärelläsi on minun sukunimeni?

Vierailija
46312/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu. 

Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina

Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.  

Niin olen tehnytkin? Heti ensimmäisessä viestissäni sanoin, että en etene sen jälkeen kun nainen ehdottaa hitaasti etenemistä.

"Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ? B, ei edetä lainkaan ?"

Vastaukseni: "Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan."

Sen perusteella sitten ketjun naiset maalasi kuvan, että olen keskenkasvuinen ja lapsellinen narsistijuntti, joka räyhää ja painostaa kun ei pääse heti sänkyhommiin. Kylläpä on suorastaan pelottavan aggressiivista puolihullun propellipään käytöstä lähteä eri suuntaan kun ei mätsää jonkun kanssa yhteen.  

Sää saat päättää ja tehdä valintasi niin kuin haluat. 

Tuossa aloituksessa ei ollut sänkyhommista mitään vaan yleensä etenemisestä. Toki kaikki aikanaan.

Vierailija
46313/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.

Kovin yksipuolinen ja mustavalkoinen käsitys. Eivät kaikki ole samanlaisia.

Halu voi kasvaa myös toiseen paremmin tutustuessa, kun selviää kuinka hieno ja arvostettava ihminen on kyseessä.

Silloinkin kun halu on heti läsnä, eivät kaikki koe olevansa hetkessä valmiita. Syitä on monia, kaikki eivät millään tavalla liity vastapuoleen vaan itseen.

Eivätkä kaikki edes tahdo saman tien purkaa jännitettä pois, vaan nimenomaan haluavat nauttia siitä. Siihen on syynsä miksi suuret romanttiset tai eroottisetkaan tarinat eivät kulje suoraviivaisesti tyyliin "Tapasivat - menivät sänkyyn".

Vierailija
46314/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.

Jollakin heittää nyt iso pyörä tässä ketjussa... 

Minulla on hyvä persoonallisuus ja kanssani on helppo tulla toimeen. Minulla on vain joitakin erimielisyyksiä lapsen isän kanssa vanhemmuuteen liittyvistä asioista.

Vierailija
46315/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.

Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.

Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö. 

Taidat olla aika vähän elämää nähnyt.

Niin, minulla on ollut hyvin vähän parisuhteita tai mitään muuta säätöä. Varmaan on enemmän mutta myös ihan erilaista elämänkokemusta jos body count on kaksi- tai kolminumeroinen. 

Sanoisin että elämää tässä silti on eletty vaikka keskimääräinen parisuhteeni onkin yli kymmenen vuotta ja jokaisessa on perustettu perhe lapsineen.

"...ja jokaisessa on perustettu perhe lapsineen". En tiedä miksi mua alkoi itkettää tämä. 😭👶 Helle varmaan syynä...

Vierailija
46316/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä kiukuttelet palstan naisille, kun ne ei oo sun kanssa samaa mieltä. :D Olet varmaan useimpien naisten mielestä oikea aarre. -Mies

Kopioin vaan jonkun naisen mulle laittaman vastauksen ja vaihdoin sukupuolet.

Btw, kukaan näistä naisista ei anna sulle vaikka kuinka hännystelisit. Eikä sun kaivattu nainenkaan lämpene miehelle, joka tunkee joka väliin passiivis-aggressiivisen :D ja joutuu erikseen mainitsemaan, että tämän tekstin on kirjoittanut Mies eikä nainen.

Vierailija
46317/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.

Kovin yksipuolinen ja mustavalkoinen käsitys. Eivät kaikki ole samanlaisia.

Halu voi kasvaa myös toiseen paremmin tutustuessa, kun selviää kuinka hieno ja arvostettava ihminen on kyseessä.

Silloinkin kun halu on heti läsnä, eivät kaikki koe olevansa hetkessä valmiita. Syitä on monia, kaikki eivät millään tavalla liity vastapuoleen vaan itseen.

Eivätkä kaikki edes tahdo saman tien purkaa jännitettä pois, vaan nimenomaan haluavat nauttia siitä. Siihen on syynsä miksi suuret romanttiset tai eroottisetkaan tarinat eivät kulje suoraviivaisesti tyyliin "Tapasivat - menivät sänkyyn".

Ja tällöin siis nimenomaan niinkin, että sen vähemmän kuumottavan kohdalla saatetaan hypätä helpommin sänkyyn. Kun ei sillä ole niin väliä.

Vierailija
46318/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit suurin haaveeni.

En halua olla kenenkään suurin haave. Liian isot saappaat.

Vierailija
46319/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu. 

Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina

Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.  

Niin olen tehnytkin? Heti ensimmäisessä viestissäni sanoin, että en etene sen jälkeen kun nainen ehdottaa hitaasti etenemistä.

"Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ? B, ei edetä lainkaan ?"

Vastaukseni: "Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan."

Sen perusteella sitten ketjun naiset maalasi kuvan, että olen keskenkasvuinen ja lapsellinen narsistijuntti, joka räyhää ja painostaa kun ei pääse heti sänkyhommiin. Kylläpä on suorastaan pelottavan aggressiivista puolihullun propellipään käytöstä lähteä eri suuntaan kun ei mätsää jonkun kanssa yhteen.  

Sää saat päättää ja tehdä valintasi niin kuin haluat. 

Tuossa aloituksessa ei ollut sänkyhommista mitään vaan yleensä etenemisestä. Toki kaikki aikanaan.

Ei niin. Jokainen edetköön tyylillään ja päättäköön mitä päättää.

Vierailija
46320/46563 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kopioin vaan jonkun naisen mulle laittaman vastauksen ja vaihdoin sukupuolet.

Btw, kukaan näistä naisista ei anna sulle vaikka kuinka hännystelisit. Eikä sun kaivattu nainenkaan lämpene miehelle, joka tunkee joka väliin passiivis-aggressiivisen :D ja joutuu erikseen mainitsemaan, että tämän tekstin on kirjoittanut Mies eikä nainen.

En kai mä nyt ole kaipausketjussa pillua hakemassa. haha. Ei täältä sitä omaa kaivattua löydä kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi