Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46715)

Vierailija
46241/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma 🔥 60-vuotias nainen kuumassa Turussa.

Kaipaan sinua🤗

Vierailija
46242/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntisit surua siitä, että joku asettaa sinulle aikaikkunoita ja jos et niihin vastaa, ikkunan sulkeuduttua aloittaa suhteen toisen kanssa? Eikö siitä pitäisi olla hyvin onnellinen, että pääsee eroon tuollaisesta ihmisestä? 

Kaikki eivät osaa keittää sammakkoa hitaasti vedessä. Jotkut naiset ovat odottaneet yli kymmenen vuotta, jopa lapsia saaneet, eivätkä vieläkään ole saaneet avioliittoehdotusta.

Mitä se avioliitto sitten muuttaa?

T. skeptisesti avioliittoon suhtautuva nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46243/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö siis kalun koko korreloi luonteen kanssa😂

Aika poistua.

Nähdään varttin kuluttua 💋 

Hyi, en suuteloi naisten kanssa.

Vierailija
46244/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu. 

Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina

Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.  

Vierailija
46245/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokaluiset on leuhkoja ja itsekeskeisiä, ja pieni kaluiset kiukkuisia.

Sama muuten pätee alle/yli 25v naisiin :D

Onneksi jotku lopettaa laskemisen, niin saa koko paketin.

Puutteessa elävät miehet siis :D

Vierailija
46246/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö siis kalun koko korreloi luonteen kanssa😂

Aika poistua.

Nähdään varttin kuluttua 💋 

Hyi, en suuteloi naisten kanssa.

Eikö miehellä ole huulia? 

Vierailija
46247/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on veltto paska moderointi täällä.

Vierailija
46248/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina

Sori mutta ei irtosuhteissa ole mitään minkä taki  nainen tuntisi häpeää tai syyllisyyttä. Lopeta jo tuo typerä jankkaus ja naisten haukkuminen. Ei ole naisten vika jos sinulla ei omat riitä.

Vierailija
46249/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Tietenkin, kaikki olisi. Miksei oltais.

Jaa no joku vois olla vaikka mustasukkainen tai katkera jos kaivattu valitsee toisen. Emt. Sivusta.

Niin, vaihtoehdot ovat tietysti nuo. En usko, että kukaan sydämessään tuntee vain iloa tuollaisessa tilanteessa. Itse tuntisin myös surua siitä, että menetin hänet. Sivu

Tietenkin siinä tuntee surua, mutta helpompi mennä eteenpäin, kun tietää että toinen on onnellinen. :) -Sivusta

Oon vapaa ja onnellisempi kuin koskaan. Toivottavasti hän on onnellinen mun puolesta. 😇 (vielä sivummalta)

Vierailija
46250/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.

Jollakin heittää nyt iso pyörä tässä ketjussa... 

Terveiset Eskon Kontio-saappaille!

Vierailija
46251/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isokaluiset on leuhkoja ja itsekeskeisiä, ja pieni kaluiset kiukkuisia.

Isokaluiset on rentoja. 

🤣🤣🤣 Te taas ootte älykköjä.

Sivu

Isokaluisen ei tarvitse räyhätä missään ja hänellä on itsetunto kohdillaan. Ovat rentoja.

Vierailija
46252/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Jaa no joku vois olla vaikka mustasukkainen tai katkera jos kaivattu valitsee toisen. Emt. Sivusta.

Niin, vaihtoehdot ovat tietysti nuo. En usko, että kukaan sydämessään tuntee vain iloa tuollaisessa tilanteessa. Itse tuntisin myös surua siitä, että menetin hänet. Sivu

Tietenkin siinä tuntee surua, mutta helpompi mennä eteenpäin, kun tietää että toinen on onnellinen. :) -Sivusta

Oon vapaa ja onnellisempi kuin koskaan. Toivottavasti hän on onnellinen mun puolesta. 😇 (vielä sivummalta)

Minä ainakin olisin ja olenkin. :) - Edelleen sivusta.

Vierailija
46253/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovulvaiset naiset on leppeitä. 

Vierailija
46254/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B, ei edetä lainkaan ?

Vinkkinä naisille: 

Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.  

Niin olen tehnytkin? Heti ensimmäisessä viestissäni sanoin, että en etene sen jälkeen kun nainen ehdottaa hitaasti etenemistä.

"Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ? B, ei edetä lainkaan ?"

Vastaukseni: "Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan."

Sen perusteella sitten ketjun naiset maalasi kuvan, että olen keskenkasvuinen ja lapsellinen narsistijuntti, joka räyhää ja painostaa kun ei pääse heti sänkyhommiin. Kylläpä on suorastaan pelottavan aggressiivista puolihullun propellipään käytöstä lähteä eri suuntaan kun ei mätsää jonkun kanssa yhteen.  

Vierailija
46255/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle? 

En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.

Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.

Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK

Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN

100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken". 

Sinä et ole asiallinen. Sinä olet pelottavan aggressiivinen.

Eikun sinä itse. Sivusta

Juupaseipäs. Juupaseipäs sinäpäs minäpäs sinäpäs minäpäs. Kuin lastentarhassa😂

Varhaiskasvatusväelle palkankorotusta, kun tuollaista kuuntelevat päivittäin🤯

Varhaiskasvatuksessa joskus aikoinaan työskennelleenä täytyy sanoa, että siellä on usein lapsilla fiksummat jutut mitä nämä jutut täällä 😅

Vierailija
46256/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Rakastan sinua. Aikaikkuna kiinni, otan toisen. Rakastuinko nopeasti toiseen? Rakastinko sinua lainkaan? Mitä suhteet minulle tosiasiallisesti merkitsevät? Mistä nämä toiselle asetetut ikkunat kertovat? Manipulation much.

Tuossa vastasit juuri: ei ollut rakkautta hänen puoleltaan. Kuka vaihtaa, jos oikeasti rakastaa. Voi kärpänen teidän kanssa.

Newsflash: Eivät kaikki ole parisuhteessa sen kanssa jota eniten rakastavat. Tervetuloa maailmaan, jossa on valkoista, mustaa, murrettuja sävyjä, kirkkaita värejä ja pastellisävyjäkin. 🦄

Vierailija
46257/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Mun kaveripiirin "kevytkenkäiset" naiset on kaikki parisuhteessa ja osa naimisissa. 

Varmasti myös unelmiensa miesten kanssa eikä sen Insinööri-Ilpon, joka sattui huolimaan.

Joo, eiköhän ole ihan heille unelmiensa miehet,  kuka nyt naimisiin menisi jonkun ääliön kanssa. 

Aika moni ihminen tyytyy.

Se on sitten jokaisen oma päätös haluaako tyytyä vai ei.

Vierailija
46258/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri arvostus ihmisille, jotka eivät netissä esiinny toisena henkilönä eivätkä pyri kontrolloimaan muita.

Täysin samaa mieltä! Henkisesti aikuiset eivät pelleile netissäkään.

Kateellisuudesta ilkeämielisesti panettelevien ja spekuloivien ihmisten määrä on kasvanut.

Vierailija
46259/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?

Ulkonäkönsä ja olemuksensa lisäksi mielen erilaisuus. Olen varma ettei ole sisältä kuin kaikki muut. Tiedän, saattaa myös olla harhaa.

Ota selvää :)

Vierailija
46260/46715 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa 3/5 palstan käyttäjistä on entisiä tai nykyisiä varhaiskasvattajia. 

Ehkä pelottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän