Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46563)
Kiitos näistä nauruista. En nauranut jutuille, vaan joillekkin ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen haluaa toista, hän haluaa häntä heti eikä vasta jonkun 3 kk koeajan jälkeen. Jos ei halua nyt, silloin hän ei halua ollenkaan. Tietysti sellaisen kanssa pyritään heti hyväilemään, suutelemaan ja sänkyyn, jota pidetään vastustamattoman kauniina/komeana. Jos jonkun kanssa on mennyt nopeasti sänkyyn, mutta minjn kanssa ei, niin silloin hän tietysti pitää sitä toista puoleensavetävämpänä kuin minua.
Kovin yksipuolinen ja mustavalkoinen käsitys. Eivät kaikki ole samanlaisia.
Halu voi kasvaa myös toiseen paremmin tutustuessa, kun selviää kuinka hieno ja arvostettava ihminen on kyseessä.
Silloinkin kun halu on heti läsnä, eivät kaikki koe olevansa hetkessä valmiita. Syitä on monia, kaikki eivät millään tavalla liity vastapuoleen vaan itseen.
Eivätkä kaikki edes tahdo saman tien purkaa jännitettä pois, vaan nimenomaan haluavat nauttia siitä. Siihen on syynsä miksi suuret romanttiset tai eroottisetkaan tarinat eivät kulje suoraviivaisesti tyyliin "Tapasivat - menivät sänkyyn".
Ja tällöin siis nimenomaan niinkin, että sen vähemmän kuumottavan kohdalla saatetaan hypätä helpommin sänkyyn. Kun ei sillä ole niin väliä.
Edelleen hämmentää, että eikö naiset oikeasti ymmärrä miltä tämä asetelma miehestä tuntuu vai onko sittenkin niin, että naiset kyllä ymmärtää, mutta yrittää kaasuvalottaa miehiä täysillä?
"Jos en välitä miehestä, niin voin hypätä helpommin sänkyyn, päästää sen miehen siittimen sisääni, ottaa riskin raskaudesta ja taudeista, ja antaa sen miehen heittää siemenensä sisään/suuhun/naamalle. Kun ei sillä ole niin väliä. Mutta jos välitän miehestä, niin sitten on parempi ottaa aikalisä ja edetä hitaasti."
Juuh, okei, tosi loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun kirjoittavat naiset on varmaan saanut kenkää niiltä kaikilta parisuhteeseen haluamiltaan miehiltä ton suloisen luonteensa vuoksi tai sitten ne sänkyhommat ei vaan suju. Ehkä molemmat.
Nyt sä kiukuttelet palstan naisille, kun ne ei oo sun kanssa samaa mieltä. :D Olet varmaan useimpien naisten mielestä oikea aarre. -Mies
Kopioin vaan jonkun naisen mulle laittaman vastauksen ja vaihdoin sukupuolet.
Btw, kukaan näistä naisista ei anna sulle vaikka kuinka hännystelisit. Eikä sun kaivattu nainenkaan lämpene miehelle, joka tunkee joka väliin passiivis-aggressiivisen :D ja joutuu erikseen mainitsemaan, että tämän tekstin on kirjoittanut Mies eikä nainen.
En kai mä nyt ole kaipausketjussa pillua hakemassa. haha. Ei täältä sitä omaa kaivattua löydä kuitenkaan.
Joudutko myös oikeassakin elämässä kertomaan muille, että "oon itseasiassa mies"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun kirjoittavat naiset on varmaan saanut kenkää niiltä kaikilta parisuhteeseen haluamiltaan miehiltä ton suloisen luonteensa vuoksi tai sitten ne sänkyhommat ei vaan suju. Ehkä molemmat.
Nyt sä kiukuttelet palstan naisille, kun ne ei oo sun kanssa samaa mieltä. :D Olet varmaan useimpien naisten mielestä oikea aarre. -Mies
Kopioin vaan jonkun naisen mulle laittaman vastauksen ja vaihdoin sukupuolet.
Btw, kukaan näistä naisista ei anna sulle vaikka kuinka hännystelisit. Eikä sun kaivattu nainenkaan lämpene miehelle, joka tunkee joka väliin passiivis-aggressiivisen :D ja joutuu erikseen mainitsemaan, että tämän tekstin on kirjoittanut Mies eikä nainen.
En kai mä nyt ole kaipausketjussa pillua hakemassa. haha. Ei täältä sitä omaa kaivattua löydä kuitenkaan.
Joudutko myös oikeassakin elämässä kertomaan muille, että "oon itseasiassa mies"?
En joudu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri arvostus ihmisille, jotka eivät netissä esiinny toisena henkilönä eivätkä pyri kontrolloimaan muita.
Täysin samaa mieltä! Henkisesti aikuiset eivät pelleile netissäkään.
Te ootte kans yhden sortin sekoja. Miten täällä on nyt kukaan teinä esiintynyt, ja miksi? Hiukan itseriittoista, koko maailma ilmeisesti pyörii just teidän ympärillä. 😳😳😳😳😳😳😳
Toivottavasti sinulla on oma elämäsi; tiedäthän sinä sen parhaiten, eikö niin?
Tiedän esim. etten osaa lentää yms.
Oksennan tähän kohta kaiken. Siten ei tarvitse puhelimeesi oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Shortsipoika, oot söpö ja niin seksikäs. Rakastan sua! 🧡
Keksi omat jutut, muru.
Kenen kanssa oot vesileikeissä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortsipoika, oot söpö ja niin seksikäs. Rakastan sua! 🧡
Keksi omat jutut, muru.
Luuletsä et toi on se sama? 🤪
En kenenkään, ei ole sopiva keli.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
Toukokuussa
Säikähdin. Loputtomuutta. Puhuit loppuiästä. Se tuntui tosi hyvältä ja samaan aikaan ahdistavalta. Anna anteeks. Muuta en pyydä. En voinut vaikuttaa ahdistukseeni. Nyt olen käsitellyt sen ja haluaisin viettää loppuelämäni kanssasi. Mut ilmeisesti et osaa antaa anteeks. Rukoilen puolestasi 🙏🥺
Vierailija kirjoitti:
Sun äitisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?
Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.
Voit olla myös vakavammin otettava. Nainen voi haluta ottaa varman päälle ettei esim. ”helppoudellaan” tai ”tyrkkyydellään” pilaisi juttua. Siksi ottaa lukua ja jarruttelee. Yksi skenaario tämäkin.
Olen jo monta kertaa selittänyt minkä takia tuo ei ole miehen näkövinkkelistä mikään kehu tai hyvä juttu.
Sori, en ehdi enkä jaksa lukea kaikkia viestejä
Rakastan sua. Mut olet hankala ihminen. Kaiken tulisi sujua ehdoilladi. Tulisi jopa vadtata aina kuten haluat. Tosi rasittavaa ja raskasta. Koen etten saa olla oma itseni vaan pitää olla varpaillaan kokoajan. Mistä tämä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun äitisi.
Sepä hyvä. Olen epäillyt, etteivät hoivakodeissa suihkuta riittävän usein. Kiitos. Olet sydämestäsi hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Oksennan tähän kohta kaiken. Siten ei tarvitse puhelimeesi oksentaa.
Eiku oksenna vaan suoraan kohteelle, vaikka sit puhelimen kautta.
Kaipaan sun yhteydenpitoa. Kaipaan meidän suhdetta. Kaipaan sua. Kaipaan kaikkea sussa. Kaipaan öitä. Kaipaan aamujakin ( 😬)
Keksi omat jutut, muru.