Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46640)

Vierailija
46261/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Paras" näille on, kun saa tuhottua monta elämää yhden hajottamalla. Minä olin siinä mielessä jättipotti. 

Voisko näitä käsitellä muualla kuin kaipausketjussa

Vierailija
46262/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46263/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu. 

Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina

Sori mutta ei irtosuhteissa ole mitään minkä taki  nainen tuntisi häpeää tai syyllisyyttä. Lopeta jo tuo typerä jankkaus ja naisten haukkuminen. Ei ole naisten vika jos sinulla ei omat riitä.

Ihan turhaan otat lämpöä. En minä sanonut, että MINUN mielestäni naisen pitäisi tuntea häpeää tai syyllisyyttä irtosuhteista. Mutta fakta on, että moni nainen tuntee vaikka SINÄ et sattumoisin tuntisi. Vai miten minun pitäisi tulkita se, että moni nainen sanoo jotain tällaista:

"Siis kyllä mä niinku haluisin... mut ääni mun pään sisällä sanoo jatkuvasti et oon H-sana/L-sana jos teen niinku ennen... ei se oo sun syytä, mua vaan ahdistaa..."

Vierailija
46264/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehet ei kommunikoi meidän kanssa avoimemmin?" t. naiset

Siksi, että käsitätte kaiken miesten sanoman tahallanne väärin, työnnätte sanoja suuhun ja olkiukkoilette miehille ennenaikaisen verenpainetaudin. Lähde: tämä ketju

Vierailija
46265/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.

Vinkkinä naisille: 

"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu. 

Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.

Naiset, joiden mielestä olen seksuaalisesti haluttava, ovat edenneet kanssani nopeasti kuten naiset tekee muidenkin miesten kanssa.

Aina kun nainen on halunnut edetä hitaasti, niin syyksi on paljastunut mm.

- en ole ollut #1 vaihtoehto vaan nainen on halunnut katsoa miten jonkun kiinnostavamman kanssa menee

- en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi haluttava, mutta minulla on ominaisuuksia, joita nainen kaipaa parisuhteessa

- naisella on takana paljon irtosuhteita ja kipuilee sen aiheuttaman häpeän tai syyllisyyden kanssa

- em. liittyen on halunnut esittää minun kanssani siveellistä, koska näki minut parisuhdemateriaalina

Mikä ongelma tässä sitten on? Etsit reippaana miehenä naisen jonka mielestä olet seksuaalisesti haluttava ja joka haluaa heti sänkyyn.  

On varmaan saanut kenkää niiltä kaikilta sänkyyn halunneilta naisilta ton suloisen luonteensa vuoksi tai sitten ne sänkyhommat ei vaan suju. Ehkä molemmat. 

Vierailija
46266/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, nähdäänhän me vielä? 😭

nn

Vierailija
46267/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä karvaista miestä.

Vierailija
46268/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle? 

En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.

Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.

Lopettaa kaiken eikä palauuta ole. Jos leimaa mielenterveysongelmaiseksi ei voi mitään. Terve järki sanoo, ettei mtkorttia heiluttava arvosta lainkaan ja on vielä emotionaalisesti keskenkasvuinen.

Monet naiset ovat selvästi tyytymättömiä miehiin, ja heidän ihmissuhteissaan vallitsevan epäharmonian ja odotusten täyttämättä jättämisen vuoksi heille kehittyy monia psykologisia ongelmia, joita he eivät pysty hallitsemaan yksin. Heidän on haettava tukea vertaisilta.

Vierailija
46269/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla loma? Mitähän teet tänään 🌹🧊

Vierailija
46270/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehet ei kommunikoi meidän kanssa avoimemmin?" t. naiset

Siksi, että käsitätte kaiken miesten sanoman tahallanne väärin, työnnätte sanoja suuhun ja olkiukkoilette miehille ennenaikaisen verenpainetaudin. Lähde: tämä ketju

👩🏼‍💉💊💊🥛

Noniin ois päivittäisten verenpainelääkkeiden aika.

Vierailija
46271/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö siis kalun koko korreloi luonteen kanssa😂

Aika poistua.

Nähdään varttin kuluttua 💋 

//

Ei multa kumpikaan.

Kaivatulle 💞 +

Oulun koulukamulle

lärveiset. 

E

//

Vierailija
46272/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?

Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.

Voit olla myös vakavammin otettava. Nainen voi haluta ottaa varman päälle ettei esim. ”helppoudellaan” tai ”tyrkkyydellään” pilaisi juttua. Siksi ottaa lukua ja jarruttelee. Yksi skenaario tämäkin.

Vierailija
46273/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)

Olet rakastava ihminen. Oispa kaikki. 💚

Vähän vaan luulen, että seksi jää tyydyttäväksi. 

Tunneyhteys=hyvä seksi eli turhaan luulit kyl :) eri

Vierailija
46274/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä skippaan

_antamisnopeus_mittaukset_

tällä erää. 📧 ^⁠_⁠^  >⁠.⁠<

Vierailija
46275/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?

Hän kokonaisuudessaan. Kiinnitti huomion jo ensisilmäyksellä.

Vierailija
46276/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ulkonäkönsä ja olemuksensa lisäksi mielen erilaisuus. Olen varma ettei ole sisältä kuin kaikki muut. Tiedän, saattaa myös olla harhaa.

Ota selvää :)

Siihen on aika korkea kynnys tällä hetkellä. Toisaalta se kynnys vaan kasvaa ja kasvaa...

Vierailija
46277/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekuntikello-emoji ei näy.

🥸🤨🙃x 

Vierailija
46278/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, oot vaan niin🔥😍🥰🥵 

Vierailija
46279/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Ulkonäkönsä ja olemuksensa lisäksi mielen erilaisuus. Olen varma ettei ole sisältä kuin kaikki muut. Tiedän, saattaa myös olla harhaa.

Ota selvää :)

Siihen on aika korkea kynnys tällä hetkellä. Toisaalta se kynnys vaan kasvaa ja kasvaa...

Ehkä joskus tulee sopiva tilaisuus.  :)

Vierailija
46280/46640 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kuulet minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän