Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46868)
Elämä on jatkanut kulkuaan eri suuntiin. Intohimo ei sammu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Kai tiedät että on naisia, jotka kituuttavat pätkätöissä tai ovat työttömiä?
4 000 euroa kuukaudessa tienaava nainen, joka haluaa 8 000 euroa kuukaudessa tienaavan miehen kumppanikseen, ei todellakaan tee sitä rahan, vaan pikemminkin miehen elämäntavan, kuten merenrantahuvilan ja palkatun siivoojan, takia.
Miehen uran hiipuessa hän menettää viehätysvoimansa naisen silmissä, ja tyttären yhteisvanhemmuudesta tulee pahin päivittäinen riita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?
Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.
Kertooko naiset sulle aina aikataulun, että milloin ovat menneet kenenkin kanssa sänkyyn vai onko nää sun omia harhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kuulut silloin..
Eikö sulla ole omia sanoja käyttää?
Nyt vastausta ootan illoin..
(😂)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että saatte asianne kuntoon ukkos kans. 💚
Ne on ihan kunnossa
Silti kaipaat toisia miehiä
Ehkä se riittää, kun oma ukko luulee kaiken olevan kunnossa.
Kukaan varattu ei vikittele sun ukkoas, hengitä syvään ja rentoudu!
Taitaa olla vain joku mustis varatusta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta
Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.
Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle?
En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.
Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.
Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK
Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN
100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken".
Olin sivusta. En ole sanonut ketään juntiksi. En hauku.
Periaatteeseeni kuuluu, etten ota vastaan mtkorttien heilutusta. En missään ihmissuhteessa. Odotan vastapuolelta keskustelutaitoja.
Minä taas sanon juntiksi miehiä, jotka ovat vain seksin perässä ja itkevät naisen entisiä kumppaneita. Sori siitä, mutta näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Älkää jääkö roikkumaan ja uskottelemaan, että kyllä hän vielä joskus. Niin ei tapahdu.
Tuo on sitä hitaasti etenemistä vaan, pitää kyllä odottaa niin on sitten turvallinen ja pettymystä kestävä mies.
Lyhyt mies käy satunnaisesti sänkyyn
Pitkä mies koko elämän kumppaniksi
Vierailija kirjoitti:
Elämä on jatkanut kulkuaan eri suuntiin. Intohimo ei sammu koskaan.
Intohimo on usein sammutnut erotessa. Usein jo ennen eroa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää jääkö roikkumaan ja uskottelemaan, että kyllä hän vielä joskus. Niin ei tapahdu.
Tuo on sitä hitaasti etenemistä vaan, pitää kyllä odottaa niin on sitten turvallinen ja pettymystä kestävä mies.
Ehkä hän tarkoitti tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitää tunnelieassa. Vakuuttavat rakastavansa, käyttävät naisia hyväkseen ja samaan aikaan pitävät vaimonsa. Pettävät siis kumpaakin.
Kultsi miten olisi seksikeinu kaupungilla?
Aika ikkuna sulkeutui jään äitini peräkammariin asumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon mieheltä komeaa ja seksikästä panomiehen olemusta, uskollisuutta ja paljon rahaa. Sellainen on kuuma paketti.
Komea, seksikäs ja uskollinen kuulostaa hyvältä. Raha yks hailee.
Mulle ei. En voi sietää köyhyyttä.
Annan ilmaisen vinkin, että siinä tapauksessa kannattaa järjestää oma elämä siten ettei tarvitse. Silloin sun ei myöskään tarvitse kiinnostua kenenkään muun varallisuudesta kuin siitä omastasi. Loogista eikö.
Joku fiksu joskus sanoi, että kannattaa hommata rikas nainen, niin hän ei ainakaan ole kanssasi rahan takia.
Toi vinkki toimii kyllä vain rikkaille. Rikkaan kannattaa hommata rikas puoliso niin tietää että toinen ei ole rahan perässä. Muille se on nyt ihan yks hailee, vai luuleko joku keskiluokkainen ukko että naiset on hänen vähäisten rahojensa perrässä?
lol, kiven allako elät?
Sinä taidat elää, jos et ole huomannut että naiset käyvät ihan itsekin töissä.
Ja sehän tarkoittaa ettei voi taloudellisesti tai ajallisesti hyväksikäyttää.. juu
Ihan yhtä hyvin mies voi hyväksikäyttää naista taloudellisesti.
Kyllä. Esim pitää synnyttäjänä ja kodinkoneena, nainen poissa töistä hoitamassa miehen lapsia kun mies tekee uraa ja avioehto siihen päälle niin nainen jää puille paljaille kun mies ottaa eron ja naiselle nauretaan mitäs läksit, oletko loinen kun kyselet rahan perään!!
Opettele valitsemaan oikea mies alusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan kunnossa
Silti kaipaat toisia miehiä
Ehkä se riittää, kun oma ukko luulee kaiken olevan kunnossa.
Kukaan varattu ei vikittele sun ukkoas, hengitä syvään ja rentoudu!
Unohditte minut tuosta yhtälöstä 😜😍 saatan vikitelläkin. Voi olla seuraavana kierroksessa. Tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että mun kaivattu jättää ukkonsa 😤
Oikeesti? Etkö tunne mitään empatiaa kaivatun puolisoa kohtaan? Kaipaamasi on varmasti hänellekin rakas ja tärkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.
Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.
Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö.Taidat olla aika vähän elämää nähnyt.
Niin, minulla on ollut hyvin vähän parisuhteita tai mitään muuta säätöä. Varmaan on enemmän mutta myös ihan erilaista elämänkokemusta jos body count on kaksi- tai kolminumeroinen.
Sanoisin että elämää tässä silti on eletty vaikka keskimääräinen parisuhteeni onkin yli kymmenen vuotta ja jokaisessa on perustettu perhe lapsineen.Sulla on 2-3 perhettä lapsineen ja etsit täällä nopeasti etenevää uutta suhdetta? Ymmärsinköhän nyt ihan oikein tämän?
Tota mäkin ihmettelen? Wtf?!
En raivoa. Yhdistelet mielivaltaisesti eri kirjoittajien tekstejä. Rauhoitu tarinoita lääkkeet tai molempia.