Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46868)
Vierailija kirjoitti:
Miksi laihoja naisia pidetään suuremmassa arvossa kuin pulleita?
Sitten on vielä normaalipainoiset ja heillekin löytyy ottajia 😉
Vierailija kirjoitti:
Kultsi miten olisi seksikeinu kaupungilla?
Joka jumalten keinussa keinuu.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta
Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.
Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle?
En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.
Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.
Lopettaa kaiken eikä palauuta ole. Jos leimaa mielenterveysongelmaiseksi ei voi mitään. Terve järki sanoo, ettei mtkorttia heiluttava arvosta lainkaan ja on vielä emotionaalisesti keskenkasvuinen.
"Minun MT-ongelmaiseksi leimaaminen lopettaa kaiken. Itse toki saan leimata toisen emotionaalisesti keskenkasvuiseksi."
Suomalainen nainen pähkinänkuoressa.
Montako kertaa valehtelit mulle? Jos laskee varovaisesti, että laskettelit valheen päivässä, se tarkoittaisi alle 5000 valhetta, mutta tuskin jäi siihen. Valhe päivässä pitää kaivatun ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Ei mitään, joka kuuluu ihmiselle, josta välittää. Ja vaikka olisikin, et halua antaa. Kitsautesi on vitsautesi.
Annoin sinulle spermani, joten sait tyttären.
Keväällä oli tarvetta, niin kuin kerroin. Olis vieläkin, mut aikaikkuna sulkeutui🤔🤭😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole minulle mitään annettavaa. Ei mitään, joka kuuluu ihmiselle, josta välittää. Ja vaikka olisikin, et halua antaa. Kitsautesi on vitsautesi.
Annoin sinulle spermani, joten sait tyttären.
Käytä kondomia niin saat spermas aina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultsi miten olisi seksikeinu kaupungilla?
Joka jumalten keinussa keinuu.. ;)
Tietää: pannessa teline heiluu 😙🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Miks te jotkut miehet niin paniikissa mietitte jotain naisen edellisiä miehiä? Eikö sulla ole itseluottamusta yhtään? Fakta on se että aikuisilla ihmisillä yleensä on suhteita takanaan. En muutenkaan ymmärrä miksi joku tuhlaa aikaansa johonkin toisen eksien miettimiseen.
Ei minua kiinnosta ainakaan toisen edelliset naiset tai miehet. Siinä vaiheessa tietysti voisi alkaa ärsyttää, jos toinen koko ajan jauhaisi eksistään eikä olisi päässyt niistä yli.
Juu, ei varmasti ärsyttäisi, jos mies olisi ostanut edelliselle vaimolleen timanttisormuksen ja sinulle muovisen lelusormuksen. Pitää olla sen verran itseluottamusta ettei mieti miehen edellisiä naisia ollenkaan. Fakta on se, että aikuisilla ihmisillä yleensä on suhteita takanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kuulut silloin..
Eikö sulla ole omia sanoja käyttää?
Nyt vastausta ootan illoin..
(😂)
Tuppaa niissä omissa sanoissa olemaan se ongelma kommunikaation kannalta, ettei niitä kukaan ymmärrä. Siksi suosittelen, että pysy vaan näissä suomenkielen sanoissa.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Jollakin heittää nyt iso pyörä tässä ketjussa...
Vierailija kirjoitti:
Keväällä oli tarvetta, niin kuin kerroin. Olis vieläkin, mut aikaikkuna sulkeutui🤔🤭😘
Millon on uus hakuaika? Saako käyttää samaa kaavaketta ku aiemmin?
Gallup
Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten välinen Kipinä ei lähde pois, vaikka seksiä ei harrasteta heti. Päin vastoin, intohimo syvenee ja paranee. Näin olen aloittanut omat pitkät suhteeni, en vaihtaisi tätä tyyliä.
Samoin. En myöskään painostuksesta alkaisin mihinkään. Ehkä lopettaisin painostamisen vuoksi koko jutun
Kuinka dramaattinen herkkis pitää olla, että pitää painostamisena sitä ettei mies jatka juttua vaan lähtee etsimään itselleen paremmin sopivaa naista?
99% vastauksista mulle tästä aiheesta on sisältänyt täysin teidän omista mielikuvista revittyjä juttuja ties mistä räyhäämisestä ja painostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä en ymmärrä: kun nykyisin helppoa seuraa saa.. ..no, helposti, alkaen ihan lähikuppilasta ja monesta muustakin paikasta, niin miksi oi miksi sellaisen seuran etsijät eivät etsi sieltä, vaan pahoittavat mielensä sen ei-helpon naisen toiminnasta?? Miksi juuri se nainen niin kiinnostaa, jos kerran helppo mies ei hänen toimintaansa arvosta.
Mä ymmärrän hyvin miksi joku tietty nainen kliinnostaa enempi kuin muut, mut en ymmärrä mikä saa kiukuttelemaan, jos ei pääse heti pöksyihin, tai saa pakit.
Mut tänhän takia sitä maltetaankin hetken aikaa. Jos mies repii siitä prseensä ja lähtee kävelemään, selviää hyvin, millainen olisi ollut hänen pettymyksensietokykynsä suhteessakin. Kuusivuotiaan lapsen tasolla oleva tunne-elämä harvoin kiehtoo aikuisia naisia.
Sivusta
Jestas mitä kyökkipsykaa täällä taas harjoitetaan.
Mut jos nyt tuot asetelmaa jalostetaan eteenpäin, niin mikäli etsit suhteeseen ensi sijassa seksuaalista turhautumista sietävää miestä, aikomuksena tuottaa sillä saralla paljon pettymyksiä, niin varmaan oiva metodi. Muista sitten vaan viiden vuoden kuluttua että itse tätä suodatinta käytit. Mies joko on haluton ja flegmaattinen tai hakee tarvitsemansa muualta. Toivottavasti osui siihen kategoriaan joka on sulle mieleinen.
Sivu.
Sitten on vielä kolmas vaihtoehto: Mies haluaa käyttää seksuaalienergiansa oikeaan henkilöön ja tilanteeseen. Ihmisellä voi olla erittäinkin korkea libido, mutta jos hän pystyy hallitsemaan sitä tutustumisvaiheessa, hän pystynee siihen myös suhteessa. Kuka haluaisi miehen joka lähtee heti vieraisiin, jos vaimo vaikka sattuu sairastumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Mun kaveripiirin "kevytkenkäiset" naiset on kaikki parisuhteessa ja osa naimisissa.
Varmasti myös unelmiensa miesten kanssa eikä sen Insinööri-Ilpon, joka sattui huolimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Se tarkoittaa että haluan nähdä oletko tosissasi, koska itsestä tuntuu että olisin nyt mahdollisesti tosissani tässä.
Vinkkinä naisille:
"Pihtaan koska olet potentiaalisesti parisuhdematskua" ei ole mikään kehu.
Ole hyvä ja selitä tämä omien kokemustesi pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada jotakin myös takaisin. Kukaan ei ole omasta tahdostaan pelkkä antaja.
Sinä itse et anna antaa. Haluat vain saada.
Oksymoron. Silti annettavan pitää olla sitä. mille on kysyntää.
Ärsyttää toi sana. Siitä tulee mieleen Oxynorm-opioidi. :(
Mua taas huvitti kun kuulin ekaa kertaa Oxynormista lapsen jouduttua tapaturman talia sairaalaan. Onpa mahdoton lääke, mietin.
Niin me tullaan eri maailmoista ja opitaan asioita eri järjestyksessä.Ikinä mistään oxynormista kuullutkaan. Oksymoron on ihan peruskäyttösanastoa. Sivusta
Niinpä, toiset hoitaa työkseen sairaita ihmisiä, toiset muhii omassa hienoudessaan. Kaikille kuitenkin paistaa sama aurinko. 🍓
Minä tiedän vaan mikä on oksu-moron 🤮
Kerrankin oksulta hauska läppä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa. :)
Minä tiedän vaan mikä on oksu-moron 🤮