Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (46868)

Vierailija
46101/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Sä et ainakaan oo parisuhdemateriaalia, jos et tee ensin kunnolla töitä  itsesi ja ajattelusi kanssa. Tsemppiä! 

En olekaan enkä halua ollakaan. Koska tiedän miten te naiset kohtelette miehiä, jotka on teidän mielestä parisuhdemateriaalia.

Okei. Ketä kaipaat tässä ketjussa?

Vierailija
46102/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teille pitkä suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46103/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.

Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.

Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö. 

Taidat olla aika vähän elämää nähnyt.

Niin, minulla on ollut hyvin vähän parisuhteita tai mitään muuta säätöä. Varmaan on enemmän mutta myös ihan erilaista elämänkokemusta jos body count on kaksi- tai kolminumeroinen. 

Sanoisin että elämää tässä silti on eletty vaikka keskimääräinen parisuhteeni onkin yli kymmenen vuotta ja jokaisessa on perustettu perhe lapsineen.

Vierailija
46104/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-70 vuotta

Vierailija
46105/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle? 

En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.

Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.

Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK

Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN

100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken". 

Sinä et ole asiallinen. Sinä olet pelottavan aggressiivinen.

Vierailija
46106/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydän taatusti paremman kuin kaivattu, jos rehellisiä ollaan. Hänessä on paljon äärimmäisen hankalia piirteitä, joita olisin ollut valmis sietämään, koska rakastan häntä. Suurikaan rakkaus ei riitä, kun se on yksisuuntaista.

Jos toinen ei ole rakastunut, hän voi vaikuttaa hankalalta. - sivulta 

Vierailija
46107/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään pian :)

Vierailija
46108/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään, joka ois päässyt irti toivottomasta kaipauksesta? Juu, tiedän, että on väärä ketju kysyä, mut kysyn, koska joku on voinut päästä irti ja kaipaa nyt toista. Miten pääsee irti tunteista, kun tietää, että vastapuoli ei ole halukas edistämään asioita?

Monestakin. Olen ollut tosi epätoivoisenkin ihastunut ja sitten tullut joku uusi ja jättänyt ihmettelemään että mitä ikinä siinä edellisessä edes näin. Noin kolmen vuoden välein on vaihtunut kaivattu mulla.

Metodina siis uusi ihastelma. Mutta mikä pointti vain kaipailla? Etkö halua edistää ihastuksiasi?

Naiset odottaa miehen lähestyvän. Kun alemman tason nainen kaipaa tasokasta miestä niin kaipauksen tasolle se jää.

Jos puhuu tasoista, se kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi.

heti tietää että kyseessä on ikisinkku mies

Ihme kun tasot aina kiistetään ja silti jokaiselle naiselle jota olen tapaillut, on koulutus, työ, yms. merkannut, eli on tasoja. "nO Se On IHaN ErI AsiA, kun siinä ei lue taso!!" En minä hae hyvännäköistä kumppania, vaan kivannäköistä! 

sivusta

Siis suomeksi sanottuna ihmisillä on erilaisia kriteerejä, mitä toivovat kumppanilta. Eikö sinulla tosiaan ole mitään kriteerejä mahdolliselle kumppanillesi? 

On? En minä koskaan ole kiistänyt tasojen olemassaoloa. 

Mutta kun ei ne tasot ole mitään kiveen hakattuja, vaan jokainen määrittää itse sen, mikä on hänen mielestään tasokas. Tuntuu, että sinä tarkoitat tasot niin, että jokaisen ihmisen taso on joku absoluuttinen fakta eikä mielipideasia. 

Harva koulutettu ja menestyvä nainen kuitenkaan hakee kouluttamatonta asfalttiduunaria kumppanikseen, joten tietyt karkeat raamit pätevät, vaikka yksilötasolla saattaa olla vaihtelua siinä, mikä on tasokasta ja mikä ei. Yksi pitää Kreikasta, toinen Kroatiasta. Molemmat tykkäävät rantalomista. 

No tarviiko sen asfalttiduunarin sitten yrittää just niitä koulutettuja ja menestyneitä naisia? Eikös se nyt yleensä mene niin että saman tyylisen ihmisen kanssa natsaa parhaiten. Tai sitten vastakohdat täydentävät toisiaan. En minä edes ymmärrä mitä vikaa jossain asfattiduunarissa on jos hän on kiva tyyppi`?

Tällaiset koulutetut (maisterin tutkinto) ja menestyneet (yli 5000 euron kuukausipalkka) naiset ovat usein yksinhuoltajaäitejä, jotka kasvattavat tyttäriään yksin.

Puolison löytäminen itselleen ja isäpuolen tyttärelleen ovat elämän suurimpia ongelmia.

Vierailija
46109/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten välinen Kipinä ei lähde pois, vaikka seksiä ei harrasteta heti. Päin vastoin, intohimo syvenee ja paranee. Näin olen aloittanut omat pitkät suhteeni, en vaihtaisi tätä tyyliä. 

Samoin. En myöskään painostuksesta alkaisin mihinkään. Ehkä lopettaisin painostamisen vuoksi koko jutun

Tässä se kiteytyy. Ei pidä painostaa. Ei etenemään eikä himmailemaan. Jos vauhdista ei ole jokseenkin automaattisesti yhteistä käsitystä, homma ei toimi. 

Automaatio, hhmm..ihmissuhteissa on hyvä osata keskustella eikä olettaa kaiken menevän automaatiolla. Tämä vain on psykologinen fakta. Kenenkään päänsisälle ei pääse eikä ole täydellistä ihmistä(huom. Elämänkokemukset ym.), joka sopisi kaiken aikaa ja joka toiminnassa automaatiolla yhteen. Noin tapahtuu elokuvissa. Sopivan ihmisen kanssa elämä sujuu helpommin, mutta tarvitsee silti keskustelua, joustoa ja sopimista yhteisesti.

Vahvalla narsisminpiirteisellä on taipumus odottaa muiden olevan itsensä peilikuvia ja kontrolloida omaan tahtoonsa, itsensä kaltaiseksi, tiedostamatta/ymmärtämättä (kunnioittamatta) yksilöllistä erilaisuutta ja yksilörajoja. Pyrkii ns. ihon ja päänsisälle muokkaamaan/alistamaan toisen kaltaisekseen.

Vierailija
46110/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-70 vuotta

Mä mietin ihan samaa, mut moni täällä sanoo että niillä on monta pitkää suhdetta takana.

Vierailija
46111/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä. 

Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!

Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?

Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.

Vierailija
46112/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydän taatusti paremman kuin kaivattu, jos rehellisiä ollaan. Hänessä on paljon äärimmäisen hankalia piirteitä, joita olisin ollut valmis sietämään, koska rakastan häntä. Suurikaan rakkaus ei riitä, kun se on yksisuuntaista.

Entäs kun itse sanoo olevansa rakastunut? Toistuvat törkeät haukkumiset ja mitätöinnit eivät ole tulkintaa tai vaikutelmia.

Vierailija
46113/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artgfhnggjkfyiiffjhvdgydhhfjhhh, mitenhän saisin sinut?

Vierailija
46114/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään pian :)

Milloin? Pitäiskö mun tietää jotain? 

Vierailija
46115/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaat usein muita, mut et minua. Haluisin tuntea sun läheisyyden noin.  

Vierailija
46116/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?

Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.

Sulla on hyvä itsetunto :D -Mies

Vierailija
46117/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun itse sanoo olevansa rakastunut? Toistuvat törkeät haukkumiset ja mitätöinnit eivät ole tulkintaa tai vaikutelmia.

Yksisuutaisuus käy ilmi jo. 

Vierailija
46118/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞 Oliko kiva viikonloppu? 

Vierailija
46119/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti".  Onko se : A, edetään hitaasti ?

B, ei edetä lainkaan ?

Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.

Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.  

Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta

Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.

Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle? 

En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.

Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.

Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK

Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN

100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken". 

Olin sivusta. En ole sanonut ketään juntiksi. En hauku.

Periaatteeseeni kuuluu, etten ota vastaan mtkorttien heilutusta. En missään ihmissuhteessa. Odotan vastapuolelta keskustelutaitoja.

Vierailija
46120/46868 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.

Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.

Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö. 

Vahvasti sitoutuva mies joka ei kuitenkaan ole pysynyt niissä edellisissä suhteissaan 😁

Mitä irvit? Pitkät suhteet voivat päättyä monenlaiseen. Mut toki sinä tiedät että se on aina miehen vika. Kiesus tän palstan toksisuutta välillä.

Missä minä olen mitään sanonut kenen vika se on? Ärsyttää vaan kuunnella incelin satuilua tässä ketjussa, ymmärrätkö sen?