Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (46869)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Kai tiedät että on naisia, jotka kituuttavat pätkätöissä tai ovat työttömiä?
4 000 euroa kuukaudessa tienaava nainen, joka haluaa 8 000 euroa kuukaudessa tienaavan miehen kumppanikseen, ei todellakaan tee sitä rahan, vaan pikemminkin miehen elämäntavan, kuten merenrantahuvilan ja palkatun siivoojan, takia.
Miehen uran hiipuessa hän menettää viehätysvoimansa naisen silmissä, ja tyttären yhteisvanhemmuudesta tulee pahin päivittäinen riita.
Onko noi palkat bruttoa vai nettoa?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies käy satunnaisesti sänkyyn
Pitkä mies koko elämän kumppaniksi
Pitkät on huonoja sängyssä ja lyhyet huonoitsetuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä oli tarvetta, niin kuin kerroin. Olis vieläkin, mut aikaikkuna sulkeutui🤔🤭😘
Hyvää jatkoa. :)
Samoin. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka toi aikaikkunoista aikansa kirjoitellut henkilö olisi kaivattuni, niin olisin silti onnellinen hänen puolestaan, että on löytänyt itselleen sopivan. :)
Olet rakastava ihminen. Oispa kaikki. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kuulut silloin..
Eikö sulla ole omia sanoja käyttää?
Meramu kel pirtie aselkis nourtas. Porsou mäp iratuo äsmel. Kouer mas siemal?
Kun sais talontyttären eikä mitään duunaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että saatte asianne kuntoon ukkos kans. 💚
Mä toivon että mun kaivattu jättää ukkonsa 😤
Oikeesti? Etkö tunne mitään empatiaa kaivatun puolisoa kohtaan? Kaipaamasi on varmasti hänellekin rakas ja tärkeä ihminen.
Tokikaan en toivo kaivatun miehelle mitään pahaa, mutta kun hänen puolisonsa jatkuvasti flirttailee minulle, niin minä ajattelen, että ei heillä niin hyvin mene ja mies voisi etsiä itselleen jonkun toisen. 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta
Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.
Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle?
En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.
Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.
Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK
Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN
100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken".
Sinä et ole asiallinen. Sinä olet pelottavan aggressiivinen.
Suomeksi: olen eri mieltä, et löydä vasta-argumentteja, ad hominem tulille.
Isokaluiset on leuhkoja ja itsekeskeisiä, ja pieni kaluiset kiukkuisia.
Vierailija kirjoitti:
Montako eukkoa tarviit?
Vierailija kirjoitti:
Keväällä oli tarvetta, niin kuin kerroin. Olis vieläkin, mut aikaikkuna sulkeutui🤔🤭😘
Ei ku, ei se sulkeutunutkaan😂
😘 my bad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panosta parisuhteeseen.
Tarkoitatko, että parisuhteeseen kannattaa panostaa erilaisin mentaliteetein, toimin ja teoin
vai että parisuhde alkaa panolla?
Tarkkailijana voit toki tehdä omia hypoteeseja ja vetää omia johtopäätöksiä havaintojesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?
Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.
Sulla on hyvä itsetunto :D -Mies
Niin on. Suosittelen suakin hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä kaivatussasi vetää sinua puoleesi?
Se millainen hän on ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako eukkoa tarviit?
Mieluiten pari, mutta ehkä yksi hyväkin riittäis suurimpiin tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin tuo kaksijako nopeasti antavien naisten ja pitkässä parisuhteessa olevien, oletettavasti hitaasti antavien kanssa. Mitä paskaa. Pahinkin antaja voi päätyä pitkään ja vakaaseen parisuhteeseen ja kaikkea siltä väliltä.
Ymmärrän, olit nuorempana kevytkenkäinen ja nyt kaikki muistutukset siitä saa hiiltymään, koska pelkäät sen paljastuvan parisuhdemiehille. Tsemppiä!
Miks te jotkut miehet niin paniikissa mietitte jotain naisen edellisiä miehiä? Eikö sulla ole itseluottamusta yhtään? Fakta on se että aikuisilla ihmisillä yleensä on suhteita takanaan. En muutenkaan ymmärrä miksi joku tuhlaa aikaansa johonkin toisen eksien miettimiseen.
Ei minua kiinnosta ainakaan toisen edelliset naiset tai miehet. Siinä vaiheessa tietysti voisi alkaa ärsyttää, jos toinen koko ajan jauhaisi eksistään eikä olisi päässyt niistä yli.
Juu, ei varmasti ärsyttäisi, jos mies olisi ostanut edelliselle vaimolleen timanttisormuksen ja sinulle muovisen lelusormuksen. Pitää olla sen verran itseluottamusta ettei mieti miehen edellisiä naisia ollenkaan. Fakta on se, että aikuisilla ihmisillä yleensä on suhteita takanaan.
Sä oot todella lapsellinen ja pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ainakaan oo parisuhdemateriaalia, jos et tee ensin kunnolla töitä itsesi ja ajattelusi kanssa. Tsemppiä!
Olenko ainoa täällä jonka korvaan sinäkin kuulostat aika ilkeältä ja nenäkkäältä. Sellainenkaan kommunikointi ei ennusta hyvää parisuhdetta ajatellen, jos nyt siitä parisuhdemateriaalista puhutaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meitä miehiä haittaisi toisen menneisyys? Onko se meiltä jotenkin pois, jos toinen on elänyt vapaammin kuin itse?
Joku mies on saanut samalta naiselta minua nopeammin = olen kyseisen naisen mielestä sitä miestä huonompi. Hyvin yksinkertaista, mutta näköjään naisille mahdotonta käsittää.
Sulla on hyvä itsetunto :D -Mies
Niin on. Suosittelen suakin hankkimaan.
Mä en sentään mittaa paremmuuttani sekkarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko naiset sulle aina aikataulun, että milloin ovat menneet kenenkin kanssa sänkyyn vai onko nää sun omia harhoja?
Omia harhoja varmaan sitten, jotka perustuu omiin kokemuksiin ja muiden miesten kanssa käytyihin keskusteluihin. Suomalaiset naisethan tunnetusti on hyvin siveellisiä, varsinkin kännipäissään.
Hyvää jatkoa. :)