Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (46868)
Vierailija kirjoitti:
🌞 Oliko kiva viikonloppu?
Oli todella kiva. Miten sinulla meni?
Vierailija kirjoitti:
Miehen saatuaan pakit, jos alkaa rähisemään ja kirosanoja/haukkumista tulee, voi todeta väistäneensä luodin. Ehkä tappavankin luodin.
Sama pätee kumpaankin sukupuoleen. Eräälle naiselle sanoin kohteliaasti, etten ole kiinnostunut hänestä ja hänen asioistaan. Olisin jatkanut jopa ystävällisissä väleissä, jos oltaisiin puhuttu ihan muista asioista kuin mun yksityiselämästä, mutta ei, täytyi edelleen kysellä mun suhdestatuksesta. Tilanne oli muutenkin herkkä ja jännitettä tarpeeksi, niin kun hän käsitti jonkun minun sanomani asian väärin, joka ei edes liittynyt häneen mitenkään, alkoi selän takana puhuminen. Kun yritin asiallisesti selvitellä asiaa että mistä kiikastaa, ei vastausta. Siinä kohtaa lensi itselläkin muutama hiljainen kirosana, miksi toinen on tuollainen. Ymmärrän kyllä, jos toisella on edelleen tunteita, mutta joku raja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos nainen sanoo deitillä,"Edetään hitaasti". Onko se : A, edetään hitaasti ?
B, ei edetä lainkaan ?
Miehenä toi saa mut päättämään, että ei edetä lainkaan. Koska tohon replaan on syynä joko se etten ole tarpeeksi haluttava (jolloin on turha tuhlata kummankaan aikaa) tai se, että nainen potee syyllisyyttä menneistä miehistä joiden kanssa ei edennyt hitaasti. Mahdollisesti molemmat.
Jokainen järkevä mies tietää, että nainen on joskus edennyt TODELLA nopeasti jonkun miehen kanssa. Jos sitten omalla kohdalla hidastellaan, niin se kertoo kaiken oleellisen.
Hienosti päätelty. Taidat vetää aika herkästi hernettä nenuliin, lähinnä kuvitelluista syistä? Sivusta
Menipä monella naisella tunteisiin kun mies kehtasi kertoa oman mielipiteensä omasta näkökulmastaan eikä vain myötäillyt ja kehunut.
Eli olet ihan tyypillinen pikkumainen seksiä vonkaava juntti. Suutut, jos et pääse heti pukille. Anna kun arvaan, varmaan vielä haukut naisen kaupan päälle?
En ole haukkunut enkä hauku ketään, toisin kuin sinä haukut minua. Sinuna juttelisin seuraavalla terapiakäynnillä siitä, miksi yhden miehen mielipide jostain asiasta sai sinut näin kiihdyksiin.
Ah, mielenterveyskortti heilahti. Tuo on mulle se mikä lopettaa kaiken.
Sinä haukut asiallisesti mielipiteensä esittänyttä juntiksi = täysin OK
Vastapuoli epäilee sen perusteella sinulla olevan haasteita mielenterveyden saralla = KAMALAA ET SÄ VOI SANOO NOIN
100% jatkat silti vastaamista, vaikka "se lopettaa kaiken".
Olin sivusta. En ole sanonut ketään juntiksi. En hauku.
Periaatteeseeni kuuluu, etten ota vastaan mtkorttien heilutusta. En missään ihmissuhteessa. Odotan vastapuolelta keskustelutaitoja.
Ja myös arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌞 Oliko kiva viikonloppu?
Oli todella kiva. Miten sinulla meni?
Ihan kivasti. Vähän tylsää. 3k3v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaikkuna sulkeutui. Olen parisuhteessa. 👋
Onnitteluni Tämä huojentaa oikeasti, olen kantanut huonoa omaatuntoa. Toivon teille hyvää elämää, itsellenikin toki myös. Kuten ehkä jostain päättelit, minullakin elämässä paljon uusia kuvioita. Aurinkoa poluillenne
Ajattelit sitte omia täältä jonkun randomin viestin?! Sivusta nainen
Mustis hölmöläinen
Kolmas nainen sivusta
Älkää jääkö roikkumaan ja uskottelemaan, että kyllä hän vielä joskus. Niin ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Löydän taatusti paremman kuin kaivattu, jos rehellisiä ollaan. Hänessä on paljon äärimmäisen hankalia piirteitä, joita olisin ollut valmis sietämään, koska rakastan häntä. Suurikaan rakkaus ei riitä, kun se on yksisuuntaista.
👍
Minä en aio ottaa ketään jolla on äärimmäisen hankalia piirteitä, siksi onkin hyvä tutustua ensin ennen kuin ryntää sitoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan nainen, joka on “kovaa valuuttaa” deittimarkkinoilla. Hän tuntui tietävän sen itsekin. Minuun hän ei kuitenkaan tehnyt mitään erityistä vaikutusta. Siinä taas muistui mieleen, miten erilaisia makuja ihmisillä on ja hyvä niin.
Tuskin sinäkään teit häneen 😅
Tarvitsemme miehiä arvostamaan erilaisia naisia, kuten niitä, jotka ovat vähemmän suosittuja tai jotka kokevat, että heillä on vaikeuksia löytää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.
Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.
Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö.Taidat olla aika vähän elämää nähnyt.
Niin, minulla on ollut hyvin vähän parisuhteita tai mitään muuta säätöä. Varmaan on enemmän mutta myös ihan erilaista elämänkokemusta jos body count on kaksi- tai kolminumeroinen.
Sanoisin että elämää tässä silti on eletty vaikka keskimääräinen parisuhteeni onkin yli kymmenen vuotta ja jokaisessa on perustettu perhe lapsineen.
Sulla on 2-3 perhettä lapsineen ja etsit täällä nopeasti etenevää uutta suhdetta? Ymmärsinköhän nyt ihan oikein tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydän taatusti paremman kuin kaivattu, jos rehellisiä ollaan. Hänessä on paljon äärimmäisen hankalia piirteitä, joita olisin ollut valmis sietämään, koska rakastan häntä. Suurikaan rakkaus ei riitä, kun se on yksisuuntaista.
👍
Minä en aio ottaa ketään jolla on äärimmäisen hankalia piirteitä, siksi onkin hyvä tutustua ensin ennen kuin ryntää sitoutumaan.
Kun on tarpeeksi suuri rakkaus, se antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teille pitkä suhde?
En tiedä, kai nyt ainakin yli 5 vuotta tai ylikin pitää olla, että pitkäksi sihteeksi sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa että joku perusduunia tekevä mies luulee että naiset on hänen rahojensa perässä. Aikas rikas saa olla että saa peräänsä jotain onnenonkijoita. Noita rikkaita ei tässäkään maassa kovin montaa ole, joten olkaa ihan huoleti palstamiehet. Kukaan nainen ei ole teidän pennostenne perässä.
Naiset haluavat vain olla äitejä ja saada ihania tyttäriä. Olisi vielä parempi, jos isät voisivat osallistua tyttäriensä kasvatukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että saatte asianne kuntoon ukkos kans. 💚
Ne on ihan kunnossa
Silti kaipaat toisia miehiä
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle intohimoisena, tunteellisena ja vahvasti sitoutuvana miehenä on kyllä ratkaisevan tärkeää, että edetään heti alusta nopeasti. On oltava tunne, että MOLEMMILLA on todellinen aikomus ja himo ja halu ja tahto edetä ja rakentaa yhdessä. Seksiä on oltava heti tai viimeistään toisella tapaamisella, muuten puuttuu ratkaiseva kipinä. Muutenkin tietenkin pitää tutustua nopeasti ja kunnolla, mahdollisimman paljon yhteistä aikaa jne.
Tuolla tavoin on elämäni pitkät suhteet syntyneet. En tiedä olisiko jollain hitaasti etenevällä jarruttelulla olisi voinut myös jotain syntyä, mutta sellaista haluavat ovat menettäneet mahdollisuutensa heti alkuun, joten se jää ratkaisemattomaksi.
Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö.Taidat olla aika vähän elämää nähnyt.
Niin, minulla on ollut hyvin vähän parisuhteita tai mitään muuta säätöä. Varmaan on enemmän mutta myös ihan erilaista elämänkokemusta jos body count on kaksi- tai kolminumeroinen.
Sanoisin että elämää tässä silti on eletty vaikka keskimääräinen parisuhteeni onkin yli kymmenen vuotta ja jokaisessa on perustettu perhe lapsineen.
Siis sulla on useampia perheitä? Ja raivoat täällä että naisella ei saisi olla entisiä kumppaneita joiden kanssa on edennyt nopeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä aikaa ei kannata tuhlata epävarmaan haahuiluun. Cut the losses, tärkein sijoittajan sääntö.Vahvasti sitoutuva mies joka ei kuitenkaan ole pysynyt niissä edellisissä suhteissaan 😁
Mitä irvit? Pitkät suhteet voivat päättyä monenlaiseen. Mut toki sinä tiedät että se on aina miehen vika. Kiesus tän palstan toksisuutta välillä.
Missä minä olen mitään sanonut kenen vika se on? Ärsyttää vaan kuunnella incelin satuilua tässä ketjussa, ymmärrätkö sen?
En ymmärrä, miksi irvit minulle jos joku inkkeli on mielesi pahoittanut. Olisiko ehkä aika ottaa lomaa ketjuilusta?
Sanoit sen tuossa sanoin ”mies ei ole pysynyt suhteissaan”. Ikään kuin nainen ei voisi jättää tai kuolla tai jotain vastaavaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kuulut silloin..
Eikö sulla ole omia sanoja käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että saatte asianne kuntoon ukkos kans. 💚
Ne on ihan kunnossa
Silti kaipaat toisia miehiä
Ehkä se riittää, kun oma ukko luulee kaiken olevan kunnossa.
Kukaan varattu ei vikittele sun ukkoas, hengitä syvään ja rentoudu!
Olit suurin haaveeni.