Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45289)
Tänään aamiaiseksi Mocca Masterilla keitettyä Kulta Katriinaa keskipaahdolla keralla rasvattoman maito tilkkaisen Muumi-vuosimukista. Ohessa ruispala tuorejuustosilauksella, kurkun henkäyksellä ja puhvelinmaitujuustolla, nämä tarjolla Siirtolapuutarha-lautasesta. Vitamiiniksi puolukkaa rahkalla pienestä Kastehelmi-kulhosta. Lisäksi vielä hanavesi 8 minuuttia sitten laskettuna Aalto-lasista. Aterimina Savoniat. Servettejä ei nyt ole kun olen ekologinen.
Mitä te oikein mässäätte?
Aamu aloitettu 5.13 vihersmoothiella jonka jälkeen 12 km juoksulenkki, pihan haravointi ja pulahdus läheiseen lampeen.
Kohta lounas, höyrytetty ahven, pinaattipeti, parsakaali, purjo.
Sitten onkin aika rientää vapaaehtoistyöhön.
Paulavanukasta hunajakauratyynyjä sonitseja kaakaoa.
Täällä appelsiinimehu, porkkanapala, kaurapuuro, pala rievää.
"öhööö hypin tasajalkaa ja taputan kun sain taas reaktoita, huomioo, vastailen itselleni jos saisi lisää!! "
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne teot on?
Jättää reagoimmatta netissä tapahtuvaan väkivaltaan mitä ei saada rauhoitettua. Tarpeen vaatiessa jättää turhat ihmiset taakseen ketkä eivät ansaitse hyvää.
Cappucino kermavaahdokkeella, sitkas näkkäriruisleipä Mjööl- levitteellä ja suippopaprikarenkailla, tumma suklaapala, minttumausteinen sekä 5 vitamiinia.
Vierailija kirjoitti:
Muru, onkohan sinulla alkavaa dementiaa?
100 prossasesti ei. Pelkkää hajamielisyyttä. Ei sentään vajaamielisyyttä, lol. Ja mulla on valikoiva muisti, heh!
Mikäs siellä päin on perunatilanne? 😍🥰😘
Vierailija kirjoitti:
Emilia, muijeli. Oot näköjään muuttunut niin kuumaksi, että ihme jos ei jotain vakavaa seurustelusuhdetta jo ole muodostunut. Huh mikä kuumis. <3
Älä jaksa sinäkin riippakivi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siellä päin on perunatilanne? 😍🥰😘
Potut on rupisia ja maistuu pahalle
Vierailija kirjoitti:
"öhööö hypin tasajalkaa ja taputan kun sain taas reaktoita, huomioo, vastailen itselleni jos saisi lisää!! "
Mistä tää skitsoilee?
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen(toivottomasti) naisesta, joka osaa löytää elämään onnea pienistä asioista piittaamatta siitä, miltä se muista näyttää. Oikeanlainen vaatimattomuus kaunistaa todellakin. Meillä vaan muuten on erilainen elämän perusta ja pohja. Ja ymmärrän kyllä, jos minä en vaikuta sinulle sopivalta, vaikka monella tapaa olisinkin. En minä ole materian tai suosion perässä ollenkaan tai nauti sellaisesta. Enkä ole mikään peluri, vaikka siltä voi näyttää, mutta et näe totuutta.
Tämä kolahti vaikka en taida olla kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siellä päin on perunatilanne? 😍🥰😘
Penkissä kasvaa Rosamundaa, ei kuki vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siellä päin on perunatilanne? 😍🥰😘
Penkissä kasvaa Rosamundaa, ei kuki vielä.
Osaan tehdä maailman parhaan uuniperunoiden täytteen
Kannattaa varmaan tehdä oma ketju niille, vai haluatko että aloitan keskustelun suolihuuhtelusta tässä ketjussa?