Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88650)
On todellakin vaikeata jos yrittää esittää muuta kuin on. Ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tipu💖
Huomenta💖
Vaaleanpunaiset terveiset sinulle 💞
Hurmaava Tmies :) Halauksia päivääsi.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt sua. Näitkö sinä minut?
Tähän tällainen yllättävä kysymys: niin missä?
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen kelpais
Ei oo ku luuvitosta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen kelpais
Kokeile Herculesia.
Oon halunnu sanoo sulle, että tykkään sinusta järjettömästi. Arvostan viisauttasi, kauneuttasi ja sielukuuttasi.Lämpösi heijastuu matkojen päähän.Tietty olisin sen halunnut sanoa sen ääneen ja sinulle henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oon halunnu sanoo sulle, että tykkään sinusta järjettömästi. Arvostan viisauttasi, kauneuttasi ja sielukuuttasi.Lämpösi heijastuu matkojen päähän.Tietty olisin sen halunnut sanoa sen ääneen ja sinulle henkilökohtaisesti.
💖
Oho, vahingossa lainasin tota viestiä, sydämen piti tulla erikseen
Vierailija kirjoitti:
Aren't you a doll 🥰
No, et sanonut. Sanoit jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aren't you a doll 🥰
Unenpöpperössä niin ei oikein suju
Vierailija kirjoitti:
💖
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut🥰
Vierailija kirjoitti:
Oon halunnu sanoa sulle, että en tykkää toimintatavois yhtään. En arvosta miltä näyttää vuosien jälkeen yrittää siloitella asioita näillä tyhjänpäiväisillä kommenteilla tuntemattomalle. Kylmyys on heijastunut jokaisesta asiasta, ja kuinka ne pakkeloidut neiti täydellisyyttä performoivat kusipäät on teidän tyylisiä kaikin tavoin enemmän. Että menee niille kujertamaan, varmaan lohkeaa varmemmin huomiota. Myöhässä kun rupeaa, vuosia liian myöhään, niin mitään ei enää oo sanottavaa. Tämän olisin halunnut sanoa ääneen ja henkilökohtaisesti.
Tunnisteita ei kannata jaella tässä kohdassa. Iiks. 🤣