Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua👆
Arvasin
Vierailija kirjoitti:
En taaskaan oo ollu täällä. Kiirettä ollu. Oot kuitenkin aina vähän väliä mielessä. En voi oikeen muuta ku odottaa ja toivoa että uskaltaudut lopulta ottamaan yhteyttä. Talvella uskalsin mutta en enää. Sun täytyy olla nyt aloitteen tekijä. Miehelle
No on sulla kiire. Muuten sama täällä, odotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot komea, söpö ja seksikäs yhdessä paketissa. Mahdatkohan tietääkään, paljonko sinusta tykkään. 🧡
En todellakaan tiedä.
Enemmän kuin kenestäkään koskaan. Niin paljon, että tekee kipeää olla erossa. Haluaisin vain jakaa koko elämäni sun kanssa. Jutella ihan mistä tahansa ja painautua syliin. Ne nyt päällimmäisenä. 🧡
Sä oot mun Fantasia2026 😘
FemFem
Ootteko koko päivän viettäneet täällä?
Sillä välin tein töitäni, ajelin autollani ja niin poispäin. Chattadin myös maailman toiselle laidalle muutamille kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa.
Itsellä sama juttu. Se on osa tätä ketjun kiusaajien ja poistajien tahallista härnäämistä.Juuri heidän takia ketju on täysin sekava ,ei otsikon mukainen ja sairas.
Mistä satunnainen kulkija voi tietää jonkun tunnisteen? Hymiötkö omistatte vai pisteet? Vai kenties jonkun aakkosista? Hupsut.
Älä höpötä. Miehet rakastaa sotia millä tekosyyllä tahansa.
Vasta tulin palstalle, tapahtumarikas päivä eri touhuissa. Mitäs tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin kerran nähneeni, että ihastus kääntyi välittömästi kannoillaan, kun näki minut... Jos se ei ollut hän, niin ainakin joku hänen kaksoisolentonsa 😅
Noissa tilanteissa saattaa olla ollut niin salamannopea paniikkityperyysreaktio, että jää itsellekin hieman epäselväksi oliko se oikeasti hän. Jälkeenpäin voi tietty huokaista helpotuksesta ettei ollut mikään pakomahdoton tilanne jossa typeryysreaktiona ei tuu muuta mieleen kuin vetää kaulaliina kasvot peittäväksi huiviksi ja mongertaa venäjää. Aina yhtä mukavaa käydä se "tiedän että se oot sinä..."-keskustelu... 😄 näin siis suurinpiirtein näen itseni toimivan 😎
Sanoi keittiöpsykiatri, kun on pakko tuoda itseään esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho nainen ei saisi edes jutella miehille
Nainen saa jutella miehille, mies ei saa vilkuilla naisia. Näin maailma toimii.
Nainen saa jutella miehille, mies saa jutella naisille. Mies saa vilkuilla naisia, nainen saa vilkuilla miehiä. Näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa.
Itsellä sama juttu. Se on osa tätä ketjun kiusaajien ja poistajien tahallista härnäämistä.Juuri heidän takia ketju on täysin sekava ,ei otsikon mukainen ja sairas.
Mistä satunnainen kulkija voi tietää jonkun tunnisteen? Hymiötkö omistatte vai pisteet? Vai kenties jonkun aakkosista? Hupsut.
Ei tänne kukaan eksy ja jos vahinko käy lähtee nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Miehet rakastaa sotia millä tekosyyllä tahansa.
Ei kaikki miehet. On myös itseään yksilöinä pitäviä.
Niin, rakastan sua. Tajusin vaan, että et sä pysyis mun vierellä. Lähtisit jonkun tarjokkaan matkaan. Nuku hyvin.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Onko sulla stringibikinit?
On.
Arto
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Miehet rakastaa sotia millä tekosyyllä tahansa.
Narsistit, diktaattorit ja muut kuspäät. Oikeat miehet haluaa rauhaa.
Taas tuli valomerkki aivan liian pian. Saisipa edes yhden tanssin kaivattuni kanssa..😊
Sama toimii toisin päin.