Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45071)

Vierailija
45021/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.

Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.  Sillä perusteella.

Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.

Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri

Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama. 

Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.

Miehet arvostaa rauhaa. Hyvä nainen tuo sitä.

Sama toimii toisin päin.

Vierailija
45022/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua👆

Arvasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
45023/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taaskaan oo ollu täällä. Kiirettä ollu. Oot kuitenkin aina vähän väliä mielessä. En voi oikeen muuta ku odottaa ja toivoa että uskaltaudut lopulta ottamaan yhteyttä. Talvella uskalsin mutta en enää. Sun täytyy olla nyt aloitteen tekijä. Miehelle 

No on sulla kiire. Muuten sama täällä, odotan.

Vierailija
45024/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot komea, söpö ja seksikäs yhdessä paketissa. Mahdatkohan tietääkään, paljonko sinusta tykkään. 🧡

En todellakaan tiedä.

Enemmän kuin kenestäkään koskaan. Niin paljon, että tekee kipeää olla erossa. Haluaisin vain jakaa koko elämäni sun kanssa. Jutella ihan mistä tahansa ja painautua syliin. Ne nyt päällimmäisenä. 🧡

Vierailija
45025/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot mun Fantasia2026 😘

FemFem

Vierailija
45026/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koko päivän viettäneet täällä? 
Sillä välin tein töitäni, ajelin autollani ja niin poispäin. Chattadin myös maailman toiselle laidalle muutamille kavereille. 

Vierailija
45027/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa. 

Itsellä sama juttu. Se on osa tätä ketjun kiusaajien ja poistajien tahallista härnäämistä.Juuri heidän takia ketju on täysin sekava ,ei otsikon mukainen ja sairas.

Mistä satunnainen kulkija voi tietää jonkun tunnisteen? Hymiötkö omistatte vai pisteet? Vai kenties jonkun aakkosista? Hupsut. 

Vierailija
45028/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpötä. Miehet rakastaa sotia millä tekosyyllä tahansa.

Vierailija
45029/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-> S

Vierailija
45030/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tulin palstalle, tapahtumarikas päivä eri touhuissa. Mitäs tänne? 

Vierailija
45031/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin kerran nähneeni, että ihastus kääntyi välittömästi kannoillaan, kun näki minut... Jos se ei ollut hän, niin ainakin joku hänen kaksoisolentonsa 😅

Noissa tilanteissa saattaa olla ollut niin salamannopea paniikkityperyysreaktio, että jää itsellekin hieman epäselväksi oliko se oikeasti hän. Jälkeenpäin voi tietty huokaista helpotuksesta ettei ollut mikään pakomahdoton tilanne jossa typeryysreaktiona ei tuu muuta mieleen kuin vetää kaulaliina kasvot peittäväksi huiviksi ja mongertaa venäjää. Aina yhtä mukavaa käydä se "tiedän että se oot sinä..."-keskustelu... 😄 näin siis suurinpiirtein näen itseni toimivan 😎

Sanoi keittiöpsykiatri, kun on pakko tuoda itseään esille.

Vierailija
45032/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho nainen ei saisi edes jutella miehille 

Nainen saa jutella miehille, mies ei saa vilkuilla naisia. Näin maailma toimii.

Nainen saa jutella miehille, mies saa jutella naisille. Mies saa vilkuilla naisia, nainen saa vilkuilla miehiä. Näin.

Vierailija
45033/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa. 

Itsellä sama juttu. Se on osa tätä ketjun kiusaajien ja poistajien tahallista härnäämistä.Juuri heidän takia ketju on täysin sekava ,ei otsikon mukainen ja sairas.

Mistä satunnainen kulkija voi tietää jonkun tunnisteen? Hymiötkö omistatte vai pisteet? Vai kenties jonkun aakkosista? Hupsut. 

Ei tänne kukaan eksy ja jos vahinko käy lähtee nopeasti pois.

Vierailija
45034/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet. On myös itseään yksilöinä pitäviä. 

Vierailija
45035/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💙👨‍🏫😚🤎👩🏻‍🏫

Vierailija
45036/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hani. 💕

Vierailija
45037/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, rakastan sua. Tajusin vaan, että et sä  pysyis mun vierellä. Lähtisit jonkun tarjokkaan matkaan. Nuku hyvin. 

-Mangusti

Vierailija
45038/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.

Onko sulla stringibikinit?

On.

Arto

Vierailija
45039/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit, diktaattorit ja muut kuspäät. Oikeat miehet haluaa rauhaa.

Vierailija
45040/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli valomerkki aivan liian pian. Saisipa edes yhden tanssin kaivattuni kanssa..😊