Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon halunnu sanoo sulle, että tykkään sinusta järjettömästi. Arvostan viisauttasi, kauneuttasi ja sielukuuttasi.Lämpösi heijastuu matkojen päähän.Tietty olisin sen halunnut sanoa sen ääneen ja sinulle henkilökohtaisesti.
Oon halunnu sanoa sulle, että en tykkää toimintatavois yhtään. En arvosta miltä näyttää vuosien jälkeen yrittää siloitella asioita näillä tyhjänpäiväisillä kommenteilla tuntemattomalle. Kylmyys on heijastunut jokaisesta asiasta, ja kuinka ne pakkeloidut neiti täydellisyyttä performoivat kusipäät on teidän tyylisiä kaikin tavoin enemmän. Että menee niille kujertamaan, varmaan lohkeaa varmemmin huomiota. Myöhässä kun rupeaa, vuosia liian myöhään, niin mitään ei enää oo sanottavaa. Tämän olisin halunnut sanoa ääneen ja henkilökohtaisesti.
Ja tämä ei sitten todellakaan multa!
Vierailija kirjoitti:
minäkin ajattelin että ikä onvaan numero... kunnes tuli vastaan +50w täti joka tartti liukkaria ensin... eikö tohon oo jotain hormoni valmisteita ???
..kaik miehet ei saa kohteeksi naista, toisen kaa kostuu.
Vierailija kirjoitti:
Muru, onkohan sinulla alkavaa dementiaa?
Joo, jos sillä pääsee susta eroon - muru.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin alkava
💌Huomenta Hoku💌
Aamiaiseksi on neljän viljan puuroa hunajalla ja mustaherukka-banaanismoothiea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pyhäaamua kaivatulleni !
Kiitos, kaunis aamu onkin ja toivottavasti koko loppupäiväkin! Mitä aiot tänään puuhata?
Vierailija kirjoitti:
On todellakin vaikeata jos yrittää esittää muuta kuin on. Ei maksa vaivaa.
Sen ei pitäisi tarkoittaa kuitenkaan mitään perseilyä muita kohtaan tai tilanreissa, jossa odotetaan tietynlaista käytöstä. Näitä "mä nyt vaan olen tällainen" on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?
Naantali?
Paistaa kun Naantalin aurinko. Mistä lie sanonta tullut?
kvg 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, se on täysin mahdollista, tuollaisia asioita ei itse huomaa😊
Haluan herättää henkiin mustikkakeskustelun.On niitä tulossa hyvin ja aurinkoisilla paikoilla jo nyt.Tämä tämänhetkinen tilanne.
Vaikee aloittaa tavallinen keskustelu kun korvien välissä alkaa pyöriä aikuisviihde jos erehdyn edes katsomaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pyhäaamua kaivatulleni !
Kiitos, kaunis aamu onkin ja toivottavasti koko loppupäiväkin! Mitä aiot tänään puuhata?
Mansikan pominnassa koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Haluan herättää henkiin mustikkakeskustelun.On niitä tulossa hyvin ja aurinkoisilla paikoilla jo nyt.Tämä tämänhetkinen tilanne.
Kannattaa varmaan tehdä oma ketju niille, vai haluatko että aloitan keskustelun suolihuuhtelusta tässä ketjussa?
Tänään aamiaiseksi Mocca Masterilla keitettyä Kulta Katriinaa keskipaahdolla keralla rasvattoman maito tilkkaisen Muumi-vuosimukista. Ohessa ruispala tuorejuustosilauksella, kurkun henkäyksellä ja puhvelinmaitujuustolla, nämä tarjolla Siirtolapuutarha-lautasesta. Vitamiiniksi puolukkaa rahkalla pienestä Kastehelmi-kulhosta. Lisäksi vielä hanavesi 8 minuuttia sitten laskettuna Aalto-lasista. Aterimina Savoniat. Servettejä ei nyt ole kun olen ekologinen.
Mitä te oikein mässäätte?
Aamu aloitettu 5.13 vihersmoothiella jonka jälkeen 12 km juoksulenkki, pihan haravointi ja pulahdus läheiseen lampeen.
Kohta lounas, höyrytetty ahven, pinaattipeti, parsakaali, purjo.
Sitten onkin aika rientää vapaaehtoistyöhön.
Paulavanukasta hunajakauratyynyjä sonitseja kaakaoa.