Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45072)
Vierailija kirjoitti:
Ilta tuo henkäyksen
Silitykset poskellesi
Kuin linnunmaitoa ois vesi
Illan viimeisen
Olisinpa nappi rintataskusi
Pieni onnenamuletti
Kun hämärtyy, ulvoo susi,
Kun harmaa on elämän paletti
💕
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Mä en ole nimimerkki
Mangusti
eikä Mangusti ole minä.
*Hän on aito symppis,
pidän hänestä. x
Vierailija kirjoitti:
Ilta tuo henkäyksen
Silitykset poskellesi
Kuin linnunmaitoa ois vesi
Illan viimeisen
Olisinpa nappi rintataskusi
Pieni onnenamuletti
Kun hämärtyy, ulvoo susi,
Kun harmaa on elämän paletti
Kaunista
Olet valoni pimeässä,kiitos siitä 😁😊
Toivottavasti ollut hyvä päivä, omain ok. Talsin pitkän lenkin ja kävin kaupassa, onneksi kuun vaihde pian ja talous kohenee. Aattelin meitä kulkeissani, kuulin sirkkain siritystä, lauluja lintuin. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole nimimerkki
Mangusti
eikä Mangusti ole minä.
*Hän on aito symppis,
pidän hänestä. x
Kiitos. Et ole. Minä olen. Mutta en tiedä kuka sä oot. Kaikkea hyvää kuitenkin.
-Mangusti
Oot niin söpö kun punastut. 😍