Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88650)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä näen että mun kaivattu katsoo muitakin kauniita naisia, katson heitä itseasiassa myös itse. Erona se että minut nähtyään hän suurinpiirtein kävelee puhelintolppaan. On katsomista ja on katsomista.
Onko tää nn?
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte pelätä💕
Jos ei ole vielä saanut pahemmin vastakaikua niin kyllä sitä tulee pelokkaaksi. Tarttis saada vihreää valoa että uskaltais taas tehdä jotain rohkeaa
Viestit vielä lukematta. 2+?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä työelämän nuorille naisille tapahtui? Mielenterveyspoissaolot räjähtivät muutamassa vuodessa
Joensuulainen Jenni Meesit, 24, tietää, miltä tuntuu, kun elämä pysähtyy kuin seinään.
Ensimmäinen burnout iski tammikuussa 2021, jolloin Jenni opiskeli täysipainoisesti ja yritti saavuttaa huippuarvosanoja.
– Oli todella monta rautaa tulessa, Meesit sanoo.
Meesit opiskeli ja pyrki saamaan parhaat mahdolliset arvosanat. Samalla hän treenasi maratonia varten, osallistui opiskelijärjestötoimintaan sekä panosti täysillä parisuhteeseen ja kavereihin.
Liian kova tahti vei voimat ja johti kolme kuukautta kestäneeseen toipumiseen.
Mutta se ei jäänyt siihen.
Toinen burnout vuonna 2023 oli rajumpi.
Meesit oli juuri lopettanut unelmatyössä, jossa hän oli paiskinut töitä hurjaa tahtia. Unelma omasta firmasta oli itänyt ja yritys perusteilla.
– Yhtenä päivänä olin sängyssä, ja mulle tuli kylmää hikeä ja rytmihäiriöitä. Tuntui siltä, että kuolen. Soitin hätänumeroon, ja minut ohjattiin sairaalaan, Meesit muistelee.
Sairaalassa Meesit sai diagnoosin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Tämä sairaus oli ollut piilevänä, ja sen maniajakso oli aiheuttanut sen, että Meesit oli pystynyt puskemaan eteenpäin ylitsevuotavalla energialla.
Kunnes kaikki romahti.
– Aivot niin kuin suli, Meesit kuvailee.
Meesit kertoo, että burnoutin jälkeen hänen puhekykynsä heikkeni merkittävästi, ja hänen oli vaikea kirjoittaa tai ylipäätään ajatella selkeästi. Toisen burnoutin takia Meesit oli 11 kuukautta sairaslomalla.
– Mulle iski vakava masennus, joka on tälle sairaudelle tyypillinen. Elämästä katosi mielihyvä, ja kaikki tuntui harmaalta.
Ihminen ei ole kone jota voi rääkätä täydellä teholla.
Kympin tytöt ei osaa jarruttaa ajoissa.
Eikä 1-10 mies kun hullaantuu naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin puijattua sut mun sänkyyni? Pitäisi varmaan tarjota muutama juoma, niin sun harkintakyky ei olis enää niin viimeisen päälle. 😍😘
Huono idea. Harrastan seksiä vain selvinpäin. Parhaiten se onnistuu tapaamalla kahden kesken. Sitten valitset sellaisen pepunmyötäisen mekln, joka tuo rinnat mukavasti esiin. Luultavasti alan sitten kopeloimaan jossain vaiheessa ja siitä se sitten etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä näen että mun kaivattu katsoo muitakin kauniita naisia, katson heitä itseasiassa myös itse. Erona se että minut nähtyään hän suurinpiirtein kävelee puhelintolppaan. On katsomista ja on katsomista.
Onko tää nn?
Miehelle mutta olen kahdesti elämässäni ihastunut naiseen, olisin voinut kirjoittaa myös toiselle heistä
Oot niin söpö kun punastut. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ilta tuo henkäyksen
Silitykset poskellesi
Kuin linnunmaitoa ois vesi
Illan viimeisen
Olisinpa nappi rintataskusi
Pieni onnenamuletti
Kun hämärtyy, ulvoo susi,
Kun harmaa on elämän paletti
💕
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Ilta tuo henkäyksen
Silitykset poskellesi
Kuin linnunmaitoa ois vesi
Illan viimeisen
Olisinpa nappi rintataskusi
Pieni onnenamuletti
Kun hämärtyy, ulvoo susi,
Kun harmaa on elämän paletti
Kaunista
Olet valoni pimeässä,kiitos siitä 😁😊
Toivottavasti ollut hyvä päivä, omain ok. Talsin pitkän lenkin ja kävin kaupassa, onneksi kuun vaihde pian ja talous kohenee. Aattelin meitä kulkeissani, kuulin sirkkain siritystä, lauluja lintuin. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?
Naantali?
Paistaa kun Naantalin aurinko. Mistä lie sanonta tullut?
Hyvää pyhäaamua kaivatulleni !
Ei ne sulle olleet tiedoksi ;)