Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Mä kerroin kaivatulle ihastuksestani suoraan ja oon osoittanut olevani helposti saatavilla. En oikein osaa tuollaista näyttelemistä. Sivu
Eikä tarvitse yrittää näytellä jatkossakaan. Olet oma itsesi, käy miten käy, kuten sanomattakin selvää.
Viime kerralla ei käynyt hyvin. 😕 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Jep! Se just tekee tosta tyypistä niin ikävystyttävän. Harvassa tosin on ne oikeasti kiinnostavat miehet, joilla on jotenkin kiinnostava päänuppi ja ihan omiakin ajatuksia.
Niin ikävystyttävä, että edelleen pyörin sun mielessä ja aiheutan känkkäränkkää.
Huolestuttavaa kuvitelmaa...
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksualisuus on hyvin moniselitteinen asia.
Muna pimppaan, ah ah
Olipa moniselitteistä
Oletko Juhani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen seksualisuus on hyvin moniselitteinen asia.
Muna pimppaan, ah ah
Olipa moniselitteistä
Kieltä mulle ennemmin. On moniselitteistä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Haluatko uuden?
Kyllä kiitos!
Jos se tarkoittaa pariskuntakuvaa, niin en tiedä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Mä en ole ainakaan yhtään kontrollinhaluinen. Ei todellakaan kiinnosta kontrolloida ketään. Yhdessä ollaan niin kauan kuin molemmilla on kivaa ja kumpikin asettaa toisensa ykköseksi. Jos ei enää ole kivaa, niin sitten lähdetään eri teille. Mikään kontrolli ei siinä auta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin
Oliko siitä puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa.
Mikäs tunniste nyt oli varattu?
Vierailija kirjoitti:
Sä oot komea, söpö ja seksikäs yhdessä paketissa. Mahdatkohan tietääkään, paljonko sinusta tykkään. 🧡
En todellakaan tiedä.
Mitä jumiutumiselle voi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Näin se on. Miehet arvostaa vaikeasti saatavissa olevia asioita.
Miehet arvostaa rauhaa. Hyvä nainen tuo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä vanilija mutta kaivattu sais kyllä sitoa mut patteriin
Miks kukaan tervepäinen haluaisi tehdä sellaista?
Kuka on sanonut että olemme tervepäisiä?
Ei kukaan, my bad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Haluatko uuden?
Kyllä kiitos!
Oota siistin ensin karvat sieltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Onneksi tuokaan ei yhtään ahdista ajatella miten laittomasti nekin lie joku haalinut ja mistä varjoista kuvannut 😍
On ihan itse lähettänyt.
Ikävä olutta. Olisin tissutellut itseni mukavaan humalaan. Viikon päästä en tee yhtä järkevää päätöstä. Voin silloin tekoselittää vaikka loman alkamisella. Loma, niin... Joko vietän loman keskellä hiekkaerämaata, missä näen kaktuksen parin kilsan päähän, tai sitten olen töissä. En ole kummassakaan, joten taidan tissutella neljä viikkoa ja nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Onko sulla stringibikinit?
Niitä on miehille tosi huonosti saatavilla, eli ei ole. 😔
Oisin erään kanssa halunnut keväällä Espanjaan. Eri
Syksykin kelpaa tai eri maa
Kaikki käy. Lennostahan näitä voidaan vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa.
Itsellä sama juttu. Se on osa tätä ketjun kiusaajien ja poistajien tahallista härnäämistä.Juuri heidän takia ketju on täysin sekava ,ei otsikon mukainen ja sairas.
Ai puhelimen?