Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Haluan sua mielitiettyni! Olisitpa täällä mun luona niin voitais pussailla. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Mulla vain yksi sinusta sen lisäksi minkä lähetit. Oon aina niin keskittynyt hetkeen että unohdan salakuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Kaipaat miestä, jolla on omia ajatuksia, mutta omat solvaukset on niitä mitä kaikki muutkin vähän yksinkertaiset, mutta helposti kiivastuvat naiset hokee.
Miksi sä et anna jo olla? Yrität riidellä kaikkien kanssa, mikä sua vaivaa? Kirjoita sun kaivatulles. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Jep! Se just tekee tosta tyypistä niin ikävystyttävän. Harvassa tosin on ne oikeasti kiinnostavat miehet, joilla on jotenkin kiinnostava päänuppi ja ihan omiakin ajatuksia.
Niin ikävystyttävä, että edelleen pyörin sun mielessä ja aiheutan känkkäränkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa taas Espanjaan, lähetkö messiin? Voisit rangaistukseksi läiskiä vähän peppua.
Onko sulla stringibikinit?
Niitä on miehille tosi huonosti saatavilla, eli ei ole. 😔
Oisin erään kanssa halunnut keväällä Espanjaan. Eri
Syksykin kelpaa tai eri maa
En taaskaan oo ollu täällä. Kiirettä ollu. Oot kuitenkin aina vähän väliä mielessä. En voi oikeen muuta ku odottaa ja toivoa että uskaltaudut lopulta ottamaan yhteyttä. Talvella uskalsin mutta en enää. Sun täytyy olla nyt aloitteen tekijä. Miehelle
Mun budjetilla lemmenlomamme kohdistuu Kouvolaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset harvemmin enää haluaa mitään kissa-hiiri- leikkejä.
Ei vai? Missä pumpulissa asut?
Niin siis mieleltään aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.
Jos oon paikalla niin kiinnostunut ihminen asettaa mut (tai kenet tahansa, josta tosissaan tykkää) ykköseksi. Jos ei aseta, ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Sillä perusteella.
Sinä tietysti itse päätät, että mitä mieheltä vaadit. Aika harvinaista vaan, että monen naisen suosiossa oleva mies kiinnostuu täysillä jostain tuntemattomasta naisesta, jonka kanssa ei ole mitään varmuutta mistään. Vähemmän elokuvia, enemmän elämää.
Sellainen mies kiinnostuu yleensä naisesta, joka ei anna mitään vastakaikua. Koska se on erilainen, kun kerran kaikki muut on saatavissa. Oon ollu usein tää nainen. Eri
Komppaan tätä naisena, joka on ollut pariin otteeseen helposti saatavilla, mutta ei käyny. Naurut sain ja ne joilta ei herunut vastakaikua sai miesten kiinnostuksen. Tästä viisastuneena mottoni on: Älä näytä kiinnostustasi. Toisaalta, tuskin olen niinkään kovinkaan iso menetys miesten keskuudessa... Ihan sama.
Mä kerroin kaivatulle ihastuksestani suoraan ja oon osoittanut olevani helposti saatavilla. En oikein osaa tuollaista näyttelemistä. Sivu
Eikä tarvitse yrittää näytellä jatkossakaan. Olet oma itsesi, käy miten käy, kuten sanomattakin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Oispa jo nuorena ymmärtänyt tämän: miehet aika lailla kyllä tietävät mitä tekevät, vaikka näyttäisivätkin hiukan hömelöiltä. Ei heidän katseensa vahingossa harhaudu muihin naisiin. Eivät he vahingossa käyttäydy, kuin eivät kunnioittaisi naista.
"Kun mies kertoo teoillaan sinulle, kuka hän on, usko häntä."
Toi pätee kaikkiin ihmisiin. Kun henkilö kertoo teoIllaan kuka hän on, usko häntä.
Vaimmo ei anna viestitellä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vaimmo ei anna viestitellä sinulle.
Luvanko kysyit
Vierailija kirjoitti:
Mun budjetilla lemmenlomamme kohdistuu Kouvolaan
Kai se toinen voi maksaa omansa, eikä köyhän kannata Suomessa matkustaa ees. Lähette Baltiaan, lähellä helposti ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun budjetilla lemmenlomamme kohdistuu Kouvolaan
Kai se toinen voi maksaa omansa, eikä köyhän kannata Suomessa matkustaa ees. Lähette Baltiaan, lähellä helposti ja halpaa.
En usko että hän olettaisikaan minun nuorempana ja köyhempänä naisena kustantavan häntä
Naisen seksualisuus on hyvin moniselitteinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi puhelimessa on kuvia sinusta 😍
Haluatko uuden?
Kyllä kiitos!
Joku käytti mun tunnistetta. Toivottavasti tiedät, ettei ollut multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttää näin miehenä kuinka kontrollinhaluisia naiset on vaikka ei oltaisi edes vaihdettu muutamaa sanaa enempää, jos niitäkään. Toivon todella, että tänne ketjuun kirjoittaa vain ne kaikista sekopäisimmät yksilöt.
Kyllä täällä on ihan normijärkisiäkin naisia mutta heidän kauniit viestit poistetaan.
Tämä ei todellakaan ole tervepäisen paikka.
Siinä heti pick-me girl miestrollille lirkkaamassa 😅
Pick-me girliä käyttää epäironisesti vain vihervasentuneet MT-ongelmaiset. Kumpia sulla on enemmän, tatuointeja vai viiltelyarpia?
Mulla ei ole kumpaakaan yhtäkään, enkä kuulu vihreisiin tai vasemmistoon. Pick-me girl on populaarikulttuurissa ihan yleisesti käytetty käsite, ja mm. elokuvatutkimuksessa hyvin yleinen. Seuraapa aikaasi.
Ja edellä siis oli oikein malliesimerkki tällaisesta.Miehet tykkää enemmän sellaisista naisista kuin sinunlaisista katkerista nalkuttajista. Sellaiset naiset lisääntyy ja laittaa geeninsä eteenpäin. Luonnonvalintaa.
Ai että, tää on yksi merkittävä syy siihen, miksi en itse tunnu enää pystyvän kiinnostumaan miehistä. Kun naisen pitäisi vain hymyillä ja nyökkäillä ja kompata ja räpsytellä ripsiä, eikä meikä jaksa. Sivusta
Jep! Se just tekee tosta tyypistä niin ikävystyttävän. Harvassa tosin on ne oikeasti kiinnostavat miehet, joilla on jotenkin kiinnostava päänuppi ja ihan omiakin ajatuksia.
Niin ikävystyttävä, että edelleen pyörin sun mielessä ja aiheutan känkkäränkkää.
Huolestuttavaa kuvitelmaa...
Hyvän yön halaus ihanalle naapuritalon naiselle.