Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45072)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain.
Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.
Et pysty.
T R Y M E
Luulen että muutin sun naismakua, ainaki rahtusen toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Sorry, mutta olen oikein sievä nainen. . =))
Tavikset, jotka harmaana massana eivät tapetista erotu eivät vaan miehinä kiinnosta. Edelleenkään.
Weirdo ansaitsee vierelleen toisen vastaavanlaisen and the dance goes on..
Ps. Eiköhän tuollaisia löydy ihan omastakin tuttavapiiristäsi, alas - mene haukkumaan siis heitä ennemmin. :)
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne
Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi
Mitä ei? V I t t u jankuti jank. Sen voin sanoa että noin ärsyttävällä tyypillä kannattaisi totta vie olla aikakone ja jäätävät tilukset elämänmittaiseen liittoon.
Ihmiset ovat edelleen ihan samoja ja toimiva parisuhde edelleen ihan samanlainen, ei siihen nyt mitkään sukumaat liity mitenkään. Ne ovat olleet syitä liittoon, eivät sen laadun tae. Miten tyhmä pitää olla ettei tätä ymmärrä.
Yritä nyt ymmärtää, että puolisoa ei valittu itse eikä erota voinut. Siinä sulle laatua kaipaukseesi. Eri
Vierailija kirjoitti:
10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa
Lopeta asiakkaiden ahdistelu
Joku on lukenut yhteiskuntaoppia vähän harhaisesti. Ei yhteiskunta pysty jyräämään ihmisyyden syvintä olemusta.
Ihmisen aivokemia ei ole muuttunut miksikään vuosituhansien aikana: ihan samat hormonit meissä vaikuttavat, kun esimerkiksi rakastumme ja haluamme sitoutua toiseen ihmiseen. Ihan samalla tavalla ihmiset rakastavat ja haluavat tulla rakastetuksi tänään kuin tuhat vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joku on lukenut yhteiskuntaoppia vähän harhaisesti. Ei yhteiskunta pysty jyräämään ihmisyyden syvintä olemusta.
Ihmisen aivokemia ei ole muuttunut miksikään vuosituhansien aikana: ihan samat hormonit meissä vaikuttavat, kun esimerkiksi rakastumme ja haluamme sitoutua toiseen ihmiseen. Ihan samalla tavalla ihmiset rakastavat ja haluavat tulla rakastetuksi tänään kuin tuhat vuotta sitten.
Ja kuvittelet että se rakkaus on löytynyt avioliitosta? Voi pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa.
Jos mies itkisi sitä kuinka joku hänen ihastuksensa antaa huomiota muille miehille, vaikka HÄN on jo varannut kyseisen naisen itselleen, se olisi naurettavaa.
Vielä naurettavampaa olisi, jos muiden miesten neuvo olisi "Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka pleikkariasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen naisen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Naiset eivät muutu noissa asioissa."
No ei kyllä mun kaverimiehet ainakaan ole sellaisia ihastuksia toisillaan shipanneet, joissa naiset ovat flirttailleet avoimesti kaikille miehille. Just saying. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Joskus parisuhde on kuule toiminut ihan pakollakin
Ok urpå, sitten sullakin on mahkut
Et vissiin ymmärtänyt mitä kirjoitin
Bäönsi kaivetu lämpimän tila
T nieheltä
Mies jolle nainen ei ole edes puhunut kunnolla katselee muita naisia = pelimies, narsisti, toivoton tapaus, kierrä kaukaa
Naimisissa oleva nainen viestittelee muiden miesten kanssa = oikein & luonnollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Kaupassa hyllyn taakse?
Olen tehnyt tuon 😅 oli kans aivan liian yllättävä ja odottamaton tilanne. Sivusta
Joo mun kaivattu teki ton.
Näitä hyllyyn taa pakenemisia on varmasti maailma täynnä, mutta omani oli siinä mielessä asteen verran kamalampi, että olin pussaillutkin useamman kerran hänen kanssaan niin aika kamala reaktio siihen nähden. Kuitenkin silleen osittain normaalina ihmisenä olisin tietenkin halunnut varovasti moikata ja riippuen hänen eleistään mahd. halata ja kysyä pikakuulumiset. No ei voi mitään. -Edellinen sössijä 😁
Vierailija kirjoitti:
Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain.
Voisin herättää ja innostaa sutkin uuteen eloon, kun konstit on monet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Olen täällä miestäni vikittävän pakkomielteisen vuoksi.
Nyt on mies tainnut vähän satuilla sulle. Jospa se mies onkin se pakkomielteinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku on lukenut yhteiskuntaoppia vähän harhaisesti. Ei yhteiskunta pysty jyräämään ihmisyyden syvintä olemusta.
Ihmisen aivokemia ei ole muuttunut miksikään vuosituhansien aikana: ihan samat hormonit meissä vaikuttavat, kun esimerkiksi rakastumme ja haluamme sitoutua toiseen ihmiseen. Ihan samalla tavalla ihmiset rakastavat ja haluavat tulla rakastetuksi tänään kuin tuhat vuotta sitten.
Ei parisuhde ole aina ollut suinkaan mikään rakkaussuhde eikä se kaikkialla maailmassa vieläkään ole sitä. Sun kannattaisi lukea yhteiskuntatieteistä edes alkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona puolison kainalossa.
Puoliso kans kaipausketjussa? Ketä kaipaatte?
Tietysti kolmatta pyörää. Kaipaan munaa kahteen reikään yhtä aikaa.
Olen täällä miestäni vikittävän pakkomielteisen vuoksi.
Nyt on mies tainnut vähän satuilla sulle. Jospa se mies onkin se pakkomielteinen.
Onhan täällä ainakin pari-kolme eri hahmoa, jotka kovasti kaipailevat varattua miestä. Tuskin silti juuri tämän ap:n miestä.
Vierailija kirjoitti:
Odottaisit mun uppoavan.
En anna sun upota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mies
Tiedät että haluan sinua. Tiedän että haluat minua.
Mikä viivyttää? Jännitys vai jokin konkreettinen este?
Sun käytöksestä johtuva jännitys.
Ai se että haluan?
Ei vaan sun mixed signals. Mietin susta ihan samaa, joko sua jännittää tosi paljon tai oot varattu.
Jännittää
Millä perusteella se menisi suhteessakin niin? Parisuhde on yhtä kuin sitoutuminen yhteen ihmiseen. Ennen sitä jokainen on vapaa katselemaan muita, käyttämään Tinderiä, tapailemaan kiinnostavia ihmisiä tai mitä tahansa muuta mikä ei enää kuuluisi parisuhteeseen.