Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45072)

Vierailija
44661/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka tukka haluan sinut syliini. 

Vierailija
44662/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44663/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.

Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne

Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi 

Vierailija
44664/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIKÖ 

TÄÄ

KOSKAAN 

LAKKAA? 

Vierailija
44665/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Kerääppä ittse ja ignooraa takas.

Vierailija
44666/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin kanssa pariutuminen tapahtuu pikavaudilla, ja kumppani sitoutetaan lapsella tai isolla lainalla. 

Me ollaan vissiin sitten statisteja tällä etanavauhdilla.😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44667/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni puhuu kaikki nämä kielet.

Vierailija
44668/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.

Mikä oli konteksti tässä?

Ei siis ole mulle, mut kiinnostaa miksi noin jyrkkä ja kovis.

On ikävää ja tylyä tekstiä, mutta vaikka ette olisi ehkä itse kohdanneet sellaisia, on olemassa ihmisiä, joille oman hyvän edessä muulla ei ole väliä. Sellaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44669/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihelteet tulee, oletko valmis ?

Vierailija
44670/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.

Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne

Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi 

Kunnes Darwin keksi evoluutioteorian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44671/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, Ahku.

Vierailija
44672/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihelteet tulee, oletko valmis ?

Olin aika lämpimissä olosuhteissa taannoin, joten jos kylmiössä tavattas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44673/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain. 

Vierailija
44674/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain. 

Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44675/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.

Mikä oli konteksti tässä?

Ei siis ole mulle, mut kiinnostaa miksi noin jyrkkä ja kovis.

On ikävää ja tylyä tekstiä, mutta vaikka ette olisi ehkä itse kohdanneet sellaisia, on olemassa ihmisiä, joille oman hyvän edessä muulla ei ole väliä. Sellaiselle.

Konteksti?

Vierailija
44676/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jossain universumissa mun on mahdollista saada loppuelämän suhde kaivatun kanssa niin se. Mutta mulle riittää jokin vähemmän määritelty, kunhan pysytään toistemme elämissä.

Sanotaan vaikka että jotain ystävän ja rakastajan väliltä.

Olisi onnellista, jos toinen olisi se sydänystävä tai enemmänkin, kun pitää tästä kovin. 

Vierailija
44677/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.

Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne

Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi 

Mitä ei? V I t t u jankuti jank. Sen voin sanoa että noin ärsyttävällä tyypillä kannattaisi totta vie olla aikakone ja jäätävät tilukset elämänmittaiseen liittoon. 

Ihmiset ovat edelleen ihan samoja ja toimiva parisuhde edelleen ihan samanlainen, ei siihen nyt mitkään sukumaat liity mitenkään. Ne ovat olleet syitä liittoon, eivät sen laadun tae. Miten tyhmä pitää olla ettei tätä ymmärrä.

Vierailija
44678/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain. 

Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.

Mitäs sait mussa aikaan sellasta että töpeksin. 

Vierailija
44679/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.

Mikä oli konteksti tässä?

Terveiset kaivatulle. Selkeesti siis ei sulle, koska jouduit kysymään, joten miksi edes kysyit? Voidaksesi neuvoa ja päteä, vai? Eri

Vierailija
44680/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa. 

En kilpaile. Vetäydyn.