Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45072)
MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne
Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Kerääppä ittse ja ignooraa takas.
Vierailija kirjoitti:
Narsistin kanssa pariutuminen tapahtuu pikavaudilla, ja kumppani sitoutetaan lapsella tai isolla lainalla.
Me ollaan vissiin sitten statisteja tällä etanavauhdilla.😉
Kaivattuni puhuu kaikki nämä kielet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.
Mikä oli konteksti tässä?
Ei siis ole mulle, mut kiinnostaa miksi noin jyrkkä ja kovis.
On ikävää ja tylyä tekstiä, mutta vaikka ette olisi ehkä itse kohdanneet sellaisia, on olemassa ihmisiä, joille oman hyvän edessä muulla ei ole väliä. Sellaiselle.
Seksihelteet tulee, oletko valmis ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne
Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi
Kunnes Darwin keksi evoluutioteorian.
Vierailija kirjoitti:
Seksihelteet tulee, oletko valmis ?
Olin aika lämpimissä olosuhteissa taannoin, joten jos kylmiössä tavattas.
Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain.
Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.
Mikä oli konteksti tässä?
Ei siis ole mulle, mut kiinnostaa miksi noin jyrkkä ja kovis.
On ikävää ja tylyä tekstiä, mutta vaikka ette olisi ehkä itse kohdanneet sellaisia, on olemassa ihmisiä, joille oman hyvän edessä muulla ei ole väliä. Sellaiselle.
Konteksti?
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain universumissa mun on mahdollista saada loppuelämän suhde kaivatun kanssa niin se. Mutta mulle riittää jokin vähemmän määritelty, kunhan pysytään toistemme elämissä.
Sanotaan vaikka että jotain ystävän ja rakastajan väliltä.
Olisi onnellista, jos toinen olisi se sydänystävä tai enemmänkin, kun pitää tästä kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Ei. Kautta historian suhteita on solmittu ihan muissa kuin rakkausmielessä. Halutaan pitää suvun maat suvussa jne
Jos sattumalta haluat modernin romanttisen suhteen, vanhat neuvot eivät toimi
Mitä ei? V I t t u jankuti jank. Sen voin sanoa että noin ärsyttävällä tyypillä kannattaisi totta vie olla aikakone ja jäätävät tilukset elämänmittaiseen liittoon.
Ihmiset ovat edelleen ihan samoja ja toimiva parisuhde edelleen ihan samanlainen, ei siihen nyt mitkään sukumaat liity mitenkään. Ne ovat olleet syitä liittoon, eivät sen laadun tae. Miten tyhmä pitää olla ettei tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain.
Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.
Mitäs sait mussa aikaan sellasta että töpeksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.
Mikä oli konteksti tässä?
Terveiset kaivatulle. Selkeesti siis ei sulle, koska jouduit kysymään, joten miksi edes kysyit? Voidaksesi neuvoa ja päteä, vai? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa.
En kilpaile. Vetäydyn.
Kukka tukka haluan sinut syliini.