Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45083)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa.
En kilpaile. Vetäydyn.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Meistä jokainen on opettettu lukemaan
Meistä jokainen on opetettu laskemaan
Muttei kukaan voi ohjata sun elämää.
Meistä jokainen on puettu puheisiin
Uskomuksiin, oppeihin ja ihmeisiin
Muttei kukaan voi puolestasi nähdä unta.
10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Joskus parisuhde on kuule toiminut ihan pakollakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa.
Jos mies itkisi sitä kuinka joku hänen ihastuksensa antaa huomiota muille miehille, vaikka HÄN on jo varannut kyseisen naisen itselleen, se olisi naurettavaa.
Vielä naurettavampaa olisi, jos muiden miesten neuvo olisi "Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka pleikkariasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen naisen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Naiset eivät muutu noissa asioissa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan.
Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Joskus parisuhde on kuule toiminut ihan pakollakin
Ok urpå, sitten sullakin on mahkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä.
Ei kai kukaan uskalla täällä kaikkia faktoja elämästään kertoa. Ymmärrys on hyväksi monessa asiassa, ja ihmissuhteessakin. Hyväksyä kaikkea ei tarvitse.
Et ihan ymmärtänyt koko asiaa.
Tai sitten ymmärsin, mutta kaarsin ohi asiasi ytimen.
Juu et.
Vierailija kirjoitti:
Naimassa
Vois olla tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Missä menet? Nähdäänkö iltakahvilla? 😃
Kiitos kysymästä,mutta tänään tai huomenna en jouda.
Vierailija kirjoitti:
MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI?
Miks sä huudat?
Vierailija kirjoitti:
MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI?
Olen vain sellainen.
Sä sait mut hymähteleen, hihitteleen, nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain.
Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.
Et pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI?
Miks sä huudat?
Kertoo jotain turhautumisen voimakkuudesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää...
Sama minullakin. Siksi yritän peitellä häkeltymistä, etten paljastaisi tunteitani liikaa.
Terveiset kaivatulle. Selkeesti siis ei sulle, koska jouduit kysymään, joten miksi edes kysyit? Voidaksesi neuvoa ja päteä, vai? Eri