Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45083)

Vierailija
44681/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.

Mikä oli konteksti tässä?

Terveiset kaivatulle. Selkeesti siis ei sulle, koska jouduit kysymään, joten miksi edes kysyit? Voidaksesi neuvoa ja päteä, vai? Eri

Vierailija
44682/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa. 

En kilpaile. Vetäydyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44683/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Vierailija
44684/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä jokainen on opettettu lukemaan

Meistä jokainen on opetettu laskemaan

Muttei kukaan voi ohjata sun elämää.

Meistä jokainen on puettu puheisiin

Uskomuksiin, oppeihin ja ihmeisiin

Muttei kukaan voi puolestasi nähdä unta.

Vierailija
44685/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.8 alkaen hän on minulle enää asiakas muiden joukossa

Vierailija
44686/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.

Joskus parisuhde on kuule toiminut ihan pakollakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44687/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais nyt uimassa. 

Vierailija
44688/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44689/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka viherkasvejasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen miehen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Miehet eivät muutu noissa asioissa. 

Jos mies itkisi sitä kuinka joku hänen ihastuksensa antaa huomiota muille miehille, vaikka HÄN on jo varannut kyseisen naisen itselleen, se olisi naurettavaa. 

Vielä naurettavampaa olisi, jos muiden miesten neuvo olisi "Älä tuhlaa sekuntiakaan tollaseen. Rakasta mieluummin vaikka pleikkariasi. Et tule ikinä saamaan sellaisen naisen täyttä huomiota, jonka huomiosta joudut kilpailemaan. Naiset eivät muutu noissa asioissa." 

Vierailija
44690/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Me ei seurustella tai olla ylipäätään mitään joten annan huomiotani just tasan kenelle huvittaa ja niin paljon kuin haluan. 

Tietenkin annat. Se on asia, joka aiheuttaa mulle surua ja osottaa, että näin se menis suhteessakin. Kyllä, sä voit toimia just niinkun haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44691/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.

Joskus parisuhde on kuule toiminut ihan pakollakin

Ok urpå, sitten sullakin on mahkut

Vierailija
44692/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä. 

Ei kai kukaan uskalla täällä kaikkia faktoja elämästään kertoa. Ymmärrys on hyväksi monessa asiassa, ja ihmissuhteessakin. Hyväksyä kaikkea ei tarvitse. 

Et ihan ymmärtänyt koko asiaa.

Tai sitten ymmärsin, mutta kaarsin ohi asiasi ytimen.

Juu et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44693/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimassa

Vois olla tämäkin

Vierailija
44694/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Missä menet? Nähdäänkö iltakahvilla? 😃

Kiitos kysymästä,mutta tänään tai huomenna en jouda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44695/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI? 

Miks sä huudat?

Vierailija
44696/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI? 

Olen vain sellainen.

Vierailija
44697/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sait mut hymähteleen, hihitteleen, nauramaan.

Vierailija
44698/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tylsistynyt, lamaantunut, voimaton. Sä voisit auttaa. Olemalla jotenkin jotain. 

Pysyttelet piilossa eikä sinusta saa otetta. Olisin sulle ihan mitä haluaisit.

Et pysty.

Vierailija
44699/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKS SÄ VEDÄT EDELLEEN PUOLEESI? 

Miks sä huudat?

Kertoo jotain turhautumisen voimakkuudesta. Ap

Vierailija
44700/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää... 

Sama minullakin.  Siksi yritän peitellä häkeltymistä, etten paljastaisi tunteitani liikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi