Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45072)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä.
Ei kai kukaan uskalla täällä kaikkia faktoja elämästään kertoa. Ymmärrys on hyväksi monessa asiassa, ja ihmissuhteessakin. Hyväksyä kaikkea ei tarvitse.
Et ihan ymmärtänyt koko asiaa.
Tai sitten ymmärsin, mutta kaarsin ohi asiasi ytimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Kaupassa hyllyn taakse?
Olen tehnyt tuon 😅 oli kans aivan liian yllättävä ja odottamaton tilanne. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.
Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)
Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m
Juuri nämä jutut johtivat siihen, etten halua sinua tai kuulla sinusta. Typeryyttä alta skaalan, työnsi luotasi.
Harhat much?
Vierailija kirjoitti:
Min älskade pratar svenska.
Jåå-å!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.
Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)
Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m
Juuri nämä jutut johtivat siihen, etten halua sinua tai kuulla sinusta. Typeryyttä alta skaalan, työnsi luotasi.
Jep, katuharjalla työnsin pois.
Jos jossain universumissa mun on mahdollista saada loppuelämän suhde kaivatun kanssa niin se. Mutta mulle riittää jokin vähemmän määritelty, kunhan pysytään toistemme elämissä.
Sanotaan vaikka että jotain ystävän ja rakastajan väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Et sentään juossut karkuun niinkuin eräs pitkään kauempaa katsellut. Miten sellainen pitäisi tulkita?
No ei kai tuota voi tulkita kuin yhdellä tavalla. Eri
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain universumissa mun on mahdollista saada loppuelämän suhde kaivatun kanssa niin se. Mutta mulle riittää jokin vähemmän määritelty, kunhan pysytään toistemme elämissä.
Sanotaan vaikka että jotain ystävän ja rakastajan väliltä.
Tavallaan se voisi olla myös jännittävämpää. Olen romanttinen taiteilija luonne ja arki tappaa ja tylsistyttää
Vierailija kirjoitti:
Mystinen este lienee puoliso.
"Este" tosiaan. Kukaan tuskin pakottaa olemaan naimisissa.
Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.
Mikä oli konteksti tässä?
Ei siis ole mulle, mut kiinnostaa miksi noin jyrkkä ja kovis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Kaupassa hyllyn taakse?
Olen tehnyt tuon 😅 oli kans aivan liian yllättävä ja odottamaton tilanne. Sivusta
Joo mun kaivattu teki ton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää...
Miten päädyit yhteen kumppanisi kanssa?
Minulla ei ole kumppania mutta olen yleensä päätynyt yhteen henkilöiden kanssa jotka ovat olleet rohkeita ja aktiivisia ja joista olen ollut kiinnostunut mutten liikaa jotta pystyn keskustella
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Missä menet? Nähdäänkö iltakahvilla? 😃
Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.
That's pure love!
Vierailija kirjoitti:
Narsistin kanssa pariutuminen tapahtuu pikavaudilla, ja kumppani sitoutetaan lapsella tai isolla lainalla.
Jaa. 😳
Fwb olis ykkösvaihtoehto, avoinkin suhde voisi menetellä kompromissiratkaisuna