Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45072)

Vierailija
44641/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Millaista suhdetta haet?

 

Ylänuoli jos haluaisit seuraavan suhteesi olevan loppuelämän kestävä.

Alanuoli jos haet lyhyempää suhdetta tai et vielä tiedä, mitä haet.

Fwb olis ykkösvaihtoehto, avoinkin suhde voisi menetellä kompromissiratkaisuna

Vierailija
44642/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä. 

Ei kai kukaan uskalla täällä kaikkia faktoja elämästään kertoa. Ymmärrys on hyväksi monessa asiassa, ja ihmissuhteessakin. Hyväksyä kaikkea ei tarvitse. 

Et ihan ymmärtänyt koko asiaa.

Tai sitten ymmärsin, mutta kaarsin ohi asiasi ytimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44643/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan

Kaupassa hyllyn taakse?

Olen tehnyt tuon 😅 oli kans aivan liian yllättävä ja odottamaton tilanne. Sivusta

Vierailija
44644/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.

Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)

Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m

Juuri nämä jutut johtivat siihen, etten halua sinua tai kuulla sinusta. Typeryyttä alta skaalan, työnsi luotasi. 

Harhat much?

Vierailija
44645/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Min älskade pratar svenska.

Jåå-å!

Vierailija
44646/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.

Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)

Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m

Juuri nämä jutut johtivat siihen, etten halua sinua tai kuulla sinusta. Typeryyttä alta skaalan, työnsi luotasi. 

Jep, katuharjalla työnsin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44647/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain universumissa mun on mahdollista saada loppuelämän suhde kaivatun kanssa niin se. Mutta mulle riittää jokin vähemmän määritelty, kunhan pysytään toistemme elämissä.

Sanotaan vaikka että jotain ystävän ja rakastajan väliltä.

Vierailija
44648/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan

Et sentään juossut karkuun niinkuin eräs pitkään kauempaa katsellut. Miten sellainen pitäisi tulkita?

No ei kai tuota voi tulkita kuin yhdellä tavalla. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44649/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattoisaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
44650/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jossain universumissa mun on mahdollista saada loppuelämän suhde kaivatun kanssa niin se. Mutta mulle riittää jokin vähemmän määritelty, kunhan pysytään toistemme elämissä.

Sanotaan vaikka että jotain ystävän ja rakastajan väliltä.

Tavallaan se voisi olla myös jännittävämpää. Olen romanttinen taiteilija luonne ja arki tappaa ja tylsistyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44651/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mystinen este lienee puoliso.

"Este" tosiaan. Kukaan tuskin pakottaa olemaan naimisissa.

Vierailija
44652/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että aina kun joku nuorempi ja kauniimpi haluaa huomiosi, hän myös sen aina saa, vaikka olisin paikalla. Mut voi millon tahansa ignoorata nurkkaan kun joku vanhan rukkasen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44653/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.

Mikä oli konteksti tässä?

Ei siis ole mulle, mut kiinnostaa miksi noin jyrkkä ja kovis.

Vierailija
44654/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐠💞🐏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44655/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan

Kaupassa hyllyn taakse?

Olen tehnyt tuon 😅 oli kans aivan liian yllättävä ja odottamaton tilanne. Sivusta

Joo mun kaivattu teki ton.

Vierailija
44656/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää... 

Miten päädyit yhteen kumppanisi kanssa?

Minulla ei ole kumppania mutta olen yleensä päätynyt yhteen henkilöiden kanssa jotka ovat olleet rohkeita ja aktiivisia ja joista olen ollut kiinnostunut mutten liikaa jotta pystyn keskustella 

Vierailija
44657/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepjep.

Missä menet? Nähdäänkö iltakahvilla? 😃

Vierailija
44658/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnat muuttuvat mutta ihminen on sauna samanlainen. Parisuhde toimii jos on oikean ihmisen kanssa ja osaa olla ihmisiksi ihan ympäröivästä yhteiskunnasta riippumatta.

Vierailija
44659/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti kyennyt sitä omin apuinesi ymmärtämään, joten väännän hieman rautalangasta. Minä koetin ruokkia sinussa niitä piileviä hyviä ominaisuuksia, en narsista tarvetta olla jotain isoa ja esillä. Et ymmärtänyt minusta mitään, etkä sitä halveksintaa, mitä koin sinua ja niitä tiettyjä kohtaan. Mietin, että murskaanko teidät, mutta älyisin jo silloin, että se tapahtuu itsestään. Niin kuin tapahtui. Koetin tukea niitä, jotka oli vilpittömiä, joksi aluksi sinuakin luulin. En pitkään aikaan ole ajatellut niin. Älä turhaan odottele, en alennu kaltaistesi seuraan.

That's pure love! 

Vierailija
44660/45072 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin kanssa pariutuminen tapahtuu pikavaudilla, ja kumppani sitoutetaan lapsella tai isolla lainalla. 

Jaa. 😳