Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45083)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Ei suhteen pituus kerro oikeastaan mitään sen laadusta. On useita syitä miksi ihmiset pysyvät yhdessä, hyvin epäromanttisiakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Kaupassa hyllyn taakse?
Työpaikalla kulman taakse, hän tuskin huomasi.
Loppuelämän suhteen saa parhaiten kun tekee niin suuret taloudelliset hankinnat että kummallakaan ei ole varaa erota.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksymällä kaiken voit paremmin. Miksi taistella elämää vastaan kun sen voi hyväksyä?
Ok. Hyväksyn, että olen rakastunut tummasilmäiseen naiseen ja olisin valmis hyppäämään suhteeseen, vaikka loppuiäksi. Mitäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Et sentään juossut karkuun niinkuin eräs pitkään kauempaa katsellut. Miten sellainen pitäisi tulkita?
Vierailija kirjoitti:
Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä.
Ei kai kukaan uskalla täällä kaikkia faktoja elämästään kertoa. Ymmärrys on hyväksi monessa asiassa, ja ihmissuhteessakin. Hyväksyä kaikkea ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Tän vuoksi on ihana jutella vanhojen pariskuntien kanssa, joilla on tyyliin 60 vuoden rakastava liitto takana. Heillä on jo kompetenssia sanoa jotain, mitä kannattaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Tän vuoksi on ihana jutella vanhojen pariskuntien kanssa, joilla on tyyliin 60 vuoden rakastava liitto takana. Heillä on jo kompetenssia sanoa jotain, mitä kannattaa kuunnella.
He ovat eläneet niin eri maailmassa ja niin eri sukupolvea, ettei heidän neuvot oikein toimi enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Tän vuoksi on ihana jutella vanhojen pariskuntien kanssa, joilla on tyyliin 60 vuoden rakastava liitto takana. Heillä on jo kompetenssia sanoa jotain, mitä kannattaa kuunnella.
Missä olet nähnyt 60 vuoden RAKASTAVAN liiton ja vielä useamman? Sukuni vanhojen naisten neuvot on tyyliä: liitto kestää kun nainen sopeutuu. Kestävä liitto voi olla ilman suurta rakkautta.
Kaivatun kanssa kyllä uskoisin että saataisiin loppuelämäksi rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.
Lisään: eriävät mielipiteet sovittais kaivatun kanssa halaten 🥰😘🔥
Joo mikä mikä satumaassa yleensä tapahtuu niin 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä.
Ei kai kukaan uskalla täällä kaikkia faktoja elämästään kertoa. Ymmärrys on hyväksi monessa asiassa, ja ihmissuhteessakin. Hyväksyä kaikkea ei tarvitse.
Et ihan ymmärtänyt koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Tän vuoksi on ihana jutella vanhojen pariskuntien kanssa, joilla on tyyliin 60 vuoden rakastava liitto takana. Heillä on jo kompetenssia sanoa jotain, mitä kannattaa kuunnella.
He ovat eläneet niin eri maailmassa ja niin eri sukupolvea, ettei heidän neuvot oikein toimi enää
Tota. Pariutuminen ei ole ihan uusi keksintö. Kymmenien tuhansien sukupolvien kertynyttä perimätietoa tosiaankin kannattaa kuunnella, varsinkin niiltä jotka ovat sekä lisääntyneet ettänoysyneet kimpassa, koska siellä sitä tietoa on keskimäärin enemmän kuin inkelöityneissä sivuhaaroissa tai ihan itse keksityissä säännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.
No silloin se henkilö on yleensä vääränlainen tai jompikumpi ei ole tarpeeksi kiinnostunut jne. Tästähän tässä just keskustellaan, lue kaikki viestit.
Käsittämätöntä yleistystä, kun joka ainoa tilanne kahden ihmisen välillä on erilainen. Alku voi olla vaikeaa ihan mistä vaan maailman syystä johtuen. Riippuu missä tapaan ihmisen, millaisessa ympäristössä, miten kommunikoidaan, ihan mitä vaan. Loppu voikin olla sitten jotain vuosisadan rakkaustarinan kaltaista. Siihen minä uskon, enkä jaksa murehtia sen enempää. Kyllä sen tuntee, kun ihminen on oikea, vaikka heti ei lähtiskään. sivus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevyen kiinnostuksen kanssa on helppo edetä kepeällä mielellä ja rennosti. Sama ei välttämättä pädekään enää silloin, kun joku "kolahtaa" oikein kunnolla. Silloin alkaa helposti pelätä isoa pettymistä, omaa kelpaamattomuutta, nolaamista, sydämen särkymistä ja miljoonaa muuta asiaa...
Seli seli seli
Nääh, aloittaja on oikeassa. Se mikä on tärkeää, on tärkeää ja haluaa onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksymällä kaiken voit paremmin. Miksi taistella elämää vastaan kun sen voi hyväksyä?
Ok. Hyväksyn, että olen rakastunut tummasilmäiseen naiseen ja olisin valmis hyppäämään suhteeseen, vaikka loppuiäksi. Mitäs nyt?
Nyt on aika itseoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.
Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)
Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m
Juuri nämä jutut johtivat siihen, etten halua sinua tai kuulla sinusta. Typeryyttä alta skaalan, työnsi luotasi.
Gallup: Millaista suhdetta haet?
Ylänuoli jos haluaisit seuraavan suhteesi olevan loppuelämän kestävä.
Alanuoli jos haet lyhyempää suhdetta tai et vielä tiedä, mitä haet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa, rakkaudessa, kaipuussakin pitää olla intohimoa, ymmärrystä, lämpöä, kunnioitusta/arvostusta, luottamusta, psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta.
Lisään: eriävät mielipiteet sovittais kaivatun kanssa halaten 🥰😘🔥
Joo mikä mikä satumaassa yleensä tapahtuu niin 😅😅😅
Ai teillä ratkotaan erilailla. Onnea siihen.
Kaupassa hyllyn taakse?