Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (45083)

Vierailija
44601/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää... 

Vierailija
44602/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan

Kaipaatko Nuuskamuikkusta?

Mää kaipaan. (sivusta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44603/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?

Vierailija
44604/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan

Kaipaatko Nuuskamuikkusta?

enpä ole tuota nimitystä hänestä käyttänyt, mutta mikä jottei

Vierailija
44605/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan

Vierailija
44606/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää... 

Tää on kyllä niin totta minunkin kohdallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44607/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?

Nådendalin suunnassa. Täältä länteen.

Vierailija
44608/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'être qui m'est cher parle français.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44609/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘

Vierailija
44610/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?

Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti

Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.

Manipuloivan kanssa alku voi soljua kuin tanssi. Se ei ole mikään tae yhteensopivuudelle. Ennemmin pitäisin alkuun silmällä muita tiettyjä piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44611/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua mummo voisin hyvänä pitää. 

Mummon kognitiiviset toiminnot ovat niin heikentyneitä ettei ymmärrä pienistä vihjeistä. Mummolle on väännettävä rautalangasta pitämällä säännöllisesti hyvänä tai menee ihan ohi 🥲 

Juu, en ala olettamaan pienistä vihjeistä mitään, en ole ajatusten lukia, nii kuin täällä jotkut väittävätkin olevansa yliluonnollisen hyviä tulkitsijoita 😘

Vierailija
44612/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44613/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Sen oikean kanssa jatketaan lähentymistä, vaikka on vaikeaa. Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.

Näin on.

Vierailija
44614/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lounaaseen on varsin puonreijätöntä lempeä. **muumihymiö tähän*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44615/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan

sivu

Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...

Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on

Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?

Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti

Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.

No silloin se henkilö on yleensä vääränlainen tai jompikumpi ei ole tarpeeksi kiinnostunut jne. Tästähän tässä just keskustellaan, lue kaikki viestit.

Vierailija
44616/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.

Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)

Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m

Vierailija
44617/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko lihapaloja toisillemme?

Vierailija
44618/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös turha pyytää apua kun ei ole valmis tekemään muutoksia ja kehittämään itseänsä. Vain kuuntelemalla marinoitanne ette saa apua kuin ehkä hetkellisesti kyseiseen kipuun.

Vierailija
44619/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä Muumilaaksosta lähtee kaipaus länteen

Vierailija
44620/45083 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua mummo voisin hyvänä pitää. 

Mummon kognitiiviset toiminnot ovat niin heikentyneitä ettei ymmärrä pienistä vihjeistä. Mummolle on väännettävä rautalangasta pitämällä säännöllisesti hyvänä tai menee ihan ohi 🥲 

Juu, en ala olettamaan pienistä vihjeistä mitään, en ole ajatusten lukia, nii kuin täällä jotkut väittävätkin olevansa yliluonnollisen hyviä tulkitsijoita 😘

Van minä olen ihailemaani mummoa 12 vuotta vanhempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi