Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45083)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan
Kaipaatko Nuuskamuikkusta?
Mää kaipaan. (sivusta)
Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon näköjään suhun pysyvästi rakastunu, terkkuja muumilaakson(?) suuntaan
Kaipaatko Nuuskamuikkusta?
enpä ole tuota nimitystä hänestä käyttänyt, mutta mikä jottei
Myönnän että kerran olen jopa hypännyt piiloon kun ihastus tuli liian yllättäen vastaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää...
Tää on kyllä niin totta minunkin kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ilmansuuntaan se Muumilaakso sijaitsee?
Nådendalin suunnassa. Täältä länteen.
L'être qui m'est cher parle français.
Jos haluaa loppuelämän kestävän suhteen, kannattaa ottaa neuvoja vastaan heiltä, jotka ovat saaneet sellaisen onnistumaan. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.
Manipuloivan kanssa alku voi soljua kuin tanssi. Se ei ole mikään tae yhteensopivuudelle. Ennemmin pitäisin alkuun silmällä muita tiettyjä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua mummo voisin hyvänä pitää.
Mummon kognitiiviset toiminnot ovat niin heikentyneitä ettei ymmärrä pienistä vihjeistä. Mummolle on väännettävä rautalangasta pitämällä säännöllisesti hyvänä tai menee ihan ohi 🥲
Juu, en ala olettamaan pienistä vihjeistä mitään, en ole ajatusten lukia, nii kuin täällä jotkut väittävätkin olevansa yliluonnollisen hyviä tulkitsijoita 😘
Taistelette siis mielummin elämää vastaan kuin hyväksyisitte sen? Turha sitten on muille äyskennellä omien virheiden vuoksi. Ymmärrys on suorassa korrelaatiossa älykkyydenkin kanssa. Johdatte ihmisiä harhaan kieltämällä faktoja ja se lisää kyllä kärsimystänne elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Sen oikean kanssa jatketaan lähentymistä, vaikka on vaikeaa. Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.
Näin on.
Täältä lounaaseen on varsin puonreijätöntä lempeä. **muumihymiö tähän*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku tulee tekemään sen vaki-ilmoituksen/itsestäänselvyyden, että sen oikean kanssa mikään ei olisi vaikeaa ja juttu soljuisi kuin vettä vaan
sivu
Saattaa siinä kliseessä jotain totuudensiementäkin olla...
Jep, mulla mennyt joka kerta niin, että jos kiinnostus on aidosti molemminpuolista niin kaikki menee helposti. Nää voi täällä tietty selitellä asiat mieleisikseen mut niin se nyt vain on
Erositteko kuitenkin kaikkien heidän kanssa?
Erosit tai et, sä tarviit molemminpuolisen kiinnostuksen päästäkses alkuun sun oikean kanssa. Ja se kiinnostus yleensä näkyy just siinä, että kaikki sujuu helposti
Alku ei välttämättä aina solju kuin vesi virtana.
No silloin se henkilö on yleensä vääränlainen tai jompikumpi ei ole tarpeeksi kiinnostunut jne. Tästähän tässä just keskustellaan, lue kaikki viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että tällä on tarkoitus 🙏 siks ei ole aikomustakaan luovuttaa. En ole luovuttaja jos uskon johonkin. Julistan voiton tähän asiaan.
Mielenkiintoista. Muistathan kuitenkin, että yksin ei voi ihmissuhdetta rakentaa. :)
Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä, Huhuu kaivattu susta ei ole kuulunut sähköpostin jälkeen mitään. n->m
Ollaanko lihapaloja toisillemme?
On myös turha pyytää apua kun ei ole valmis tekemään muutoksia ja kehittämään itseänsä. Vain kuuntelemalla marinoitanne ette saa apua kuin ehkä hetkellisesti kyseiseen kipuun.
Yhdestä Muumilaaksosta lähtee kaipaus länteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua mummo voisin hyvänä pitää.
Mummon kognitiiviset toiminnot ovat niin heikentyneitä ettei ymmärrä pienistä vihjeistä. Mummolle on väännettävä rautalangasta pitämällä säännöllisesti hyvänä tai menee ihan ohi 🥲
Juu, en ala olettamaan pienistä vihjeistä mitään, en ole ajatusten lukia, nii kuin täällä jotkut väittävätkin olevansa yliluonnollisen hyviä tulkitsijoita 😘
Van minä olen ihailemaani mummoa 12 vuotta vanhempi.
Mitä kiinnostuneempi olen henkilöstä, sitä vaikeampi minun on esimerkiksi puhua, kävellä, hengittää...