Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44515)

Vierailija
44381/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?

Haluatko antaa niille lisää puhuttavaa?

Vierailija
44382/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku riidanhaastaja. Taas. Älä jaksa!

Jos sä et itse ymmärrä lukemaasi niin se ei tee muista riidanhaastajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44383/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.

Oon sivusta, mutta tuo veisuun kuuntelu toi muistoja sellaisesta vaiheesta nuoruudessa kun olin aivan kaipauksesta heartbroken, muutenkin kriisissä, elämänhalun ja ruokahalun kadottanut. Mikään muu ei tuonut lohtua kuin kesäseuraradion rauhoittava ohjelma, riippumatossa pilkkien. 🌾🌿 Vaikka en kuulu tuohon liikkeeseen millään tavoin, niin se oli silloin se tarpeellinen ohut lanka josta sain kiinni. 🥹💚

Vierailija
44384/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri

Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä. 

Kyllä sitä tietää yleensä jo vartissa, voisko panna vai ei. Jos ei, ei kannata alkaa millekään ikinä. 

Ja sitä ei tiedä edes muutamissa viikoissa onko toinen varattu. 🥲

No toi on klassikko. Elämä on yllätyksiä täynnä, eikä ne kaikki ole kivoja.

Vierailija
44385/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?

🤭🤭🤭hihihih ano to ano hihihihi🤭🤭🤭

Vierailija
44386/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oli mieheltä naiselle. Maailman kauneimmalle. 🧡😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44387/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joku riidanhaastaja. Taas. Älä jaksa!

Jos sä et itse ymmärrä lukemaasi niin se ei tee muista riidanhaastajia

Riidanhaastajan tekstit nimenomaan luen ja huomaan miten käyttää sananväänteitä ja käänteitä ihan vain hakeakseen reaktiota.  itsekin vastaan, vaikka väännöksen huomaan kyllä.

Vierailija
44388/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊

Onko tämä naiselta naiselle? Olen miettinyt, että haluaisikohan kaipaamani nainen minun lähestyvän, kun tuntui että hän selvästi teki itseään tykö 😍 

nn

Viittaus tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44389/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?

Haluatko antaa niille lisää puhuttavaa?

Voin olla sun mysteerinen rakastaja

Vierailija
44390/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

En seurustelisi palstalla provoavan kanssakaan.

Meinaatko et se seurustelukumppani sulle kertoo rehellisrsti provoavansa anonyymipalstalla? Mistään et sitä kuule tietäis 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44391/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumin lällättelyä, että omilla juoksulenkeillä tulee usein vastaan sama pariskunta kilpapyörillä. Mistähän löytäisi itselle timmin, blondin taskuraketin, jonka kanssa juosta ja harrastaa. 

Vierailija
44392/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Mikä on?

Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44393/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun mies pitää mun puolia ja hipaisten koskettaa, uskaltaa tulla viereen aika liki ja katsoa silmiin rohkeasti 🥰 (vaikka en edes sanonut moi🤔). Taisi hän koskettaa sydäntäkin. Ihana on hän!

Vierailija
44394/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?

Luultavasti. Tänään taas vaan tuntuu että ollaanko mitään sen ihmeempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44395/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä kumpaakaan ei näkyny to-pe. Oon huono matikassa, mutta yhteenlaskut onnistuu.

Ja harhoissa näyttäisit olevan todellinen lahjakkuus!

Vierailija
44396/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?

Luultavasti. Tänään taas vaan tuntuu että ollaanko mitään sen ihmeempää.

Ymmärrän, sama tunne joskus. Mun tunteet on suuret. 

Vierailija
44397/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä? 

Vierailija
44398/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.

Oon sivusta, mutta tuo veisuun kuuntelu toi muistoja sellaisesta vaiheesta nuoruudessa kun olin aivan kaipauksesta heartbroken, muutenkin kriisissä, elämänhalun ja ruokahalun kadottanut. Mikään muu ei tuonut lohtua kuin kesäseuraradion rauhoittava ohjelma, riippumatossa pilkkien. 🌾🌿 Vaikka en kuulu tuohon liikkeeseen millään tavoin, niin se oli silloin se tarpeellinen ohut lanka josta sain kiinni. 🥹💚

Sitä on tutkittukin. Se veisuu painuu syvälle sieluun ja koskettaa heitäkin, jotka eivät aihepiiriin mitenkään liity ja esim. pitävät niitä puheita joutavina hölinöinä. Ihme juttu. Sivusta

Vierailija
44399/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Mikä on?

Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.

Tää on Manku. Selkeesti.

Vierailija
44400/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oli mieheltä naiselle. Maailman kauneimmalle. 🧡😊

Ollapa kaivatun mielestä… 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi