Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44515)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku riidanhaastaja. Taas. Älä jaksa!
Jos sä et itse ymmärrä lukemaasi niin se ei tee muista riidanhaastajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.
Oon sivusta, mutta tuo veisuun kuuntelu toi muistoja sellaisesta vaiheesta nuoruudessa kun olin aivan kaipauksesta heartbroken, muutenkin kriisissä, elämänhalun ja ruokahalun kadottanut. Mikään muu ei tuonut lohtua kuin kesäseuraradion rauhoittava ohjelma, riippumatossa pilkkien. 🌾🌿 Vaikka en kuulu tuohon liikkeeseen millään tavoin, niin se oli silloin se tarpeellinen ohut lanka josta sain kiinni. 🥹💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri
Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä.
Kyllä sitä tietää yleensä jo vartissa, voisko panna vai ei. Jos ei, ei kannata alkaa millekään ikinä.
Ja sitä ei tiedä edes muutamissa viikoissa onko toinen varattu. 🥲
No toi on klassikko. Elämä on yllätyksiä täynnä, eikä ne kaikki ole kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?
🤭🤭🤭hihihih ano to ano hihihihi🤭🤭🤭
Ei. Oli mieheltä naiselle. Maailman kauneimmalle. 🧡😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku riidanhaastaja. Taas. Älä jaksa!
Jos sä et itse ymmärrä lukemaasi niin se ei tee muista riidanhaastajia
Riidanhaastajan tekstit nimenomaan luen ja huomaan miten käyttää sananväänteitä ja käänteitä ihan vain hakeakseen reaktiota. itsekin vastaan, vaikka väännöksen huomaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Onko tämä naiselta naiselle? Olen miettinyt, että haluaisikohan kaipaamani nainen minun lähestyvän, kun tuntui että hän selvästi teki itseään tykö 😍
nn
Viittaus tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?
Haluatko antaa niille lisää puhuttavaa?
Voin olla sun mysteerinen rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa.
Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti.
Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.
Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta
En seurustelisi palstalla provoavan kanssakaan.
Meinaatko et se seurustelukumppani sulle kertoo rehellisrsti provoavansa anonyymipalstalla? Mistään et sitä kuule tietäis 😅
Universumin lällättelyä, että omilla juoksulenkeillä tulee usein vastaan sama pariskunta kilpapyörillä. Mistähän löytäisi itselle timmin, blondin taskuraketin, jonka kanssa juosta ja harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Mikä on?
Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.
Tykkään siitä, kun mies pitää mun puolia ja hipaisten koskettaa, uskaltaa tulla viereen aika liki ja katsoa silmiin rohkeasti 🥰 (vaikka en edes sanonut moi🤔). Taisi hän koskettaa sydäntäkin. Ihana on hän!
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?
Luultavasti. Tänään taas vaan tuntuu että ollaanko mitään sen ihmeempää.
Vierailija kirjoitti:
Teitä kumpaakaan ei näkyny to-pe. Oon huono matikassa, mutta yhteenlaskut onnistuu.
Ja harhoissa näyttäisit olevan todellinen lahjakkuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?
Luultavasti. Tänään taas vaan tuntuu että ollaanko mitään sen ihmeempää.
Ymmärrän, sama tunne joskus. Mun tunteet on suuret.
Mitä pitäisi tapahtua että voitaisiin olla ihmeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.
Oon sivusta, mutta tuo veisuun kuuntelu toi muistoja sellaisesta vaiheesta nuoruudessa kun olin aivan kaipauksesta heartbroken, muutenkin kriisissä, elämänhalun ja ruokahalun kadottanut. Mikään muu ei tuonut lohtua kuin kesäseuraradion rauhoittava ohjelma, riippumatossa pilkkien. 🌾🌿 Vaikka en kuulu tuohon liikkeeseen millään tavoin, niin se oli silloin se tarpeellinen ohut lanka josta sain kiinni. 🥹💚
Sitä on tutkittukin. Se veisuu painuu syvälle sieluun ja koskettaa heitäkin, jotka eivät aihepiiriin mitenkään liity ja esim. pitävät niitä puheita joutavina hölinöinä. Ihme juttu. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Mikä on?
Kurja fiilis. En selkeästi ole se kiinnostavin seura, mikä tuli taas eilen silmille.
Tää on Manku. Selkeesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oli mieheltä naiselle. Maailman kauneimmalle. 🧡😊
Ollapa kaivatun mielestä… 😍
Haluatko antaa niille lisää puhuttavaa?