Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (44515)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, että oon kieltänyt itseltäni tänne sulle viestien kirjoittamisen.
Hienoa anonyymi 🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.
Kaivatun kanssa kyllä viettäisin mielellään läheistä aikaa vähissä vaatteissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?
Helposti. Mutta voi olla hän pitäisi siitä enemmän kuin minusta.
Tuntematon kanava mulle. Mikä on kesäseuraradio?
Onko Googlekin tuntematon kanava? 🤗
Toki otin selvää.Minä en tarvitse moisia..En tarvitse höpöjen puhujia ja rahastajia oman todellisuudentajun määrittämiseen.Se joka haluaa kuunnella kuunnelkoon, en sitä estäkkään.
Ei mene heikosti. Tasapainossa itseni ja elämäni kanssa🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, että oon kieltänyt itseltäni tänne sulle viestien kirjoittamisen.
Hienoa anonyymi 🤦🤦🤦
Ohi, ei sulle. 100% varmuus.
En kirjoittaisi koskaan intiimiasioita tänne. Mielestäni ne kuuluvat kahden keskiseen kanssakäymiseen.
Teitä kumpaakaan ei näkyny to-pe. Oon huono matikassa, mutta yhteenlaskut onnistuu.
Kaivattuni on kielinainen. Siis puhuu monta keltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.
Ei siinä lukenut HALUISKO panna vaan VOISKO. Jos heti alkuun tulee fiilis ettei VOISI panna, siis että toinen ei ole fyysisesti lainkaan vetävä tai on jopa vastenmielinen, niin hyvin harvoin se siitä HALUKSI muuttuu vaikka tulisi mikä tunneyhteys.
Yrittäkää nyt vähän tsempata sen lukemisen kanssa. Kiire on vastata ja etenkin olla eri mieltä, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Itkettänyt koko aamupäivän.
Mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.
Ei siinä lukenut HALUISKO panna vaan VOISKO. Jos heti alkuun tulee fiilis ettei VOISI panna, siis että toinen ei ole fyysisesti lainkaan vetävä tai on jopa vastenmielinen, niin hyvin harvoin se siitä HALUKSI muuttuu vaikka tulisi mikä tunneyhteys.
Yrittäkää nyt vähän tsempata sen lukemisen kanssa. Kiire on vastata ja etenkin olla eri mieltä, mutta silti.
En tiedä vartissa "voisinko panna". Mene ulos, kaunis ilma jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, takaa, edestä..
Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä?
Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää
Mitä ne sitten käyttää?
Sivusta tai eri
Kohta tuo sivusta ja eri räyhäävät kuinka muut eivät saa käyttää nimityksiä😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.
Ei siinä lukenut HALUISKO panna vaan VOISKO. Jos heti alkuun tulee fiilis ettei VOISI panna, siis että toinen ei ole fyysisesti lainkaan vetävä tai on jopa vastenmielinen, niin hyvin harvoin se siitä HALUKSI muuttuu vaikka tulisi mikä tunneyhteys.
Yrittäkää nyt vähän tsempata sen lukemisen kanssa. Kiire on vastata ja etenkin olla eri mieltä, mutta silti.En tiedä vartissa "voisinko panna". Mene ulos, kaunis ilma jne.
Olen jo tietenkin ulkona, tulisit sinäkin (mutta et tänne samaan puistoon, kiitos). Ihan itse lähdit mun tekstiä riitauttamaan, joten turhaan itket kun korjasin väärinkäsityksesi.
Minä kyllä tiedän sekunnissa, voisinko ikimaailmassa päästää ihmistä iholleni. Suurin osa, 99,9%, on ehdoton ei. Alkumetreille siis jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota?
Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.
Sivusta.
Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri
Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä.
Kyllä sitä tietää yleensä jo vartissa, voisko panna vai ei. Jos ei, ei kannata alkaa millekään ikinä.
Ja sitä ei tiedä edes muutamissa viikoissa onko toinen varattu. 🥲
Kaipaatko edes vai oletko vain katkera?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, takaa, edestä..
Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä?
Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää
Mitä ne sitten käyttää?
Sivusta tai eri
Kohta tuo sivusta ja eri räyhäävät kuinka muut eivät saa käyttää nimityksiä😅
Ei ne ole mitään nimimerkkejä, tyhmä
Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?
Täällä on joku riidanhaastaja. Taas. Älä jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, takaa, edestä..
Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä?
Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää
Mitä ne sitten käyttää?
Sivusta tai eri
Kohta tuo sivusta ja eri räyhäävät kuinka muut eivät saa käyttää nimityksiä😅
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊
Onko tämä naiselta naiselle? Olen miettinyt, että haluaisikohan kaipaamani nainen minun lähestyvän, kun tuntui että hän selvästi teki itseään tykö 😍
nn
Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.