Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44515)

Vierailija
44361/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.

Vierailija
44362/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että oon kieltänyt itseltäni tänne sulle viestien kirjoittamisen.  

Hienoa anonyymi 🤦🤦🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44363/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.

Kaivatun kanssa kyllä viettäisin mielellään läheistä aikaa vähissä vaatteissa..

Vierailija
44364/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?

Helposti. Mutta voi olla hän pitäisi siitä enemmän kuin minusta.

Tuntematon kanava mulle. Mikä on kesäseuraradio?

Onko Googlekin tuntematon kanava? 🤗

Toki otin selvää.Minä en tarvitse moisia..En tarvitse höpöjen puhujia ja rahastajia oman todellisuudentajun määrittämiseen.Se joka haluaa kuunnella kuunnelkoon, en sitä estäkkään. 

Vierailija
44365/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene heikosti. Tasapainossa itseni ja elämäni kanssa🥰

Vierailija
44366/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi, että oon kieltänyt itseltäni tänne sulle viestien kirjoittamisen.  

Hienoa anonyymi 🤦🤦🤦

Ohi, ei sulle. 100% varmuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44367/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittaisi koskaan intiimiasioita tänne. Mielestäni ne kuuluvat kahden keskiseen kanssakäymiseen.

Vierailija
44368/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä kumpaakaan ei näkyny to-pe. Oon huono matikassa, mutta yhteenlaskut onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44369/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni on kielinainen. Siis puhuu monta keltä.

Vierailija
44370/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.

Ei siinä lukenut HALUISKO panna vaan VOISKO. Jos heti alkuun tulee fiilis ettei VOISI panna, siis että toinen ei ole fyysisesti lainkaan vetävä tai on jopa vastenmielinen, niin hyvin harvoin se siitä HALUKSI muuttuu vaikka tulisi mikä tunneyhteys. 
Yrittäkää nyt vähän tsempata sen lukemisen kanssa. Kiire on vastata ja etenkin olla eri mieltä, mutta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44371/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Mikä on?

Vierailija
44372/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.

Ei siinä lukenut HALUISKO panna vaan VOISKO. Jos heti alkuun tulee fiilis ettei VOISI panna, siis että toinen ei ole fyysisesti lainkaan vetävä tai on jopa vastenmielinen, niin hyvin harvoin se siitä HALUKSI muuttuu vaikka tulisi mikä tunneyhteys. 
Yrittäkää nyt vähän tsempata sen lukemisen kanssa. Kiire on vastata ja etenkin olla eri mieltä, mutta silti.

En tiedä vartissa "voisinko panna". Mene ulos, kaunis ilma jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44373/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää

Mitä ne sitten käyttää?

Sivusta tai eri

Kohta tuo sivusta ja eri räyhäävät kuinka muut eivät saa käyttää nimityksiä😅 

Vierailija
44374/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä sekunnissa enkä vartissa "haluanko panna". Meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset "haluavat panna" vain ihmisiä joihin on syntynyt tunneyhteys.

Ei siinä lukenut HALUISKO panna vaan VOISKO. Jos heti alkuun tulee fiilis ettei VOISI panna, siis että toinen ei ole fyysisesti lainkaan vetävä tai on jopa vastenmielinen, niin hyvin harvoin se siitä HALUKSI muuttuu vaikka tulisi mikä tunneyhteys. 
Yrittäkää nyt vähän tsempata sen lukemisen kanssa. Kiire on vastata ja etenkin olla eri mieltä, mutta silti.

En tiedä vartissa "voisinko panna". Mene ulos, kaunis ilma jne.

Olen jo tietenkin ulkona, tulisit sinäkin (mutta et tänne samaan puistoon, kiitos). Ihan itse lähdit mun tekstiä riitauttamaan, joten turhaan itket kun korjasin väärinkäsityksesi.

Minä kyllä tiedän sekunnissa, voisinko ikimaailmassa päästää ihmistä iholleni. Suurin osa, 99,9%, on ehdoton ei. Alkumetreille siis jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44375/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri

Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä. 

Kyllä sitä tietää yleensä jo vartissa, voisko panna vai ei. Jos ei, ei kannata alkaa millekään ikinä. 

Ja sitä ei tiedä edes muutamissa viikoissa onko toinen varattu. 🥲

Kaipaatko edes vai oletko vain katkera? 

Eri

Vierailija
44376/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää

Mitä ne sitten käyttää?

Sivusta tai eri

Kohta tuo sivusta ja eri räyhäävät kuinka muut eivät saa käyttää nimityksiä😅 

Ei ne ole mitään nimimerkkejä, tyhmä

Vierailija
44377/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu et me ollaan jo julkinen salaisuus. Ollaanko?

Vierailija
44378/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku riidanhaastaja. Taas. Älä jaksa!

Vierailija
44379/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää

Mitä ne sitten käyttää?

Sivusta tai eri

Kohta tuo sivusta ja eri räyhäävät kuinka muut eivät saa käyttää nimityksiä😅 

For me to poop on 🤷

Vierailija
44380/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se väärin, että mä haluaisin, et nainen haluaa mut ja näyttää myös sen? Sellainen saa mut hehkumaan. 😊

Onko tämä naiselta naiselle? Olen miettinyt, että haluaisikohan kaipaamani nainen minun lähestyvän, kun tuntui että hän selvästi teki itseään tykö 😍 

nn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi