Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44444)

Vierailija
44341/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää

Vierailija
44342/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettänyt koko aamupäivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44343/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi rakastaa ihmistä, joka ei vello negatiivisuudessa ja jatkuvasti voivottele olemassaoloaan (= ihminen, joka rakastaa itseään). Mutta ketjulaiset tietysti lukevat, että itsensä rakastaminen tarkoittaa automaattisesti narsismia& traumojen

Kummallista, että on monia ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään, mutta rakastavat muita ja osoittavat positiivisuutta. Se mitä sä olet, ei päde muihin välttämättä. Yleistys omasta kokemuksesta ei ole fakta.

Mutta tietysti sinun oma kokemus = fakta. Niinhän se ketjussa tapaa mennä :D 

Kokemukseni kumoaa aloittajan yleistyksen. Ei sen kummempaa.

Tuttavani ei pidä itsestään, mutta on aina huomioiva ja positiivinen muita kohtaan. 

Sivusta, mutta on valitettavasti huonoja kokemuksia näistä heikon itsetunnon omaavista "aina huomioivista ja positiivisista" ihmisistä, jotka ovat kyllä edessä mielinkielin, mutta mielessään hautovat kateellisia ajatuksia ja mutisevat pahaa selän takana. 

Vierailija
44344/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu

Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön. 
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.

Sivusta

Juuri tämä. Lemmikki tuo paljon vastuuta mukanaan ja voi olla jotain tekijöitä, jotka voivat estää lemmikin pidon. 

Eikä se tarkoita mitään eläin vihaa. Typerää vääntämistä, hyökkäilyä ja provoamista täällä. 

T. Eri

Ei näihin tarvitse laittaa tunnisteita. Palstalla ei ole tunnistepakkoa. Kaikki saavat vapaasti kirjoittaa mihin haluavat.

Sulla vain on niin surkea kirjoitustaito, että se vesittää edellisten argumentoinnin uskottavuutta, jos luullaan samaksi. Siksi ole hyvä ja ylpeästi ownaa kaikki tyhmät ja huonosti kirjoitetut juttusi.


Sivusta

Tämä oikealta sivusta takavasemmalta oliko se keskimmäinen, etu vaiko takarivi. Älä jaksa!

Vierailija
44345/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri

Just noin. Tai jos jo alkometreillä tietää. Sivusta 

Vierailija
44346/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkui sulle intohimoinen, arvostava ja hellä mies🌞 jatkossa terkut  🤔 eiku viestit yv:nä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44347/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu lemmikkinä ois paras. Paijailisin aamusta iltaan, sais nukkua vieressä, veisin säännöllisesti ulos ja laittaisin suosikkiruokia. Sit vähän seikkailtais yhdessä pitkin maita ja mantuja.

Oon aivan liian villiintynyt lemmikiksi.

Vierailija
44348/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailkoon keskustelulankaan kuka tahtoo. Nimetön palsta💛

 

Palstan ylläpidolle terkkuja, että ennakoikaa ja selvittäkää noiden väkivaltaviestien taustat! Uhkaus ja fantasia on tutkitusti suuri riski niiden toteutukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44349/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää

Mitä ne sitten käyttää?

Vierailija
44350/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tai 3 sekuntia riittää niin tietää jo voisko rakastua…

Joo, eipä siinä sen kauempaa mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44351/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Ei kukaan käytä takaa tai edestä, ne on iskäläppää

Mitä ne sitten käyttää?

Sivusta tai eri

Vierailija
44352/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44353/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Ensimmäinen raskaus teki sinusta entistä kuumemman, toinen raskaus taas vei kaiken viehätysvoiman. Tai ehkä se oli pelkkää ikääntymistä.

Olisit tuupannu vain kerran, niin sinusta olisi ollut vähemmän harmia hänelle. 

Vierailija
44354/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?

Helposti. Mutta voi olla hän pitäisi siitä enemmän kuin minusta.

Tuntematon kanava mulle. Mikä on kesäseuraradio?

Onko Googlekin tuntematon kanava? 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44355/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla menee vähän heikosti. Mitä jos piilouduttaisiin maailmalta hetkeksi ja lohdutettaisiin toisiamme.

Vierailija
44356/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

👉 Yv on kuka?

 

Hän on rehti, rohkea henkilö, joka tulee omalla nimellään suoraselkäisesti kasvojeni eteen. Arvostan todella korkealle. En itse

perusta kovin paljoa anonyymien jubinoista; vaan arvostan nimenomaan aidon, maskittoman henkilökohtaisuuden aspektia.

Eli sinun vastakohta?

Vierailija
44357/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.

Jälkimmäinen on semmosta puhdistavaa itkua.  (sivu)

Vierailija
44358/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että oon kieltänyt itseltäni tänne sulle viestien kirjoittamisen.  

Vierailija
44359/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkettänyt koko aamupäivän.

Ootko tissutellut siellä? Sehän äkkiä herkistää mielen. Vai kuunteletko veisuuta isosta teltasta? Sehän helposti itkettää myös.

Jälkimmäinen on semmosta puhdistavaa itkua.  (sivu)

Teitäkö on täällä noin paljon. Enpä enää ihmettele ketjun meininkiä.

Vierailija
44360/44444 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta jos jo alkumetreillä tietää ettei tästä seurasta ole omalle maratonille, niin alkumetreillehän se täytyykin jättää. Eri

Kertakäyttökulttuuri. Ei vartissa tutustu keneenkään, varsinkin jos jännittää niin tulee aivan väärä kuva yleensä. 

Kyllä sitä tietää yleensä jo vartissa, voisko panna vai ei. Jos ei, ei kannata alkaa millekään ikinä. 

Ja sitä ei tiedä edes muutamissa viikoissa onko toinen varattu. 🥲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän