Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (44515)

Vierailija
44321/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten rakastan vain mielikuvaa.

Niin olen epäillyt. Niin hanakasti tartut auna myös muuhun seuraan aina tilaisuuden tullen.

Vierailija
44322/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Eläinrakkaampihan tuo on kuin sellainen, joka väkisellä änkeää kissaihmisen elämään ja sitten vasta aloittaa sen lemmikin dissaamisen. Hän jo etukäteen pysyy kuviosta kaukana, se on eläimenkin etu. Eri

Hänellä voi olla myös alaikäinen lapsi, joka on allerginen monelle eläimelle. Typerää haukkumista.

Kumpi menee edelle lapsi vai lemmikki. Ei kun hei, se on vain eläinvihaaja!

En ikinä seurustelisi henkilön kanssa, jolla olisi lapsia tai koiria. En halua elämääni kumpaakaan. Kissat todella jees.

Kyllä se ihan oikeasti on kaikkien etu tietää nämä pitkältä etukäteen.

Eri

Tietenkin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44323/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit ja alaikäiset lapset sitovat paljon. Ei voi lähteä esim. noin vain matkalle. Pitää olla esim. Lemmikille hyvät hoitojärjestelyt.

Vierailija
44324/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?

Eikö joku tuomittu väkivallantekijä tällä palstalla aikoinaan kirjoitellutkin. Näiden tausta tulisi mielestäni tutkia ennakoiden.

Taisi olla ainakin valkeakosken henkirikoksen tekijä. 

Oli. Ihmettelen miksi väkivaltaisi saa kirjoitella ja niitä ei poisteta pikimmiten. 

Vierailija
44325/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiusata ketään💛

Eipä..

Vierailija
44326/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissan kissaa eikä tule koskaan olemaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jolla on kissa. 

Hyvä tietää. Et varmasti myöskään pidä suklaajäätelöstä tai tietyistä marjoista, etkä seurustelisi ihmisen kanssa, joka niistä pitää. Suuri menetys monelle, varmasti. 

Nuo ovat eri asioita. Pidän itseasiassa suklaajäätelöstä ja marjoista. Kissaa en huoli.

Sit nämä ihmiset kutsuu itseään eläinrakkaiksi 😅🤮 sivusta

Eläinrakkaampihan tuo on kuin sellainen, joka väkisellä änkeää kissaihmisen elämään ja sitten vasta aloittaa sen lemmikin dissaamisen. Hän jo etukäteen pysyy kuviosta kaukana, se on eläimenkin etu. Eri

Hänellä voi olla myös alaikäinen lapsi, joka on allerginen monelle eläimelle. Typerää haukkumista.

Kumpi menee edelle lapsi vai lemmikki. Ei kun hei, se on vain eläinvihaaja!

En ikinä seurustelisi henkilön kanssa, jolla olisi lapsia tai koiria. En halua elämääni kumpaakaan. Kissat todella jees.

Kyllä se ihan oikeasti on kaikkien etu tietää nämä pitkältä etukäteen.

Eri

Tietenkin on. 

mutta kun tällä palstalla se ei ole itsestäänselvyys vaan verrataan jäätelömakuihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44327/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: suostuisitko kuuntelemaan kaivattusi kanssa kesäseuraradiota jos se olisi ainoa keino päästä viettämään aikaa yhdessä?

Helposti. Mutta voi olla hän pitäisi siitä enemmän kuin minusta.

Tuntematon kanava mulle. Mikä on kesäseuraradio?

Vierailija
44328/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei alaikäisiä lapsia, mutta en alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla kissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44329/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?

Eikö joku tuomittu väkivallantekijä tällä palstalla aikoinaan kirjoitellutkin. Näiden tausta tulisi mielestäni tutkia ennakoiden.

Taisi olla ainakin valkeakosken henkirikoksen tekijä. 

Oli. Ihmettelen miksi väkivaltaisi saa kirjoitella ja niitä ei poisteta pikimmiten. 

Toihan oli yliksel eikä tääl

Vierailija
44330/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 2 tai 3 sekuntia riittää niin tietää jo voisko rakastua…

Mulla se riitti ainakin ihastumiseen ja siinä vieläkin kärvistelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44331/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiusata ketään💛

Eipä..

Valintakysymys. Valitsen "en kiusaa".

Vierailija
44332/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?

Eikö joku tuomittu väkivallantekijä tällä palstalla aikoinaan kirjoitellutkin. Näiden tausta tulisi mielestäni tutkia ennakoiden.

Taisi olla ainakin valkeakosken henkirikoksen tekijä. 

Oli. Ihmettelen miksi väkivaltaisi saa kirjoitella ja niitä ei poisteta pikimmiten. 

Näiden ip:t ja taustat pitäisi myös selvittää. Fantasia on riski toteutukselle, tutkitusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44333/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun fantasioit väkivallasta, toteutatko näitä fantasioitasi kuinka paljon?

Eikö joku tuomittu väkivallantekijä tällä palstalla aikoinaan kirjoitellutkin. Näiden tausta tulisi mielestäni tutkia ennakoiden.

Taisi olla ainakin valkeakosken henkirikoksen tekijä. 

Henkirikos? Kirjoita suoraan, että lapsenraiskausmurha

Vierailija
44334/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei alaikäisiä lapsia, mutta en alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa jolla kissa. 

Eikä tämä muutu, vaikka kuka haukkuisi tai kiusaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44335/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta pitäähän sulla olla myös jotain tarjottavaa. Muutenhan se toinen täyttää sun tyhjää kippoa ja lopulta sen omakin kippo tyhjenee. Se on kuitenkin tehnyt paljon henkistä duunia sen kipponsa eteen. 

Eri

Vierailija
44336/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oispa mulla sinut tässä nyt.

Ainakin ajatuksissani olet juuri nyt.

Milloin tulet käymään?

Ensi viikolla käväisen.

Not.

Vierailija
44337/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa lemmiksi ja roikottaa kettingissä pää alas päin pari viikkoa. Tuhria ulosteella ja potkia kylkiluihin ja päähän. Pitää hyvänä kato.

Sivullisen kommentista triggeröidyt. Sulla on kyllä rakkauden teot.

Varokaa ihmiset kun tutustutte tuntemattomiin ihmisiin. Koskaan ei tiedä niiden mielenväänteitä. Etenkin lemmikin omistajat. Näitä on luettu iltalehdestä mihin kumppani kykenee. Juuri tästä aiheesta. Sivu

Siksi mä ihmettelin kun täällä hyökättiin vastaan tota yhtä, joka sanoi ettei halua kissanomistajaa seurustelusuhteeseen. Joku jopa vertasi lemmikkiä jäätelöön. 
Lemmikin omistajana on erittäin tärkeää ottaa suhteeseen vain sellainen ihminen, joka välittää siitä lemmikistä yhtä paljon kuin omistaja itse. Se lemmikki ei ole mitään syötävää vaan tunteva elävä olento, jolla on omat oikeudet parhaaseen mahdolliseen elämään.

Sivusta

Juuri tämä. Lemmikki tuo paljon vastuuta mukanaan ja voi olla jotain tekijöitä, jotka voivat estää lemmikin pidon. 

Eikä se tarkoita mitään eläin vihaa. Typerää vääntämistä, hyökkäilyä ja provoamista täällä. 

T. Eri

Ei näihin tarvitse laittaa tunnisteita. Palstalla ei ole tunnistepakkoa. Kaikki saavat vapaasti kirjoittaa mihin haluavat.

Sulla vain on niin surkea kirjoitustaito, että se vesittää edellisten argumentoinnin uskottavuutta, jos luullaan samaksi. Siksi ole hyvä ja ylpeästi ownaa kaikki tyhmät ja huonosti kirjoitetut juttusi.


Sivusta

Vierailija
44338/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

 

🔴OgElta 0 kpl

 'Sivusta.' 'Eri.'

          x

P.s. Vastaan kaikki 

saamani m/n yv-postit

tämän päivän aikana,

koska ovat asiallisia/

hyväntahtoisia. 🤍

Vierailija
44339/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pidä itsestään, miksi haluaisi kellekään niin huonoa seuraa tarjota? 

Koska se seura saa parhaat piirteeni esiin. Sitä seuraa vaan on hiton hankalaa löytää kun tulee ghostatuksi alkunetreillä. Ihmissuhteet on maratoneja, ei pikamatkoja.

 Sivusta.

Mutta pitäähän sulla olla myös jotain tarjottavaa. Muutenhan se toinen täyttää sun tyhjää kippoa ja lopulta sen omakin kippo tyhjenee. Se on kuitenkin tehnyt paljon henkistä duunia sen kipponsa eteen. 

Eri

Ja jos toinen on kerran hyvää seuraa niin miksi sen pitäisi tyytyä ottamaan joku joka on huonoa seuraa? Yleensä karismaattisilla ihmisillä on varaa valita seuransa, kömpelömmät voi sitten valkata sieltä omiensa joukosta samalla lailla. 

Vierailija
44340/44515 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta, takaa, edestä..

 

Onko nuo teidän asentomieltymyksiä vai mitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä