Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (45071)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon ajatellut sun rintoja. Ne näyttäis hyviltä niin että sulla olis pelkkä toppi päällä ilman rintsikoita 😚
Mikä on toppi?
Hihaton paita
Gallup
Peukku ylös: tänään Alkoon
Peukku alas: ei Alkoon tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua olla sulle kylmä, koska lapsellisena toivon edelleen, että tästä tulisi jotakin. Jos toimin kuten sinä, ei taatusti tule. Toisaalta ei tule tavalla eikä toisella, joten sikäli olisi sama kans esittää kovanaamaa.
Olenko ollut kylmä sinua kohtaan?
kyllä
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Samoin, mielessä oot.Mukavaa viikonloppua!
🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
``En elämältä pyydä mitään
Sain enemmän kuin ansaitsin
Jos lähelleni toivon ketään
Niin sinut, rakas, ainakinVoitko luonain
Olla silloin
Vielä viimeinen valssi kun soi
Niin kuin oltiin
Aamuin, illoin
Jotka elämä eteemme toi...``Kauniita unikuvia,yösuukkosten kera.😊😁
Tää on ihana kappale. Niin kauniit sanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua tutulle tyypille! Itse siirryn nyt vapaalle. Sanotaan , että raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ajattelin ottaa siitä vaarin. 😉
Et oo mun kaivattu, hän on aina töissä, kesät talvet.
Älä valehtele, koska on ne vapaat ja lomatkin.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan menossa festareille tänä viikonloppuna...
Provinssirockia tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua tutulle tyypille! Itse siirryn nyt vapaalle. Sanotaan , että raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ajattelin ottaa siitä vaarin. 😉
*juoksee*
- vaari
Hubaa
viikonloppua
molemmille.
-E sivulehtereiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua tutulle tyypille! Itse siirryn nyt vapaalle. Sanotaan , että raskas työ vaatii raskaat huvit, joten ajattelin ottaa siitä vaarin. 😉
Et oo mun kaivattu, hän on aina töissä, kesät talvet.
Älä valehtele, koska on ne vapaat ja lomatkin.
Kommenttisi kertoikin miten hänellä tuntui olevan aikaa mihinkin. Miten minä semmoiseen haksahdinkaan. Joku kehonosa petti. T. Tuo sama edellinen kommentoija
Meitä on semmosia, jotka ymmärtää ihan liikaa. Sitten kun aloin ymmärtää itseäni, iski itsesuojeluvaisto päälle. Terveisiä (silti) kaivatulle
Mulla on usein ollut palava tarve päästä sun luo..
En usko enää mitään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on semmosia, jotka ymmärtää ihan liikaa. Sitten kun aloin ymmärtää itseäni, iski itsesuojeluvaisto päälle. Terveisiä (silti) kaivatulle
Ymmärrykselläkin on rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta jossa lapsuuden kodissani vietettiin synttäreitäni. Siellä porukkaa firmastani kaksipäiväisillä kemuilla. Osa jäi yöksi nukkumaan paikan päälle. Osa valitteli sitä ettei päässyt tutustumaan juhlakaluun ja hänen sukuunsa paremmin.
Minkä alan firman omistat?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein ollut palava tarve päästä sun luo..
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein ollut palava tarve päästä sun luo..
Miksi?
En tiedä, tunteet?
T jos oot täällä niin laita wa
Olenko ollut kylmä sinua kohtaan?