IL: Venla, 24, tietää, miten vanhempi mies voi saada nuoren naisen koukkuun - "Olen aina otettu"
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/4cdbc6e8-1135-4400-937f-83c15f7a4e57
"Nyt puhuvat naiset
Kun kymmeniä vuosia vanhempi mies tulee juttelemaan, tilanne voi olla joko imarteleva tai ahdistava. Venla, 24, ja muut naiset kertovat, millainen lähestyminen toimii ja milloin sorrutaan pahaan virheeseen."
"Keski-Pohjanmaalla asuva 24-vuotias Venla tietää tarkalleen, miltä tuntuu, kun itseä huomattavasti vanhempi mies kiinnostuu.
Pienellä paikkakunnalla lähestymiset tapahtuvat usein harrastusten parissa, kuten kuntosalilla tai lavatansseissa. Hänellä on selkeä viesti miehille siitä, mikä toimii ja mikä ei."
🤗😍
Niin se vain on, että vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset kuuluvat toisilleen. Noin luonto on tarkoittanut. Enää ette naiset pysty tätä kiistämään!
Kommentit (32)
Isolla madolla eli vällykäärmeellä kun vokottelee niin saanti on varmaa! T: M65+
Ihan ymmärrettävää. Tennareissa, farmariasussa ja tyköistuvassa T-paidassa 55-vuotias menee kolmekymppisestä👴🏻👍
Mikä mahtaa olla se konsti joka tekee kaikkien naisten suurimmasta uhasta, keski-ikäisestä miehestä, mielenkiintoisen lähestyjän?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Tennareissa, farmariasussa ja tyköistuvassa T-paidassa 55-vuotias menee kolmekymppisestä👴🏻👍
Täällä 65v mies ykäsonnin laseissa ja rolexi kädessä menee kaksivitosesta t. Seppo 65v
Vanha pappa saa taas toivoa kun nuori neiti hankki hyvät rahat myymällä jutun lehteen. Koomista sivusta seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla se konsti joka tekee kaikkien naisten suurimmasta uhasta, keski-ikäisestä miehestä, mielenkiintoisen lähestyjän?
Gorillanaaraisiin vetoaa mahakas harmaaselkä ja ihmisnaaraisiin hopeoitu isukkivatsainen setämies. Biologialle eivät naisetkaan voi mitään.
Isäukko aina sanoi "kahvi kuumana ja naiset nuorena!" 👍
Elämäni paras suhde oli 30v vanhemman miehen kanssa. Kohteli mua tosi kauniisti, kehui ja kannusti, siivosi koko talon ennen kuin edes ehdin töistä kotiin ja kokkasi liki aina iltaruuan, osasi keskustella ja rakastella. Koin olevani arvokas, kaunis ja ihana ihan koko ajan. Oman ikäisten kanssa en sellaista arvostusta ole kokenut.
Lopettakaa arvailu, juttu on maksumuurin takana
Vierailija kirjoitti:
Elämäni paras suhde oli 30v vanhemman miehen kanssa. Kohteli mua tosi kauniisti, kehui ja kannusti, siivosi koko talon ennen kuin edes ehdin töistä kotiin ja kokkasi liki aina iltaruuan, osasi keskustella ja rakastella. Koin olevani arvokas, kaunis ja ihana ihan koko ajan. Oman ikäisten kanssa en sellaista arvostusta ole kokenut.
Kaikki meistä ei tarvitse tuollaista isän korviketta.
Vierailija kirjoitti:
Isäukko aina sanoi "kahvi kuumana ja naiset nuorena!" 👍
Monesko äitipuoli sinulla nyt on? Joko he alkavat olla sinua nuorempia?
Vierailija kirjoitti:
Vanha pappa saa taas toivoa kun nuori neiti hankki hyvät rahat myymällä jutun lehteen. Koomista sivusta seurattavaa.
Ei ole mitään "24v Venlaa" tai "nuorta naista".
Artikkeli on keksitty päästä ja laitettu plus-artikkeliksi jotta saadaan rahat kiskottua pois yksinkertaisemmilta 60-70v+ miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuoliko se vai mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Siis, mies oli piikasi 🤣
Mulla on 14 vuotta vanhempi nainen ja alussa se oli kivaa, mutta nyt kamalaa. Alkaa ero näkyä nyt kun on itse 36v.
Vierailija kirjoitti:
Isolla madolla eli vällykäärmeellä kun vokottelee niin saanti on varmaa! T: M65+
kyllä siihen tarvitsee paksun käärmeennahkalompakon ja kakkosasunnon sieltä, missä ei vällyjä tarvita.
Kunnioittava ja arvostava lähestyminen: "Olen aina otettu, jos joku uskaltaa tulla juttelemaan, kunhan käytös on arvostavaa. Jos joku tulee tavallisesti keskustelemaan, en ole koskaan ottanut sitä pahalla." (Venla, 24)
Sujuva kommunikointi ja itsevarmuus: "Vanhempien miesten kanssa kommunikointi on usein sujuvampaa ja mutkattomampaa kuin ikätovereiden. Samaikäiset ovat monesti todella epävarmoja vielä kaikesta. Vanhemmat miehet ovat enemmän sinut itsensä kanssa." (Venla)
Rauhallisuus ja huumori: "Olin viehättynyt hänen rauhallisuudestaan ja hyvästä huumorista. Meillä on hieman alle 20 vuotta ikäeroa, mutta silti paljon yhteistä. Uskallan olla hänen seurassaan paljon rennompi kuin muiden." (Eräs vastaaja)
Ikäero rikkautena: "En ole koskaan ajatellut vanhempien miesten lähestymisiä negatiivisesti, ellei se ole ahdistelun kaltaista. Omalla kohdallani miesten huomiota kiinnittää varmasti ulkonäkö sekä itsevarma persoona. Olen myös vapaaehtoisesti lapseton, mikä voi olla joillekin iso plussa." (Eräs vastaaja, jolla 26 vuoden ikäero kumppaniin)
Hyvä lähestymistapa: "Aina kannattaisi lähestyä tietyllä varovaisuudella ja muistaa arvostus. [...] Jos lähestyminen on toisen tilaa arvostavaa ja keskustelu pysyy asiallisena, se on hyvä lähtökohta." (Venla) Yhteiset harrastukset tai yleiset aiheet auttavat.
Artikkeli viittaa myös aiempaan juttuun 52-vuotiaasta Mikasta, joka tapailee nuorempia naisia ja viehättyy heidän persoonastaan ja tyylistään, mikä voi imarrella vanhempia miehiä. Kokonaisuudessaan korostetaan tilannetajua: kunnioittava lähestyminen on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 65v mies ykäsonnin laseissa ja rolexi kädessä menee kaksivitosesta t. Seppo 65v
Voi kun te olisitte söpöjä, jos ette olisi noin säälittäviä .Kaksivitoselle olette vaarin kavereita, joille pitää pienillä paikkkunnilla kohteliaasti hymyillä, vaikka tekisi mieli yökätä.
💰💰💰💰💰 on varmaan se joka toimii.