Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43194)
Vierailija kirjoitti:
#160 ei ole jatkumoa Eeltä.
Kylpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muutoksen tuulia ja vihreitä silmiä. Oisko jokin keino tavata joskus?
-intohimoinen arvostajaSattumalta kohtaamista tuskin tapahtuu ni pitäis sopii. Sopimalla onnistuis tietty, mutta sinähän et mitään sellasii sovi.
Sovin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muutoksen tuulia ja vihreitä silmiä. Oisko jokin keino tavata joskus?
-intohimoinen arvostaja
Intohimoisella arvostajalla on keino otta yhteyttä. Muualla kuin palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko elää kanssani alastonta arkea?
Ehdottomasti. Lisäksi vielä häpyisää pyhää.
``Jos olis valtaa ,niin kuin on mieli niin ottaisin omakseni...``
Kauniita unia,taidan piipahtaa sinne unilandiaan katsomaan sua ,kun on niin ikävä.😁😊
Kumman valitsisit ennemmin:
1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä
2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muutoksen tuulia ja vihreitä silmiä. Oisko jokin keino tavata joskus?
-intohimoinen arvostajaIntohimoisella arvostajalla on keino otta yhteyttä. Muualla kuin palstalla.
Teknisesti kyllä. Sisältöä emmin.
Vierailija kirjoitti:
#160 ei ole jatkumoa Eeltä.
Voi juku se olikin Beeltä.
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#160 ei ole jatkumoa Eeltä.
Kylpä
#142 viesti ei ollut OgEn. Nyt menen.
Se on kylmä totuus, että ei meistä taida mitään tulla. Nyt pitäisi vielä häippästä tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Ella ja aleksi MC Koppakuoriainen😁
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko elää kanssani alastonta arkea?
😍Tietty
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitsisit ennemmin:
1. Kieriskelyn ensin tervassa ja sitten höyhenissä
2. Kaivatulle tunteiden kertomisen henkilökohtaisesti?
Tässä kohtaa olen vielä jänishousu ja valitsen kohdan 1. Mutta jos näyttää, että meidän välit tästä lämpenevät ja asia etenee niin sitten toki kertoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muutoksen tuulia ja vihreitä silmiä. Oisko jokin keino tavata joskus?
-intohimoinen arvostaja
Kunhan se muutoksen tuuli on voimakas, mutta lempeä, silloin vihreäsilmäinenkin keksii keinon tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Ella ja aleksi MC Koppakuoriainen😁
Eeeeiiiiiih toi korvamato ei lähde mun päästä koskaan!
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkä artistin tai yhtyeen keikalle menisit kaivattusi kanssa?
Forrest Frankin.
Vierailija kirjoitti:
Eijjole uimalämmintä viellä.
Ei pääsekään sitten sitä uutta uimapukua testaamaan. Pitäisi olla yli 17 asteista.
Haluaisitko elää kanssani alastonta arkea?