Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43161)

Vierailija
43121/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella ikäiseni suomea puhuvan naisen kanssa ketä ei pidä cunnilingus-keskeisyyttä perverssinä ja tulemme juttuun muuten. Muita tarkempia kriteerejä ei ole.

Äläpä huoli. Normaalien parissa on ihan tavallista nuolla pyllyt ja pillut, palstan ahdasmieliset vääristää. Ja jos ei kaikki itse siitä pidä, niin ei ajattele perverssinä silti.

Ei kyllä ole, jotain epänormaalia fetissiä täytyy olla jos peppua haluaa nuolla! Pimppa sen sijaan ihan normaalia ja nautintoa tuottavaa. 

Ei ole. Ei jokaisen juttu, mutta ihan normaalia vielä. Ahdasmieliset toki oma lukunsa, mutta olette oikeasti vähemmistö, vaikka muuta luulette. Paitsi ehkä mummu- ja pappaikäisissä.

 

 

 

Sinäkö täällä lähettelet niitä kielareita Emilian ryppyreijälle?

Ei, en. Sinusta saattaa tuntua käsittämättömältä, mutta ahdasmielisenä et tiedä. Ja jos et sinä, niin moni kaltaisesi muuta väittävä sitä oikeasti harrastaa, vaikka eivät tietyssä seurassa ikinä uskaltaisi sitä myöntää. Miksi muuten teitä aina niin paljon kiinnostaa, mitä muut makuuhuoneissaan touhuavat? Vaikea ymmärtää.

Vierailija
43122/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sieltä kuin olis jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43123/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella ikäiseni suomea puhuvan naisen kanssa ketä ei pidä cunnilingus-keskeisyyttä perverssinä ja tulemme juttuun muuten. Muita tarkempia kriteerejä ei ole.

Äläpä huoli. Normaalien parissa on ihan tavallista nuolla pyllyt ja pillut, palstan ahdasmieliset vääristää. Ja jos ei kaikki itse siitä pidä, niin ei ajattele perverssinä silti.

Ei kyllä ole, jotain epänormaalia fetissiä täytyy olla jos peppua haluaa nuolla! Pimppa sen sijaan ihan normaalia ja nautintoa tuottavaa. 

Ei ole. Ei jokaisen juttu, mutta ihan normaalia vielä. Ahdasmieliset toki oma lukunsa, mutta olette oikeasti vähemmistö, vaikka muuta luulette. Paitsi ehkä mummu- ja pappaikäisissä.

 

 

 

Sinäkö täällä lähettelet niitä kielareita Emilian ryppyreijälle?

Ei, en. Sinusta saattaa tuntua käsittämättömältä, mutta ahdasmielisenä et tiedä. Ja jos et sinä, niin moni kaltaisesi muuta väittävä sitä oikeasti harrastaa, vaikka eivät tietyssä seurassa ikinä uskaltaisi sitä myöntää. Miksi muuten teitä aina niin paljon kiinnostaa, mitä muut makuuhuoneissaan touhuavat? Vaikea ymmärtää.

Kun nimenomaan ei kiinnosta. Etkö voisi vaan askarrella sen oman kynäsi kanssa?

Vierailija
43124/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä juuri minut haluaisit? 

Luoja yksin tietää miksi joku ihminen saa sisimmän lämpiämään.

Kyllä minä ihan itse tiedän miksi sydämeni lämpeää. Harmillista että se ei ole ollut vastavuoroista kuin hyvin harvan kohdalla ja olen tulkinnut merkit väärin.

Siksi menetys sattuu.

Vierailija
43125/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella ikäiseni suomea puhuvan naisen kanssa ketä ei pidä cunnilingus-keskeisyyttä perverssinä ja tulemme juttuun muuten. Muita tarkempia kriteerejä ei ole.

Äläpä huoli. Normaalien parissa on ihan tavallista nuolla pyllyt ja pillut, palstan ahdasmieliset vääristää. Ja jos ei kaikki itse siitä pidä, niin ei ajattele perverssinä silti.

Ei kyllä ole, jotain epänormaalia fetissiä täytyy olla jos peppua haluaa nuolla! Pimppa sen sijaan ihan normaalia ja nautintoa tuottavaa. 

Ei ole. Ei jokaisen juttu, mutta ihan normaalia vielä. Ahdasmieliset toki oma lukunsa, mutta olette oikeasti vähemmistö, vaikka muuta luulette. Paitsi ehkä mummu- ja pappaikäisissä.

 

 

 

Sinäkö täällä lähettelet niitä kielareita Emilian ryppyreijälle?

Ei, en. Sinusta saattaa tuntua käsittämättömältä, mutta ahdasmielisenä et tiedä. Ja jos et sinä, niin moni kaltaisesi muuta väittävä sitä oikeasti harrastaa, vaikka eivät tietyssä seurassa ikinä uskaltaisi sitä myöntää. Miksi muuten teitä aina niin paljon kiinnostaa, mitä muut makuuhuoneissaan touhuavat? Vaikea ymmärtää.

Ketä tässä on kiinnostunut ollut? Sinähän sitä ruskeaa reikää mainostat 🤣🤣

Vierailija
43126/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne sieltä kuin olis jo!

 

Lopetatko spämmin.

..

Een

ryppyreikäläpät:

zero minulta.

Syökää sitä ihteesä,

jos kuumottaa. 

Sama se mulle.

..

Moi. X

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43127/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaasti ajatteleva Kynämies, eikö maalaisjärkesi kerro, että tietyissä paikoissa on luonnollinen liukaste ja toisissa ei? Päättelykyky on annettu ihan käytettäväksi.

Vierailija
43128/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella ikäiseni suomea puhuvan naisen kanssa ketä ei pidä cunnilingus-keskeisyyttä perverssinä ja tulemme juttuun muuten. Muita tarkempia kriteerejä ei ole.

Äläpä huoli. Normaalien parissa on ihan tavallista nuolla pyllyt ja pillut, palstan ahdasmieliset vääristää. Ja jos ei kaikki itse siitä pidä, niin ei ajattele perverssinä silti.

Ei kyllä ole, jotain epänormaalia fetissiä täytyy olla jos peppua haluaa nuolla! Pimppa sen sijaan ihan normaalia ja nautintoa tuottavaa. 

Ei ole. Ei jokaisen juttu, mutta ihan normaalia vielä. Ahdasmieliset toki oma lukunsa, mutta olette oikeasti vähemmistö, vaikka muuta luulette. Paitsi ehkä mummu- ja pappaikäisissä.

 

 

 

Sinäkö täällä lähettelet niitä kielareita Emilian ryppyreijälle?

Ei, en. Sinusta saattaa tuntua käsittämättömältä, mutta ahdasmielisenä et tiedä. Ja jos et sinä, niin moni kaltaisesi muuta väittävä sitä oikeasti harrastaa, vaikka eivät tietyssä seurassa ikinä uskaltaisi sitä myöntää. Miksi muuten teitä aina niin paljon kiinnostaa, mitä muut makuuhuoneissaan touhuavat? Vaikea ymmärtää.

Kun nimenomaan ei kiinnosta. Etkö voisi vaan askarrella sen oman kynäsi kanssa?

Selvästi kiinnostaa, kun yrität yhdistellä ihmisiä. Ymmärrän, että sinä et ymmärrä, mutta monelle se on ihan normaalia, eikä se tee yhteyttä palstan trolleihin tai muihin idareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43129/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Eerika, en mäkään oikeasti koskaan tosissaan oo tykännyt suolistosta.

Vierailija
43130/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään voi vielä. En ihan millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43131/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tradwifen joka uskoo Jeesukseen

Löydät Justus Julius sellaisen menemällä vaikka paikallisen herätyseuran/jehovantodistajien saliin.. tosin en suosittele jos haluat säilyttää todellisuudentajusi ja ihmisyyteesi.

(Jehovantodistajat eivät ole kristittyjä. Sivusta vaan totean.)

Ei kukaan ole sellaista väittänytkään. Uskovaisia ovat silti.

 

Jehovan todistajia, muita kristittyjä ja kaikkia kirjauskovaisia (kuten muslimeja ja juutalaisia) yhdistää ennen kaikkea luottamus heidän kutsumiinsa pyhiin teksteihin ylimpänä auktoriteettina ja historian ohjaajana.

 

Kaikki nämä historian kulussa syntyneet ryhmät uskovat, että heidän pyhät satukirjansa (Raamattu, Koraani tai Toora) ei ole vain ihmisten kirjoittamua, vaan Jumalan inspiroimia tai suoraan heidän ilmoittama sanaa.

 

Heidän satukirjansa toimivat heille ylimpänä tuomarina moraalisissa kysymyksissä, laissa ja arkipäivän käytännöissä.

 

Menneen ajan kirjauskovaisilla on selkeä yhdistävä käsitys historian suunnasta: heille heidän mukaansa maailmalla on luomisen hetki (alku) ja tuleva loppuhuipennus (loppu).

 

Kaikkia näitä ryhmiä yhdistää odotus jostain tulevasta tuomiosta, historian päättymisestä ja Jumalan valtakunnan tai uuden aikakauden alkamisesta. ( Sivuhuom: joka aina näyttää kuitnkin  siirtyvän vuosituhansista toisiin.) Jehovan todistajilla tämä korostuu vahvasti Harmagedonin odotuksena.

 

Kaikille kirjauskovaisille on tyypillistä usko siihen, että juuri heidän tulkintansa ja heidän kirjansa edustaa perimmäistä ja ainoaa oikeaa totuutta pelastuksesta.

 

Pyhä teksti luo selkeän rajan "heidän" (oikeaoppisten) ja "muiden" (maailmallisten, syntisten tai vääräuskoisten) välille.

 

Kaikki mainitut ryhmät hylkäävät monijumalaisuuden. Ne palvovat yhtä ja samaa Abrahamin Jumalaa (vaikka Jehovan todistajat korostavat nimeä Jehova ja muslimit nimeä Allah, ja heillä on suuria eroja käsityksessä Jumalan olemuksesta, kuten kolminaisuusopista).

Vierailija
43132/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahtaasti ajatteleva Kynämies, eikö maalaisjärkesi kerro, että tietyissä paikoissa on luonnollinen liukaste ja toisissa ei? Päättelykyky on annettu ihan käytettäväksi.

ÄO alle 100 sinulla ja kaltaisillasi. Siksi teidän pitäisi ymmärtää, että ei kannata yrittää ohjeistaa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43133/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin ahdasmielinen, että sillä on mielessä pelkästään ruskea reikä. Mikä meni pieleen parivuotiaana taaperona? 

Vierailija
43134/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne sieltä kuin olis jo!

🤦🤦🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43135/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan seurustella ikäiseni suomea puhuvan naisen kanssa ketä ei pidä cunnilingus-keskeisyyttä perverssinä ja tulemme juttuun muuten. Muita tarkempia kriteerejä ei ole.

Äläpä huoli. Normaalien parissa on ihan tavallista nuolla pyllyt ja pillut, palstan ahdasmieliset vääristää. Ja jos ei kaikki itse siitä pidä, niin ei ajattele perverssinä silti.

Ei kyllä ole, jotain epänormaalia fetissiä täytyy olla jos peppua haluaa nuolla! Pimppa sen sijaan ihan normaalia ja nautintoa tuottavaa. 

Ei ole. Ei jokaisen juttu, mutta ihan normaalia vielä. Ahdasmieliset toki oma lukunsa, mutta olette oikeasti vähemmistö, vaikka muuta luulette. Paitsi ehkä mummu- ja pappaikäisissä.

 

 

 

Sinäkö täällä lähettelet niitä kielareita Emilian ryppyreijälle?

Ei, en. Sinusta saattaa tuntua käsittämättömältä, mutta ahdasmielisenä et tiedä. Ja jos et sinä, niin moni kaltaisesi muuta väittävä sitä oikeasti harrastaa, vaikka eivät tietyssä seurassa ikinä uskaltaisi sitä myöntää. Miksi muuten teitä aina niin paljon kiinnostaa, mitä muut makuuhuoneissaan touhuavat? Vaikea ymmärtää.

Ketä tässä on kiinnostunut ollut? Sinähän sitä ruskeaa reikää mainostat 🤣🤣

Erehdyt taas. En minä mitään mainosta. Sinulla on omia fantasioita, jotka nostavat mieleesi erilaisia mielikuvia. Minä vain yritän kertoa, että se on ihan ok, sinullekin. Ja samalla ihmettelen, miksi sinulla ja kaltaisillasi niin paljon kiinnostaa toisten touhut. Kukaan ei teitä mihinkään pakota. Taitaa olla kuitenkin oma lehmä ojassa. Älä kiellä suotta itseäsi.

Vierailija
43136/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla normaali ja osata käyttäytyä. Rakastan olla minä. 

Elämä minuna on helppoa, ehkä siksi sain haasteellisen elämän.

Tylsistyisin kuoliaaksi jos minulla ei olisi riittävästi aktiviteetteja. Rakastan aivotoiminnallista toimintaa. Tarvitsen tekemistä muutoinkin. Olen huono istumaan paikoillani jos siihen ei ole syytä.

Rakastan olla yksin mutta pidän myös seurallisuudesta.

En pysty väkisin mihinkään joten vaihdan helposti suuntaa kun siltä tuntuu. 

En tykkää selitellä mutta haluan olla kohtelias.

En loukkaannu helposti enkä näytä tunteitani. 

Puhun kaiken tarpeellisen koska kuitenkin haluan tulla kuulluksi. Ymmärrän vähästä.

Kysyn kun sille on tarvetta ja ymmärrän vastata kun minulta kysytään.

Hoidan asiat pois alta koska en jaksa miettiä niitä turhaan.

Minusta ei tarvitse pitää enkä tarvitse keneltäkään mitään.

Pidän auttamisesta ja itsestäni antamisesta mutta en koskaan tuputa itseäni.

Haluan olla oikeassa ja rakastan uuden oppimista.

Olen hyvä pelaaja, voittaja ja häviäjä.

Arvostan itseäni ja arvostan muita.

Rakastan itseäni ja rakastan muita.

Rakastan olla rehellinen ja rakastan sitä että se aiheuttaa tunteita.

Rakastan tunteita ja niiden aiheuttamista.

Rakastan ihmisiä jotka tuntevat ja elävät.

Herkistyn helposti muiden ilosta.

Rakastan onnellisuutta.

Vierailija
43137/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla niin ahdasmielinen, että sillä on mielessä pelkästään ruskea reikä. Mikä meni pieleen parivuotiaana taaperona? 

Hyvin osoitat, mihin vähäisellä älyllä kykenee. Tahattomasti toki, mutta silti.

Vierailija
43138/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään voi vielä. En ihan millään.

🤦🤦🤦

Vierailija
43139/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi ei tuu nii jos mä tuun🙄

Vierailija
43140/43161 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla niin ahdasmielinen, että sillä on mielessä pelkästään ruskea reikä. Mikä meni pieleen parivuotiaana taaperona? 

Hyvin osoitat, mihin vähäisellä älyllä kykenee. Tahattomasti toki, mutta silti.

Muistathan, että älykäs ei alenna muita, tai kirjoita perseen nuolemisesta kaipausketjussa? Sivusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän