Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87239)
Vierailija kirjoitti:
Tipu on nyt vartaassa. Jos tiedät mitä tarkoitan.
Tipu voi laittaa sulle omenan suuhun ja voidella sinapilla.
Olin ehkä liian ilkeä suonistolle...
Vierailija kirjoitti:
Siellä sä varmaan odotat, että mun pitäis tulla iskemään sut vaikka sä oot meistä se varattu.
...naputtelee pöytää...
Vierailija kirjoitti:
Minua taas huvittaa, että osalle teistä saarnaa syntejä anteeksi sellaiset, jotka ovat niistä synneistä erittäin hvyin perillä omasta kokemuksestaan. Minä olin rehellinen, ja sanoin suoraan etten usko. Enkä suostu huijaamaan ihmisiä. Teille saarnaa sellaisia, jotka touhuavat syntiä hyvin monella tapaa, mutta esittävät muuta ja huijaavat surutta. Häpeän heitä ja yhteyttä heihin ja kavereihinsa, mutta monesti tekisi mieli nostaa nimiä tiskiin. Menisi muutamalla vahvasti narsistisia piirteitä omaavalla puhujalla ja heidän kavereillaan elämä uusiksi.
Pääsin myös läheltä seuraamaan tällaisten muille saarnaavien toimintaa ja totesin olevani lopulta aika viaton ja normaali itse, vaikka suuntaani mielellään osoteltaisiin. Hakeuduin etäämmälle tuosta joukkiosta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä sä varmaan odotat, että mun pitäis tulla iskemään sut vaikka sä oot meistä se varattu.
Tule, tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupu! Tuijottelin taas sun kuvia, oot uskomattoman kaunis ja seksikäs! 😍😊
Tietääkö pupu olevansa pupu?
Tietää! 😍
Tietääkö tipu olevansa tipu? Sivusta
Tietää
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin elämä olisi tauolla. Sitä vain odottaa alkavaksi. Voiko koko elämä mennä odotteluksi? Kaivatulleni.
Kyllä. Kyllä. Voi mennä odotteluksi. Voi tuntea olevansa suuressa tyhjässä odotussalissa. Voi tuntea istuvansa odotuspenkillä ja miksikö? No siksi, että tuohon tuudittautuminen käy luontevasti ja on turvallisempaa, kuin asettua alttiiksi toisen mahdolliselle naurahdukselle sen jälkeen, kun olet tunnustanut tunteesi hänelle. Kyllä, voin istua täällä vaikka eläkkeelle asti ja sen jälkeen menen istuskelemaan puiston penkille poismenoon asti. Tuskin olen kaivattusi, kunhan kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan muutoksen tuulia ja vihreitä silmiä. Oisko jokin keino tavata joskus?
-intohimoinen arvostaja
Sattumalta kohtaamista tuskin tapahtuu ni pitäis sopii. Sopimalla onnistuis tietty, mutta sinähän et mitään sellasii sovi.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas huvittaa, että osalle teistä saarnaa syntejä anteeksi sellaiset, jotka ovat niistä synneistä erittäin hvyin perillä omasta kokemuksestaan. Minä olin rehellinen, ja sanoin suoraan etten usko. Enkä suostu huijaamaan ihmisiä. Teille saarnaa sellaisia, jotka touhuavat syntiä hyvin monella tapaa, mutta esittävät muuta ja huijaavat surutta. Häpeän heitä ja yhteyttä heihin ja kavereihinsa, mutta monesti tekisi mieli nostaa nimiä tiskiin. Menisi muutamalla vahvasti narsistisia piirteitä omaavalla puhujalla ja heidän kavereillaan elämä uusiksi.
Miksi et sitten tee niin vaan katsot kaikkea vain sivusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...naputtelee pöytää...
En osallistunut.
En ole puhunut/puinut
parisuhdeasioitani täällä
aikoihin. En kommentoi
suuntaan tai toiseen.
.
Kaivatustani tulen
silti tykkäämään ikuisesti.
Sen verran häntä rakastan.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olit "langoilla" äsken, niin saitpahan korvat punaisiksi. Muttet kenenkään toivomalla tavalla.
Elämä on, välillä.
Taidat tykätä hänestä oikein jonkin verran :)
Oikeen yhtä lailla kun sinust.
;)
Ei muuta kuin tunnustamaan tunteet hänelle. Siitä se lähtee :)
Kenelle niistä ja minkä lajin tunteet?
Sille kenelle puhuttiin jostain. Ilmeisesti ap tykkää tästä tyypistä todella paljon, niin ei kun viestiä vaan tälle rohkeasti.
Miten ymmärsit lukemasi Ap:N viestin? Tuohan oli ihan negatiivinen viesti tyylillä: "tavataan muru saunan takana 👌🤣🤍".
Tiesin kyllä, että se viesti oli sarkasmia. Vahvoja tuntemuksia täytyy kyllä olla kun ei kai muuten kirjoittele tänne omalle kaivatulle noin. Joko on tullut jo torjutuksi tai sitten ei ole vielä myöntänyt ihastustaan (joko sille toiselle tai itselle). Ainakin se on varmaa, että välittää paljon tästä tyypistä kenestä puhuttiin, kun aiheuttaa tuollaisen vaikutuksen.
Kannattaisi ehkä puhua sille kaivatulle ihan vaan suoraan, turha tehdä asioista vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten tee niin vaan katsot kaikkea vain sivusta?
Ei ole minun asiani, ja toisaalta viestintuojaa lyödään usein paljon kovemmin. Ja kun sanon, että narsistisia piirteitä on, tarkoitan sitä. Eivät jätä kostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olit "langoilla" äsken, niin saitpahan korvat punaisiksi. Muttet kenenkään toivomalla tavalla.
Elämä on, välillä.
Taidat tykätä hänestä oikein jonkin verran :)
Oikeen yhtä lailla kun sinust.
;)
Ei muuta kuin tunnustamaan tunteet hänelle. Siitä se lähtee :)
Kenelle niistä ja minkä lajin tunteet?
Sille kenelle puhuttiin jostain. Ilmeisesti ap tykkää tästä tyypistä todella paljon, niin ei kun viestiä vaan tälle rohkeasti.
Miten ymmärsit lukemasi Ap:N viestin? Tuohan oli ihan negatiivinen viesti tyylillä: "tavataan muru saunan takana 👌🤣🤍".
Tiesin kyllä, että se viesti oli sarkasmia. Vahvoja tuntemuksia täytyy kyllä olla kun ei kai muuten kirjoittele tänne omalle kaivatulle noin. Joko on tullut jo torjutuksi tai sitten ei ole vielä myöntänyt ihastustaan (joko sille toiselle tai itselle). Ainakin se on varmaa, että välittää paljon tästä tyypistä kenestä puhuttiin, kun aiheuttaa tuollaisen vaikutuksen.
Kannattaisi ehkä puhua sille kaivatulle ihan vaan suoraan, turha tehdä asioista vaikeita.
Hut män
Vierailija kirjoitti:
Mennäänkö suviseuroille? Kiinnostais lähetyssaarnaaja.
Niko Saarinen kertoi viihtyneensä erinomaisesti viime kesän suviseuravierailullaan. Kyllähän ne täytyy kerran elämässä vähintään kokea ihan livenä eikä pelkästään radiosta.
#160 ei ole jatkumoa Eeltä.
Haluaisitko elää kanssani alastonta arkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-intohimoinen arvostajaSattumalta kohtaamista tuskin tapahtuu ni pitäis sopii. Sopimalla onnistuis tietty, mutta sinähän et mitään sellasii sovi.
Sovin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
-intohimoinen arvostaja
Intohimoisella arvostajalla on keino otta yhteyttä. Muualla kuin palstalla.
Ois.