Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (43172)
6. Let's go lehmä navetta palaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍
Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍
Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.
Ja ajattelet olevasi ainoa kovia kokenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.
Loppu.
1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.
2. Mene itse
3. Kuulostat ihan märehtijältä.
Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää pieni laumani
Yeshua on ainoa ihminen maailmassa, jota on turvallista sokeasti seurata. No, pari muutakin, Jeesuksen äiti Maria jne. Mutta ei mitkään tavalliset kuolevaiset kuten yhteisöjen johtomiehet sun muut, syntisiä pakanoita siinä kuin muutkin.
Pelkkä Yeshua. Häntä voi seurata vaikka silmät kiinni, jos väsyttää liikaa, eikä siltikään joudu koskaan harhaan. Edes kovimmassa kaipauksessa...
Minä uskon niin kuin katoliset Mariasta. Ei Jeesuksen äiti mikään random nainen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halit..-A😘
Hali ja suukko Aalle.
Annelin einali 😜
Ai kuka einari hih..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?
Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?
Miau😻
Aren't you a doll 😘
It s humor. Have you ever listen talk about it? Dumbbass!
Veditkö liikaa pulveria?
Sivu
Make my day mother f*cker!
Nyt sujui paremmin tuo englannin kieli, hienoa 👍🏻
Koittakaa nyt v*ttu olla edes vähän hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
4. Miks kenenkään pitäis sulle mitään todistella 🤦🏻🤣
Ähäkutti. Voit vaatia muilta vain sen minkä kykenet itsekin antamaan. Sanooko tämä mitään tuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin.
En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä.
Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.
Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.
Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää.
Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍
Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.
Ja ajattelet olevasi ainoa kovia kokenut?
En. Mutta enemmän kuin moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.
Jos on paha olo niin se lähtee potemalla, ei siinä väkisin hymyileminen auta tai ole edes mahdollista.
Se, mihin keskityt, vahvistuu. Tämä on neurokemiallinen fakta. Aivot muokkautuvat sen mukaan, millaisilla ajatuksilla niitä täytetään. Jokaisella on elämässä joka päivä tilanteita, joissa voi valita miten asennoituu.. Joskus asenne on ainoa, mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta se voi olla ratkaisevaa tulevan kannalta.
Asennoidu sä vaikka pitään lärvis kii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miss you 🥺
Tuu mun luo rakas.
Tulisin, jos tietäisin missä oot. 😊 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.
Jos on paha olo niin se lähtee potemalla, ei siinä väkisin hymyileminen auta tai ole edes mahdollista.
Se, mihin keskityt, vahvistuu. Tämä on neurokemiallinen fakta. Aivot muokkautuvat sen mukaan, millaisilla ajatuksilla niitä täytetään. Jokaisella on elämässä joka päivä tilanteita, joissa voi valita miten asennoituu.. Joskus asenne on ainoa, mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta se voi olla ratkaisevaa tulevan kannalta.
Asennoidu sä vaikka pitään lärvis kii
Eikö 11 vuotiailla tosiaan ole kesälomalla muuta tekemistä, kuin kirjoitella keski-ikäisten kaipausketjuun? 😲
Puuhamaa? Leo's Leikkimaa? Heureka? PowerPark?
Se, mihin keskityt, vahvistuu. Tämä on neurokemiallinen fakta. Aivot muokkautuvat sen mukaan, millaisilla ajatuksilla niitä täytetään. Jokaisella on elämässä joka päivä tilanteita, joissa voi valita miten asennoituu.. Joskus asenne on ainoa, mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta se voi olla ratkaisevaa tulevan kannalta.
Okei, selvennän sinulle asiaani vielä hieman: Jos et pysy pystyssä niin et voi seistä.
Torstai on toivoa täynnä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.
Asiat ovat tilanne- ja yksilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.
En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.
Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?
Joskus hyvin herkät ihmiset vain särkyy jo lapsina. Mahdollisuuden on hyvin kapeat sen jälkeen. Valtava menetys, koska heissä on valtava potentiaali.
Todella rikkinäisistä lähtökohdista voi nousta menestykseen ja onnelliseen elämään. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo.
Eikä tarvi edes nousta mihinkään erityiseen menestykseen, vaan elää niin ettei jumita menneissä ja märehdi joka asiaa. Nauttia elämästä. Tosin jos on persoonallisuushäiriö, niin tuskin siitä voi parantua?
Ootkohan sä jo lomalla, kun töissä en ole suhun enää törmännyt? Ikävä sua joka tapauksessa! 🧡
1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.
2. Mene itse
3. Kuulostat ihan märehtijältä.