Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43172)

Vierailija
42921/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Vierailija
42922/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Ammuuuuhhhh muuuhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42923/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Let's go lehmä navetta palaa

Vierailija
42924/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍 

Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.

Vierailija
42925/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍 

Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.

Ja ajattelet olevasi ainoa kovia kokenut? 

Vierailija
42926/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

1. No et sinäkään kyllä kovin onnelliselta vaikuta.

2. Mene itse

3. Kuulostat ihan märehtijältä.

Onnellisia ovat ne jotka uskaltavat elää, yritä ymmärtää tämä. Ymmärrys tapahtuu aivoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42927/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää pieni laumani

Yeshua on ainoa ihminen maailmassa, jota on turvallista sokeasti seurata. No,  pari muutakin, Jeesuksen äiti Maria jne. Mutta ei mitkään tavalliset kuolevaiset kuten yhteisöjen johtomiehet sun muut, syntisiä pakanoita siinä kuin muutkin.

Pelkkä Yeshua. Häntä voi seurata vaikka silmät kiinni, jos väsyttää liikaa, eikä siltikään joudu koskaan harhaan. Edes kovimmassa kaipauksessa... 

Minä uskon niin kuin katoliset Mariasta. Ei Jeesuksen äiti mikään random nainen ollut. 

Vierailija
42928/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halit..-A😘

Hali ja suukko Aalle.

Annelin einali 😜

Ai kuka einari hih..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42929/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?

Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?

Miau😻

Aren't you a doll 😘 

It s humor. Have you ever listen talk about it? Dumbbass!

Veditkö liikaa pulveria? 

Sivu

Make my day mother f*cker!

Nyt sujui paremmin tuo englannin kieli, hienoa 👍🏻 

Vierailija
42930/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt v*ttu olla edes vähän hauskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42931/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Miks kenenkään pitäis sulle mitään todistella 🤦🏻‍🤣

Ähäkutti. Voit vaatia muilta vain sen minkä kykenet itsekin antamaan. Sanooko tämä mitään tuttua?

Vierailija
42932/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍 

Joskus tekis mieli rä jäyttää koko maapallo, mua on sen verran paljon ihmisten toimesta satutettu. Hurt people hurt people.

Ja ajattelet olevasi ainoa kovia kokenut? 

En. Mutta enemmän kuin moni muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42933/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.

Jos on paha olo niin se lähtee potemalla, ei siinä väkisin hymyileminen auta tai ole edes mahdollista. 

Se, mihin keskityt, vahvistuu. Tämä on neurokemiallinen fakta. Aivot muokkautuvat sen mukaan, millaisilla ajatuksilla niitä täytetään. Jokaisella on elämässä joka päivä tilanteita, joissa voi valita miten asennoituu.. Joskus asenne on ainoa, mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta se voi olla ratkaisevaa tulevan kannalta.

Asennoidu sä vaikka pitään lärvis kii

Vierailija
42934/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miss you 🥺

Tuu mun luo rakas.

Tulisin, jos tietäisin missä oot. 😊 Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42935/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.

Jos on paha olo niin se lähtee potemalla, ei siinä väkisin hymyileminen auta tai ole edes mahdollista. 

Se, mihin keskityt, vahvistuu. Tämä on neurokemiallinen fakta. Aivot muokkautuvat sen mukaan, millaisilla ajatuksilla niitä täytetään. Jokaisella on elämässä joka päivä tilanteita, joissa voi valita miten asennoituu.. Joskus asenne on ainoa, mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta se voi olla ratkaisevaa tulevan kannalta.

Asennoidu sä vaikka pitään lärvis kii

Eikö 11 vuotiailla tosiaan ole kesälomalla muuta tekemistä, kuin kirjoitella keski-ikäisten kaipausketjuun? 😲 

Puuhamaa? Leo's Leikkimaa? Heureka? PowerPark? 

Vierailija
42936/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mihin keskityt, vahvistuu. Tämä on neurokemiallinen fakta. Aivot muokkautuvat sen mukaan, millaisilla ajatuksilla niitä täytetään. Jokaisella on elämässä joka päivä tilanteita, joissa voi valita miten asennoituu.. Joskus asenne on ainoa, mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta se voi olla ratkaisevaa tulevan kannalta.

 

 

 

Okei, selvennän sinulle asiaani vielä hieman: Jos et pysy pystyssä niin et voi seistä.

Vierailija
42937/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstai on toivoa täynnä. 👍

Vierailija
42938/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.

Asiat ovat tilanne- ja yksilökohtaisia. 

Vierailija
42939/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovutan nyt kuten mulla usein on diagnoosistani johtuen tapana. Tarvitsen 100% varmuuden ennen kuin yritän mitään, mutta sinä teit tästä tilanteesta 50-50 kolikonheittoa. En ota riskiä, sori siitä.

En tiedä sun diagnooseista mutta ymmärrän, että liikaa riskejä. Niin surullista.

Miks te näette kaiken vain riskeinä ettekä mahdollisuuksina?

Joskus hyvin herkät ihmiset vain särkyy jo lapsina. Mahdollisuuden on hyvin kapeat sen jälkeen. Valtava menetys, koska heissä on valtava potentiaali.

Todella rikkinäisistä lähtökohdista voi nousta menestykseen ja onnelliseen elämään. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo.

Eikä tarvi edes nousta mihinkään erityiseen menestykseen, vaan elää niin ettei jumita menneissä ja märehdi joka asiaa. Nauttia elämästä. Tosin jos on persoonallisuushäiriö, niin tuskin siitä voi parantua? 

Vierailija
42940/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä jo lomalla, kun töissä en ole suhun enää törmännyt? Ikävä sua joka tapauksessa! 🧡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä