Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (43172)

Vierailija
42901/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikin kaltaisille tapauksille tekisi hyvää mennä vaikka vuodeksi tekemään ihan jotain muuta, viljelemään maata, vaeltamaan luontoon tai vaikka Afrikkaan vapaaehtoistöihin. Ajatukset eri poluille. 

Sinä olet vain kateellinen. Samalla tavalla olette palstalla minuakin kohdelleet. Teillä itsellänne ei ole minkäänlaista elämää eikä edes aivoja. Kipuile vain itsessäsi, kyllä meitä triggereitä sinullekin löytyy. 

What? En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

Kuten sanoin, hanki aivot idiootti. Jos muut eivät näe lävitsesi niin sama ohje heillekin. Olette harvineisen rumia ihmisiä nykyisin ja kyllä olet kateellinen. Kestä nyt itseäsi vain äläkä keskity kaiken kieltämiseen.

Vierailija
42902/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olisit mieltä, jos kasvattaisin muhkean kesäparran? Sopisikohan se minulle? Tuntisitkohan enää minua?

*tunnistaisitkohan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42903/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halit..-A😘

Hali ja suukko Aalle.

😚..

Vierailija
42904/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.

Nykyään tunnu missään muuta olevankaan. Ihmisten pahoinvointi on järisyttävä.

Ei aivan noinkaan. Onhan täällä paljon kauniita ja toiveikkaita viestejä. (Niiden lähettäjiä sitten nimitellään idiooteiksi, rumiksi ihmisiksi ja harhaisiksi tolloiksi. 🤭 Mutta ei niiden viestien kauneus ja toiveikkuus siitä vähene!)

Voi valita nähdä sen hyvän ja kauniin, niin se vaan vahvistuu. 

💖💜

Vierailija
42905/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ”kostoksi” en sitten elä minkään yhteiskunnan odotusten mukaan. Elän just niin kun huvittaa. Kun kerta kaikkea kapulaa ja vastoinkäymisiä heitetty useamman elämän edestä. Oonpahan vapaa sitten ainakin. 

En nyt tiedä, älä ainakaan rupea vastuuttomaksi, se ei tee sinusta vapaata ihmistä. 

Yhteiskuntaan kuuluu sopeutua, aina kaikki ei mene oman mielen mukaan mutta se oma elämä kannattaa sovittaa tähän yhteiskuntaan.

Ei ole tarkoitus että jokainen ihminen elää täysin mielivaltaista elämää eli järki täytyisi pitää päässä kuitenkin.

Rupean todellakin elämään mielivaltaisen vapaata elämää. Tässä on niin paljon jo kärsimystä elämässä koettu, että ei maksa vaivaa yrittää mahduttaa itseään johonkin miten muiden mielestä kuuluisi elää. 

Tuo on täysin ok elää oman mielen mukaan, kunhan ei satuta muita 👍 

Vierailija
42906/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?

Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?

Miau😻

Aren't you a doll 😘 

It s humor. Have you ever listen talk about it? Dumbbass!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42907/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.

Ilkeys on kyllä totaalinen turn-off. Paras ehkäisykeino kenties. :)

Vierailija
42908/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikin kaltaisille tapauksille tekisi hyvää mennä vaikka vuodeksi tekemään ihan jotain muuta, viljelemään maata, vaeltamaan luontoon tai vaikka Afrikkaan vapaaehtoistöihin. Ajatukset eri poluille. 

Sinä olet vain kateellinen. Samalla tavalla olette palstalla minuakin kohdelleet. Teillä itsellänne ei ole minkäänlaista elämää eikä edes aivoja. Kipuile vain itsessäsi, kyllä meitä triggereitä sinullekin löytyy. 

What? En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

Kuten sanoin, hanki aivot idiootti. Jos muut eivät näe lävitsesi niin sama ohje heillekin. Olette harvineisen rumia ihmisiä nykyisin ja kyllä olet kateellinen. Kestä nyt itseäsi vain äläkä keskity kaiken kieltämiseen.

Kateellinen kenelle? Mille? Ei nyt oikein avaudu mihin viittaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42909/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DKT.

Vierailija
42910/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikin kaltaisille tapauksille tekisi hyvää mennä vaikka vuodeksi tekemään ihan jotain muuta, viljelemään maata, vaeltamaan luontoon tai vaikka Afrikkaan vapaaehtoistöihin. Ajatukset eri poluille. 

Sinä olet vain kateellinen. Samalla tavalla olette palstalla minuakin kohdelleet. Teillä itsellänne ei ole minkäänlaista elämää eikä edes aivoja. Kipuile vain itsessäsi, kyllä meitä triggereitä sinullekin löytyy. 

What? En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

Kuten sanoin, hanki aivot idiootti. Jos muut eivät näe lävitsesi niin sama ohje heillekin. Olette harvineisen rumia ihmisiä nykyisin ja kyllä olet kateellinen. Kestä nyt itseäsi vain äläkä keskity kaiken kieltämiseen.

Kateellinen kenelle? Mille? Ei nyt oikein avaudu mihin viittaat?

Ne aivot ovatkin olennaiset. Pärjäile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42911/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.

Vierailija
42912/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekääs nyt ketjusta märehtimästä ja näyttäkää se onnenne jotenkin täällä Suomessa. En usko ennen kuin näen.

 

Loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42913/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?

Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?

Miau😻

Aren't you a doll 😘 

It s humor. Have you ever listen talk about it? Dumbbass!

Veditkö liikaa pulveria? 

Sivu

Vierailija
42914/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikin kaltaisille tapauksille tekisi hyvää mennä vaikka vuodeksi tekemään ihan jotain muuta, viljelemään maata, vaeltamaan luontoon tai vaikka Afrikkaan vapaaehtoistöihin. Ajatukset eri poluille. 

Sinä olet vain kateellinen. Samalla tavalla olette palstalla minuakin kohdelleet. Teillä itsellänne ei ole minkäänlaista elämää eikä edes aivoja. Kipuile vain itsessäsi, kyllä meitä triggereitä sinullekin löytyy. 

What? En ole kateellinen yhdellekään ihmiselle, joka ei kykene luomaan itselleen onnellista elämää. Sehän se on suurin saavutus, mihin ihminen voi kyetä. Ei tuo mun kommentti liittynyt millään tavalla kateellisuuteen, vaan siihen, että monelle henkisten ongelmien kanssa painiville ympäristön ja elämänmuutos voi oikeasti auttaa. Omissa ajatuksissa rypeminen taas vaan usein pahentaa ongelmia. 

Kuten sanoin, hanki aivot idiootti. Jos muut eivät näe lävitsesi niin sama ohje heillekin. Olette harvineisen rumia ihmisiä nykyisin ja kyllä olet kateellinen. Kestä nyt itseäsi vain äläkä keskity kaiken kieltämiseen.

Kateellinen kenelle? Mille? Ei nyt oikein avaudu mihin viittaat?

Ne aivot ovatkin olennaiset. Pärjäile.

😁 miten vaan. Jos olisin jollekin ihmiselle kateellinen, niin se olisi joku, joka kykenee elämään elämän läpi kevyesti kuin höyhen, minkään vaivaamatta, vapaana elämästä nauttien.🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42915/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutos lähtee sisältä eikä ympäristöstä.

Jos on paha olo niin se lähtee potemalla, ei siinä väkisin hymyileminen auta tai ole edes mahdollista. 

Vierailija
42916/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ilkeitä kommentteja tässäkin ketjussa. Mulla on nollatoleranssi kiusaamiseen ja kiusaajiin.

Mulla on nollatoleranssi tuollasiin pieruihin.

Vierailija
42917/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli tatuoinut kissantassut iholleen. Kysyin että mitkä nämä on?

Nainen vastasi: Mä oon villikissa ja ne on mun käyttöohjeet. Haluut sä kesyttää mut?

Miau😻

Aren't you a doll 😘 

It s humor. Have you ever listen talk about it? Dumbbass!

Veditkö liikaa pulveria? 

Sivu

Make my day mother f*cker!

Vierailija
42918/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisautta on rajata kannettavansa määrää niissä asioissa, joissa se on mahdollista. 

Vapaaehtoinen kantamus ei ole taakka. 

Vierailija
42919/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää pieni laumani

Yeshua on ainoa ihminen maailmassa, jota on turvallista sokeasti seurata. No,  pari muutakin, Jeesuksen äiti Maria jne. Mutta ei mitkään tavalliset kuolevaiset kuten yhteisöjen johtomiehet sun muut, syntisiä pakanoita siinä kuin muutkin.

Pelkkä Yeshua. Häntä voi seurata vaikka silmät kiinni, jos väsyttää liikaa, eikä siltikään joudu koskaan harhaan. Edes kovimmassa kaipauksessa... 

Vierailija
42920/43172 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju sairastuttaa, ja narsisteilla on lomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi