Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42771)
Hyvää yötä hellyyttävä olento 🧡😘
Vierailija kirjoitti:
Miehelle
Keskikesän juhlan aikaanMuistoja talvisesta
tähtitaivaasta
Tunteista
Valosta
Sinusta
Kiitos rakkain! Nuku hyvin. Kauniita unia ja siunauksia 💕🙏🏻
Oot maailman ihanin ja kuumin mies. On tosi ikävä! Voisitko pian ottaa yhteyttä? Ehkä silloin ei ollut vielä oikea aika sulle mutta olisko nyt? Odotan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain just Antilta 😜😍
Minäkin sain 😜😍
Hieno juttu 😜😍
Mielenkiintoista, että muut tuikituntemattomat miehet uskaltaa ottaa yhteyttä, mutta et sinä.
Sinua kaivattuni ikävöin ja haluan enemmän kuin mitään koskaan aiemmin! Muistathan levätä myös, jos on muuten haipakkaa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Paljon on sähköä ilmassa, kun samassa tilassa.
Kyllä. Kun lähdit siitä niin mietin jopa että eikö se toinen huomaa mikä kuumuus siihen jäi ilmaan hehkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tulossa vaikeita hetkiä. Oispa mulla lupa pitää sua kädestä kiinni.
Tuskainen yö tulossa
Miksi?
Hyvää yötä halein suukoin elämäin ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä. Huomiseen.
Sormet ihon pintaan kirjoittaa.
Kukaan pystynyt ei lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinua kaivattuni ikävöin ja haluan enemmän kuin mitään koskaan aiemmin! Muistathan levätä myös, jos on muuten haipakkaa. 😊
Lupaan levätä, jos tulet vahtimaan tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan menossa sekaisin, kun välillä tuntuu että oikeasti olisit täällä.
No, menossa vai tulossa.
Mutta mähän olen tänään täällä. n-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän etunimissä on kolme samaa kirjainta
A, U ja I
Sauli ja Mauri
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että muut tuikituntemattomat miehet uskaltaa ottaa yhteyttä, mutta et sinä.
Miksi jumitat tässä kun on niin vientiä? Yhtä et saa? Mitä teet sitten niillä muillakaan?
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Unta murmelille . Oot rakas.
Toivon että saat nukuttua hyvin. Haluaisin silitellä ja suukotella sinut uneen ja vahtia että näet vain hyviä unia.
Oon varmaan menossa sekaisin, kun välillä tuntuu että oikeasti olisit täällä.
No, menossa vai tulossa.