Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87067)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että muut tuikituntemattomat miehet uskaltaa ottaa yhteyttä, mutta et sinä.
Yritin tänäänkin, huomasin yhteystietosi, viestin het huomattuain. Kävin lenkillä, söin, soitin. Numeroin jo estetty.
Näin susta unta J. Koskin sun hiuksia kun olit kasvattanu niitä. Sama tilanne kuin oikeassa elämässä mutta sillon en uskaltanut koskea niihin tai sanoa että sulla on ihanat hiukset
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että muut tuikituntemattomat miehet uskaltaa ottaa yhteyttä, mutta et sinä.
Ehkä hän odottaakin sinun yhteydenottoa?
Mä muistan kun varoitit mua. En tajunnu sitä "draamaa" viel silloin ja sivuutin koko homman, nyt tajuan.
Vierailija kirjoitti:
Sano huomenna jotain? Tee ehdotus, suostun kyllä.
Tuskin nähdään tänä iltana.
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Sinä olet valveuni. Kun yrittää koskettaa, katoat.
Kiitos Jeesus!
Kiitos saan olla Herran käden alla!
Jumalaton ei mitään ymmärrä sinusta ja miten suuri ja ihmeellinen olet! Kiitos kun pidät huolen minusta kaikilla teilläni.
Kiitos kun autoit minua kun jumalattomat yrittää pahaa tehdä, sinun kätesi puuttui taas ja autoit minua.
Kiitetty olkoon HERRA!
Tee niistä pahantekijöistäkin sinun lapsia ja kutsu heitä parannukseen jotta jumalaton hylkäisi pahuutensa ja juonittelunsa koska se vie vaan onnettomuuteen vaikka ne ei sitä ymmärrä.
Eihän se olisi edes mikään eksytys, jos sen heti tunnistaisi sellaiseksi. Kukapa siihen lankeaisi, jos siinä lukisi isoilla kirjaimilla: "Tämä tuhoaa ja johtaa sinut väärään suuntaan, harhauttaa sinut pois oikealta polulta". Ehei, tietysti sen pitää näyttää oikeasti vastustamattoman houkuttelevalta ja vedota syvimpiin tarpeisiimme tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi.
"Tekeytyy valkeuden enkeliksi"
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
Jumalaton ei mitään ymmärrä sinusta ja miten suuri ja ihmeellinen olet! Kiitos kun pidät huolen minusta kaikilla teilläni.
Bro, you're on FIRE! Heti aamusta 🔥😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jeesus!
Bro, you're on FIRE! Heti aamusta 🔥😄
Ruokit idioottia?? Miksi??
Hyvää yötä