Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42501)
Vierailija kirjoitti:
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Ei tosiaan kannata koskaan ilkeillä kenellekään. Mutta älkäähän nyt pelotelko kaipaajia, että kaipauksen kohde olisi jättänyt maallisen majansa. Todennäköisesti elelee parasta elämäänsä. Tai ainakin elelee.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Tällä hetkellä karvaisena tuossa vieressä.
Olipas ihana nähdä sua pitkästä aikaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Irl?
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta jätät mulle fiiliksen etten malta odottaa seuraavaa kertaa kun nähään. Ja sit ei nähä pitkään aikaan. 🖕
No ei varmaan oo kiva nähdä keskisormea heristelevää tyyppiä...
Mulla on aina ikävä sinua. Huokaus!
Vierailija kirjoitti:
Olipas ihana nähdä sua pitkästä aikaa 😘
Milloin se tapahtui?
Nainen, olet kuumempi kuin kebabkioskin rasvakeitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.
Ei hirveästi kiinnostele enää että minkä päällä tai alla sitä on, ku ei ole mitään väliä sillä mitä yrittää tehdä, kun on näitä tärkeämpiä henkilöitä joiden etu ajaa edelle.
Sinä olet tärkein, vaikka se ei siltä näytä.
🤣. Asiat on juuri niin kuin miltä ne näyttävät. Älä usko ap luikuria. Sivusta kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Tää oli tosi kauniisti kirjoitettu! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta jätät mulle fiiliksen etten malta odottaa seuraavaa kertaa kun nähään. Ja sit ei nähä pitkään aikaan. 🖕
No ei varmaan oo kiva nähdä keskisormea heristelevää tyyppiä...
🖕🖕
Tuota yhtä ihmettelen, kun hän päivystää päivät täällä ja yöt kakslussalla, että missä välissä hän nukkuu. Ja samalla käy mielessä: mitä kaikkea pitkä unenpuute voi aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.
Jättäytynyt? Ei tässä ole varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Tuota yhtä ihmettelen, kun hän päivystää päivät täällä ja yöt kakslussalla, että missä välissä hän nukkuu. Ja samalla käy mielessä: mitä kaikkea pitkä unenpuute voi aiheuttaa.
Voi hitsi. Etpä ole paljoa elämää nähnyt. Unenpuutteelle ei aina voi mitään. Eikä ole unettoman syy. Ohis vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Kuka meistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysit aina sellaisia biisejä, joilla sait minut kiihottumaan. Välttelen niiden kuuntelemista nykyään.
Terveisiä.
Olisipa se johtanut johonkin. Ei sen ollut tarkoitus jäädä niihin biiseihin, vaan oli tarkoitus mennä pidemmälle.
Menihän se tavallaan.
Mutta lopulta sanoit, ettei ne mitään tarkoita.
Älä ole höpsö. Totta kai ne tarkoittivat.
Tässä vuorostani sinulle. Toivottavasti on ollut hyvä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota yhtä ihmettelen, kun hän päivystää päivät täällä ja yöt kakslussalla, että missä välissä hän nukkuu. Ja samalla käy mielessä: mitä kaikkea pitkä unenpuute voi aiheuttaa.
Voi hitsi. Etpä ole paljoa elämää nähnyt. Unenpuutteelle ei aina voi mitään. Eikä ole unettoman syy. Ohis vaan.
Ei ole, mutta itselleen voi antaa edes tilaisuuden nukkumiselle.
Sivusta
En siis ole pettynyt sinuun, vaan tiedän että menit eteenpäin, kun jahkailin liikaa ja se on hienoa. :) Minulla vaan menee siihen vielä hetki, vaikka toisin sanoin kasvotusten.
Pitäis rakentaa peikoille ruokinta-automaatti, kun tää käy työstä. Terveisiä teillekkin.
Joka kerta jätät mulle fiiliksen etten malta odottaa seuraavaa kertaa kun nähään. Ja sit ei nähä pitkään aikaan. 🖕