Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42475)
"Niin sinäkin 💩 vaan katosit sanomatta mitään. Olisit voinut edes vastata viestiin. Eikä sinua näe enää missään. Piiloonko menit v....n 💩 vaikka lupasit aivan muuta."
Eihän hän vastannut eikä näkynyt missään. Miten olisikaan kun oli kuollut. Ei kaikki kuole vasta vanhuksena vaan yhtäkkiä nuorenakin. Oikein hyväkuntoisena.
Tapaus oikeasta elämästä.
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa!
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D
Älä siis ole liian ankara itsellesi!
Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.
Siinä vaiheessa kun katselee vierestä kolmantena pyöränä kuinka helppoa kaikki on kun kiinnostus on molemminpuolista.
No sehän ei ole lainkaan helppoa välttämättä, vaikka kiinnostus olisi molemminpuolista. Itselläni on ainakin helpompaa tutustua ihmisiin silloin, kun ei ole heitä kohtaan kiinnostusta. Sitten kun on ihastunut, niin kaikki meneekin vaikeaksi vaikka toinenkin olisi kiinnostunut. Toki varmaan on niitäkin joille kaikki on helppoa.
Oli miten oli, annan sen tyypin olla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa. Kumppanin tulee olla nokkela ja hallita tilannekomiikka.
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa!
T. Nainen
Napa on kuin päiväntasaaja: alaalla on lämmin etelä ja yläällä kylmä pohjoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Aivoissa!
T. Nainen
Napa on kuin päiväntasaaja: alaalla on lämmin etelä ja yläällä kylmä pohjoinen.
Siksi mulla onkin aivot jäässä vai onko ne edes päässä mulla joka säässä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, missä sijaitsee naurunappulasi?
Kainalossa
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Millainen tapshtumien kulku tarvittaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan sä tykätä musta vielä? 🧡😊
Jos olen joskus tykännyt niin et valitettavasti voi tunteitani muuttaa vaikka ghostaisit.
Olen se hölmö.
Makoisaa juhlapäivää, ihana! <3 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! 🧡 Saankohan mä sut vielä lopulta..
Millainen tapshtumien kulku tarvittaisiin?
Tätä mäkin pohdin..Ei meistä kumpikaan saa tosipaikan tullen suutaan auki. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulauantain suunnitelmia?
Mietin, että kumpi sopis paremmin, pelkkä henkinen vai myös fyysinen ghostaus.
Sivusta, mutta miten määrittelet ghostauksen? Toki kaikki ollaan varmaan samaa mieltä, että vaatii seurustelu- tai tapailusuhteen tai ainakin jotain romanttisia keskusteluja. Muutenhan ei kai ole mitään, mistä ghostata. 🤔
Voi ystävätkin ghostata toisensa, ilman mitään romanttisia tunteita.
Moni sukulainenkin on ghostannut.
Nainen, olen tyhmä, löysin vasta tänään puhelinnumerois.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olen tyhmä, löysin vasta tänään puhelinnumerois.
Ja silti laitat viestiä tänne?
Nainen, laita mulle viesti. Ihan mikä vaan viesti, kuhan laitat…. 🐟😍
Oon lääpälläni suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.
Ei hirveästi kiinnostele enää että minkä päällä tai alla sitä on, ku ei ole mitään väliä sillä mitä yrittää tehdä, kun on näitä tärkeämpiä henkilöitä joiden etu ajaa edelle.
Sinä olet tärkein, vaikka se ei siltä näytä.
Hani kukaan ei edes tiedä kuka olet.
T. Eri