Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42456)
Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.
Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.
Sama (mutta eri). Jos ois ollu tiedossa se kolmas tyyppi, kaikki olis loppunu siihen paikkaan. Oi voi.
Sama. Miksi noi varatut aina alkaa liehitellä sinkkuja meitä ja sitten yhtäkkiä selviää että ovatkin varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...
Etkö voisi nukkua öisin 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...
Etkö voisi nukkua öisin 🥺
Sinä veit jo mun unet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.
Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.
Sama (mutta eri). Jos ois ollu tiedossa se kolmas tyyppi, kaikki olis loppunu siihen paikkaan. Oi voi.
Sama. Miksi noi varatut aina alkaa liehitellä sinkkuja meitä ja sitten yhtäkkiä selviää että ovatkin varattuja?
Varmaan monia syitä. Jotkut on kai pelureita ja jotkut taas tulee elämän yllättämiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...
Etkö voisi nukkua öisin 🥺
Sinä veit jo mun unet...
Annan ne takaisin, ole hyvä. Uni on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...
Etkö voisi nukkua öisin 🥺
Sinä veit jo mun unet...
Annan ne takaisin, ole hyvä. Uni on tärkeää.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D
Älä siis ole liian ankara itsellesi!
Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.
Siinä vaiheessa kun katselee vierestä kolmantena pyöränä kuinka helppoa kaikki on kun kiinnostus on molemminpuolista.
No sehän ei ole lainkaan helppoa välttämättä, vaikka kiinnostus olisi molemminpuolista. Itselläni on ainakin helpompaa tutustua ihmisiin silloin, kun ei ole heitä kohtaan kiinnostusta. Sitten kun on ihastunut, niin kaikki meneekin vaikeaksi vaikka toinenkin olisi kiinnostunut. Toki varmaan on niitäkin joille kaikki on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt, että asiat muuttuvat. Tavalla tai toisella.
Hienoa
Hienoa vai ei, siihen voit sinä vaikuttaa.
Teen parhaani omalta osaltani
Katsotaan, tuleeko havaintoja. 😘
Jos on kestettävä kipua, jotta välttäisi vielä suuremmat tuskat.
Työkaverille pusu kaulalle ja niskaan ja hellä halaus vielä päälle. Ikävä sua. 🥰
A***** suukko. Mietitköhän minua enää yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverille pusu kaulalle ja niskaan ja hellä halaus vielä päälle. Ikävä sua. 🥰
Hyvää lomaa. 🥰
Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.
Etkö alakaan mun kanssa😥
Vierailija kirjoitti:
Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.
Ei hirveästi kiinnostele enää että minkä päällä tai alla sitä on, ku ei ole mitään väliä sillä mitä yrittää tehdä, kun on näitä tärkeämpiä henkilöitä joiden etu ajaa edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.
Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.
Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.
Sama (mutta eri). Jos ois ollu tiedossa se kolmas tyyppi, kaikki olis loppunu siihen paikkaan. Oi voi.
Sama. Miksi noi varatut aina alkaa liehitellä sinkkuja meitä ja sitten yhtäkkiä selviää että ovatkin varattuja?
Eivät kyllä aina ala liehitellä, flirttailla, pelata jne. Turha syyllistää ja syytellä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kestettävä kipua, jotta välttäisi vielä suuremmat tuskat.
Aivan turhaa selittelyä. Mitään syytä tuolle rääkkäämiselle ei ole ikinä ollut, muiden maineen suojelu ollut kaikille se tärkein aspekti ja vaikea pala niellä, miten oikeasti olette pinnallisia, turhamaisia, juoruavia typeryksiä.
Mukavaa päivää sullekin, emme tunne toisiamme eikä mulla ole hajuakaan mistä puhut. Ei liity sinuun, voit olla satavarma!
Jep. Rasittaa kun yksi tyyppi spämmii eri hahmoillaan koko palstan tukkoon.