Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42456)

Vierailija
42421/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Göntsä ei ole 'minun sivuhahmoni.'

Oletko paranoidi skitsofreenikko,

tyttörukka. En liity häneen tai

koprofiliaan millään tavalla. 

Näkeehän mode iipee-lähteet.

Inhoa ihan rauhassa. Ei hetkauta. x

Sinä itse kirjoitat ne kaikki. Kaikki ulostejutut on sun, ja kaikki sua komppaavat viestit on sun. Anopalstat on täynnä vaan sinua, sinua, sinua, sinua. 

Jep. Rasittaa kun yksi tyyppi spämmii eri hahmoillaan koko palstan tukkoon.

Vierailija
42422/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42423/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.  

Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.

Sama (mutta eri). Jos ois ollu tiedossa se kolmas tyyppi, kaikki olis loppunu siihen paikkaan. Oi voi.

Sama. Miksi noi varatut aina alkaa liehitellä sinkkuja meitä ja sitten yhtäkkiä selviää että ovatkin varattuja?

Vierailija
42424/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...

Etkö voisi nukkua öisin 🥺

Vierailija
42425/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...

Etkö voisi nukkua öisin 🥺

Sinä veit jo mun unet...

Vierailija
42426/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.  

Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.

Sama (mutta eri). Jos ois ollu tiedossa se kolmas tyyppi, kaikki olis loppunu siihen paikkaan. Oi voi.

Sama. Miksi noi varatut aina alkaa liehitellä sinkkuja meitä ja sitten yhtäkkiä selviää että ovatkin varattuja?

Varmaan monia syitä. Jotkut on kai pelureita ja jotkut taas tulee elämän yllättämiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42427/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...

Etkö voisi nukkua öisin 🥺

Sinä veit jo mun unet...

Annan ne takaisin, ole hyvä. Uni on tärkeää.

Vierailija
42428/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunokainen mä siirryn kokonaan yöketjuun ja sitäkin vaan luen...

Etkö voisi nukkua öisin 🥺

Sinä veit jo mun unet...

Annan ne takaisin, ole hyvä. Uni on tärkeää.

Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42429/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Ihan tavallista, ihastuneen mieli kuvittelee hormonihöyryissä kaikenlaista. Höyryjen laannuttua tulee monesti ihan höhlä fiilis itestä, kun järki kirkastuu ja pystyy katsomaan tilannetta realistisesti :D

Älä siis ole liian ankara itsellesi!

Missä vaiheessa tuossa selviää, että se onkin yksipuolista? Vaikka sun ihastushuurut laantuu, niin saattaahan se toinen tuntea silti jotain. Näistä kannattais ottaa selvää, eikä jäädä ihmettelemään.

Siinä vaiheessa kun katselee vierestä kolmantena pyöränä kuinka helppoa kaikki on kun kiinnostus on molemminpuolista. 

No sehän ei ole lainkaan helppoa välttämättä, vaikka kiinnostus olisi molemminpuolista. Itselläni on ainakin helpompaa tutustua ihmisiin silloin, kun ei ole heitä kohtaan kiinnostusta. Sitten kun on ihastunut, niin kaikki meneekin vaikeaksi vaikka toinenkin olisi kiinnostunut. Toki varmaan on niitäkin joille kaikki on helppoa.

Vierailija
42430/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt, että asiat muuttuvat. Tavalla tai toisella. 

Hienoa

Hienoa vai ei, siihen voit sinä vaikuttaa.

Teen parhaani omalta osaltani 

Katsotaan, tuleeko havaintoja. 😘 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42431/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kestettävä kipua, jotta välttäisi vielä suuremmat tuskat.

Vierailija
42432/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille pusu kaulalle ja niskaan ja hellä halaus vielä päälle. Ikävä sua. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42433/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A***** suukko. Mietitköhän minua enää yhtään? 

Vierailija
42434/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverille pusu kaulalle ja niskaan ja hellä halaus vielä päälle. Ikävä sua. 🥰

Hyvää lomaa. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42435/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.

Vierailija
42436/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.

Etkö alakaan mun kanssa😥

Vierailija
42437/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiv. Et oikeesti jättäytynyt tyhjän päälle.

Ei hirveästi kiinnostele enää että minkä päällä tai alla sitä on, ku ei ole mitään väliä sillä mitä yrittää tehdä, kun on näitä tärkeämpiä henkilöitä joiden etu ajaa edelle.

Vierailija
42438/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks kuvittelin tän olevan molemminpuolista.

Kuitenkin jotain kiinnostusta on ollut ilmassa molempien puolelta.  

Niin mä kuvittelin joo. Nyt en enää pysty ajattelemaan koko ihmistä ilman, että tulee samalla kolmas tyyppi mieleen.

Sama (mutta eri). Jos ois ollu tiedossa se kolmas tyyppi, kaikki olis loppunu siihen paikkaan. Oi voi.

Sama. Miksi noi varatut aina alkaa liehitellä sinkkuja meitä ja sitten yhtäkkiä selviää että ovatkin varattuja?

Eivät kyllä aina ala liehitellä, flirttailla, pelata jne.  Turha syyllistää ja syytellä taas.

Vierailija
42439/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kestettävä kipua, jotta välttäisi vielä suuremmat tuskat.

Aivan turhaa selittelyä. Mitään syytä tuolle rääkkäämiselle ei ole ikinä ollut, muiden maineen suojelu ollut kaikille se tärkein aspekti ja vaikea pala niellä, miten oikeasti olette pinnallisia, turhamaisia, juoruavia typeryksiä.

Mukavaa päivää sullekin, emme tunne toisiamme eikä mulla ole hajuakaan mistä puhut. Ei liity sinuun, voit olla satavarma!

Vierailija
42440/42456 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby.<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme