Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Ei pakkomiellettä, katkeruutta, harhaa, mustia sukkia yms. yms. Saat minut kinni työpostista tai etsimällä numeroni, jos haluat keskustella ilman palstaa. tämä on vain leikkikenttäni silloin kun on tylsää.
Hieman toivoin viestiä sulta tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.
Sä olet sairas. Ihan sivusta
Se ei ollu minulta.
En olettanut, että on. Halusin sanoa tuolle tuntemattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?
Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.
Tämä ei minulta. E
Vierailija kirjoitti:
Hieman toivoin viestiä sulta tänään
Onhan niitä tullut jo monta, mutta ne ei varmaan oo semmosia ku toivoit.
Minä en sinua tunne, enkä tuu ikinä tuntemaankaan. Ja niin se menee. Valitettavasti.
Toivon, että särky lakkaa ja uusi elämä voi alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Moi muru mitä kuuluu?
Eiköhän sulle kohta huomioharava-e-trolli vastaa, että ei häneltä ja saat jotkut kuvitteelliset herutukset hänen kaukosuhteelleen, jotka voit omia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakkomiellettä, katkeruutta, harhaa, mustia sukkia yms. yms. Saat minut kinni työpostista tai etsimällä numeroni, jos haluat keskustella ilman palstaa. tämä on vain leikkikenttäni silloin kun on tylsää.
Koitan silti olla rikkomatta ihmisiä. liikaa surua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
Ei silti tarvitse pilkata minua täällä nimettömänä. ;(
Olen samaa mieltä. Mieleni ei kestä. Ja tiedän, että monet ovat vain harmillisia sattumia, eivätkä hän, mutta olen liian rikki. Haluaisin päästä eteenpäin vahvana. Tämä ei ole sitä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että särky lakkaa ja uusi elämä voi alkaa.
Paskat lakkaa, kun alkaa uus! Uusi kierros sontaa niskaan! Sitähän se on, joidenkin osa elämässä. Jäteämpäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen leipä jonka otat
Jokainen leffa jonka duunaat
Jokainen rappu jonka väsäät
Mä tuun kellottaa sua
Kummeli juttu ja hyvä kuvaelma kokoomus yhteiskunnasta.
kokoajan yhteiskunnasta
En halunnut roikkua, vaikka sellainenkin varmaan olisi kelvannut. Halusin rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Oot sie lapamato vai miksi sisääni hinkuat?
Haluun kaivatun suolistoon. Sivueri
Kuulitko? Haluun sun SUO listoon.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)
Ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pakkomiellettä, katkeruutta, harhaa, mustia sukkia yms. yms. Saat minut kinni työpostista tai etsimällä numeroni, jos haluat keskustella ilman palstaa. tämä on vain leikkikenttäni silloin kun on tylsää.
Aika tyhjä elämä siis.
Mun piti lopettaa tää jo ajat sitten.
Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !
Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?
Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.