Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41921/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Mä en ikinä ottaisi elättiä

tai rahavippien vonkujaa.

Ennemmin provider-miehen,

jos pakkovalinta olisi tehtävä.

E

Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?

Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.

Vierailija
41922/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakkomiellettä, katkeruutta, harhaa, mustia sukkia  yms. yms. Saat minut kinni työpostista tai etsimällä numeroni, jos haluat keskustella ilman palstaa. tämä on vain leikkikenttäni silloin kun on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41923/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman toivoin viestiä sulta tänään

Vierailija
41924/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.

Sä olet sairas. Ihan sivusta

Se ei ollu minulta.

En olettanut, että on. Halusin sanoa tuolle tuntemattomalle.

Vierailija
41925/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Mä en ikinä ottaisi elättiä

tai rahavippien vonkujaa.

Ennemmin provider-miehen,

jos pakkovalinta olisi tehtävä.

E

Miksi sinun pitää kommentoida joka ainoaa asiaa.!Kysyttiinkö sinut mielipidettä asiaan?

Jokainen täyspäinen tajuaa miksi sinä olet täällä.

Tämä ei minulta. E

Vierailija
41926/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi muru mitä kuuluu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41927/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman toivoin viestiä sulta tänään

Onhan niitä tullut jo monta, mutta ne ei varmaan oo semmosia ku toivoit. 

Minä en sinua tunne, enkä tuu ikinä tuntemaankaan. Ja niin se menee. Valitettavasti.

Vierailija
41928/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että särky lakkaa ja uusi elämä voi alkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41929/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi muru mitä kuuluu? 

Eiköhän sulle kohta huomioharava-e-trolli vastaa, että ei häneltä ja saat jotkut kuvitteelliset herutukset hänen kaukosuhteelleen, jotka voit omia.

Vierailija
41930/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pakkomiellettä, katkeruutta, harhaa, mustia sukkia  yms. yms. Saat minut kinni työpostista tai etsimällä numeroni, jos haluat keskustella ilman palstaa. tämä on vain leikkikenttäni silloin kun on tylsää.

Koitan silti olla rikkomatta ihmisiä. liikaa surua täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41931/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppana on olevinaan niin  kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.

Ei silti tarvitse pilkata minua täällä nimettömänä. ;(

Olen samaa mieltä. Mieleni ei kestä. Ja tiedän, että monet ovat vain harmillisia sattumia, eivätkä hän, mutta olen liian rikki. Haluaisin päästä eteenpäin vahvana. Tämä ei ole sitä.

 

Sivusta

Vierailija
41932/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että särky lakkaa ja uusi elämä voi alkaa. 

Paskat lakkaa, kun alkaa uus! Uusi kierros sontaa niskaan! Sitähän se on, joidenkin osa elämässä. Jäteämpäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41933/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen leipä jonka otat

Jokainen leffa jonka duunaat

Jokainen rappu jonka väsäät

Mä tuun kellottaa sua

Kummeli juttu ja hyvä kuvaelma kokoomus yhteiskunnasta.

kokoajan yhteiskunnasta

Vierailija
41934/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut roikkua, vaikka sellainenkin varmaan olisi kelvannut. Halusin rakastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41935/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Oot sie lapamato vai miksi sisääni hinkuat? 

Haluun kaivatun suolistoon. Sivueri

Vierailija
41936/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitko? Haluun sun SUO listoon.

Vierailija
41937/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)

Ota yhteyttä.

Vierailija
41938/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pakkomiellettä, katkeruutta, harhaa, mustia sukkia  yms. yms. Saat minut kinni työpostista tai etsimällä numeroni, jos haluat keskustella ilman palstaa. tämä on vain leikkikenttäni silloin kun on tylsää.

Aika tyhjä elämä siis.

Vierailija
41939/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti lopettaa tää jo ajat sitten. 

Vierailija
41940/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !