Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Tiedät mistä mut löytää. Se on ainoa paikka missä on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.
Mikseihän se mies ole jättänyt sitä vuoksesi?
Koska minä olen sanonut että haluan häneltä vain seksiä tällä erää.
Saat sitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mistä mut löytää. Se on ainoa paikka missä on nähty.
Lähilidlin Jossu 💞💕
Vierailija kirjoitti:
Haluisin taas treenata sun kanssa yhdessä. Ikävä.
Milloin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Itken sun perään ikuisesti jos tää menee niin pieleen ettei enää koskaan törmätä 😢
Ei minulta
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Toiveissa olisi. En halua olla se joka ehdottaa.
Ehkä siksi ettei ne ehdotukset ottaneet tuulta alleen.
Et sä tälläista sekopäätä halua.
Vierailija kirjoitti:
Okei, sä saat perhoset leijumaan mun vatsanpohjassa. Oot tullut aika taitavaksi siinä. 😍
Ei minulta 🎤
Vierailija kirjoitti:
Et sä tälläista sekopäätä halua.
Miksi olisit sekopää? Ajatukset voivat olla sekavia mutta ihminen siellä ajatusten takana kuitenkin on.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Treenasin ja teen nyt ruuan. Ikävä 🤍
Ei ole minulta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa.
Ne ei selvii luonnossa, ne on vaan kivaa silmille ja pientä iloa silloin tällöin. Rahaa kuluu helvetisti, kun niillä on vikaa vaikka missä. No, mutta kai ne sairaatkin on rakkauden arvoisia, vaikka onkin ylijalostettuja silmä ruokaa. T. Muovi on HOT🔥🔥🔥🔥
Mitä vikaa on vähän vettä kuluttavissa luonnonkuiduissa? (Ei puuvilla tms) Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Itken sun perään ikuisesti jos tää menee niin pieleen ettei enää koskaan törmätä 😢
Siinäpä itket jos odotat että törmäät etkä tee asialle mitään 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa.
Ne ei selvii luonnossa, ne on vaan kivaa silmille ja pientä iloa silloin tällöin. Rahaa kuluu helvetisti, kun niillä on vikaa vaikka missä. No, mutta kai ne sairaatkin on rakkauden arvoisia, vaikka onkin ylijalostettuja silmä ruokaa. T. Muovi on HOT🔥🔥🔥🔥
Mitä vikaa on vähän vettä kuluttavissa luonnonkuiduissa? (Ei puuvilla tms) Sivusta
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Terhakkaa penistä tekee mieli. Joka seisoo varreltansa uljaana ja valmiina
Terveisiä Artsille. Tipun heppa mielessäni.
Tää on hullua. Mietin sua jostain syystä eilen ja nyt tulit mun kaveriehdotuksiin ihan puskista 😅
Entiselle ihastukselle.
Yhden kerran sivuutin tapaamisehdotuksen, koska tuntui että asiat meni väärään suuntaan. Fyysisesti kaikki meni eteenpäin kivasti mutta emotionaalisesti ei pysytty perässä. Ristiriita siinä tuntui silloin väärältä. Halusin pysäyttää fyysisen etenemisen ja ottaa vähän tilaa, mutta se emotionaalinen kuoli sitten myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin taas treenata sun kanssa yhdessä. Ikävä.
Milloin tapahtui?
Aiemmin tänä vuonna.
Perseeseen
perseeseen
Mut vietiin saunaan
ruotsalaiseen
Prööt put put pttffff
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Toiveissa olisi. En halua olla se joka ehdottaa.
Ehkä siksi ettei ne ehdotukset ottaneet tuulta alleen.
Selvittää mitä?
Ei ole.Tämä on sirkus, tivoli ja eläintarha. Joka päivä joku tippuu narulta, jää tivolin jonon perälle tai tulee villieläimen sylkemäksi.