Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42402)
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipuille heipat.
Hyiiii monikko 🤢
Oho. Mites mä nyt noin...
Matalamielisiä juttuja. Toivottavasti pääset lukemasta näitä asap!
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei taida olla selvitettävää. Irl kaikki meni hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Siitä vähän realismia neidoille. Pitäkää taso korkealla. 💪
Miksei pidettäisi? Ei naiset mitään tyhmiä ole, jotka uskoo sinisilmäisesti miehen satuilut
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää myös kapiset piskit lukkojen takana, tarhattuna, madotettuna.
Jos ei ole kapia, saa olla irrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Toivon et nähdään ja ilo on täydellinen 🙏 En mäkään halua et asiat jää näin, selvittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa.
Ne ei selvii luonnossa, ne on vaan kivaa silmille ja pientä iloa silloin tällöin. Rahaa kuluu helvetisti, kun niillä on vikaa vaikka missä. No, mutta kai ne sairaatkin on rakkauden arvoisia, vaikka onkin ylijalostettuja silmä ruokaa. T. Muovi on HOT🔥🔥🔥🔥
LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei nähdä.
Haluut sanoa kaivatulles tosiaan noin?
Vierailija kirjoitti:
Mun "sammakko" taitaa olla ruma ankanpoika, joka ei huomaa olevansa joutsen.
Jep. Joutsen ilman höyheniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei taida olla selvitettävää. Irl kaikki meni hyvin?
No ei mennyt. En kai minä täällä olisi, jos irl kaikki olisi mennyt putkeen. En tiedä missä hän on nyt, koska meidän tilanteet meni ristiin. Kaikki jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei nähdä.
Haluut sanoa kaivatulles tosiaan noin?
Sivusta, mutta miksipäs ei? Ei nuo kaksi sanaa sisällä mitään rumaa eikä asiatonta. Jos asia olisi noin, niin sitten se olisi, eikä se siitä sokerikuorrutuksella muuksi muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten kaikki naiset esittää, jotka ketarat leviänä vonkaavat baareissa ja risteilyaluksilla vierasta munaa? Niillä ei yleensä ole mitään erityistä tarinaa, mutta suuttuvat kun kieltäytyy kohteliaasti. Tunnistaako kukaan vauvalaisista itsensä?
Täytyypä lähteäkkin käymään taas risteilyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.
Mikseihän se mies ole jättänyt sitä vuoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei taida olla selvitettävää. Irl kaikki meni hyvin?
No ei mennyt. En kai minä täällä olisi, jos irl kaikki olisi mennyt putkeen. En tiedä missä hän on nyt, koska meidän tilanteet meni ristiin. Kaikki jäi kesken.
Sori et käytän viestejäsi, kuin ne olisi minulle, mut niin tää toimii. Älä usko kaikkea mitä luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.
Mikseihän se mies ole jättänyt sitä vuoksesi?
Ei palstatrolleilla ole oikeita ihmisiä.
Jos kyse on siitä eilisestä haukkumisesta, niin kiitos paljon, että avauduit. Erittäin hyvä varoitus välttää sua irl kaivatullesi, kuka onkin.
Tiukkapipoiset ja mustavalkoisen ajattelun omaavat saavat sitä mitä tilaavat.
Hyiiii monikko 🤢