Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41761/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tälläista sekopäätä halua. 

Voidaan me panna kerran tai kaks.

Vierailija
41762/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet paha ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41763/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken sun perään ikuisesti jos tää menee niin pieleen ettei enää koskaan törmätä 😢

Siinäpä itket jos odotat että törmäät etkä tee asialle mitään 😌

No kerro mitä voin tehdä? On yksi paikka jossa me on aina  nähty. Mitä voin tehdä, jos hän ei enää ilmesty sinne? Laitanko lehteen ilmoituksen. Kadonnut kaivattu.

Vierailija
41764/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin vaikka ripulipaskatkin Emilian ryppyreijästä 😋 

Vierailija
41765/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tälläista sekopäätä halua. 

Rauhoittaisin sua.

Vierailija
41766/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken sun perään ikuisesti jos tää menee niin pieleen ettei enää koskaan törmätä 😢

Siinäpä itket jos odotat että törmäät etkä tee asialle mitään 😌

No kerro mitä voin tehdä? On yksi paikka jossa me on aina  nähty. Mitä voin tehdä, jos hän ei enää ilmesty sinne? Laitanko lehteen ilmoituksen. Kadonnut kaivattu.

Kysy joltain muulta käykö se nykyään eri aikaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41767/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenasin ja teen nyt ruuan. Ikävä 🤍 

Ei ole minulta…

Aika paljon ajattelet minua ja vahdit kirjoituksia 😉

Vierailija
41768/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet paha ihminen.

Noh, noh.. eipäs nimitellä toisia ihmiseksi noin vain. :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41769/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tälläista sekopäätä halua. 

Ei hän ole sekopää, vaan komeista komein herrasmies😎

Vierailija
41770/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tulee haukkumaan mut pystyyn ihan paikan päälle? Osaathan sä jo soittaa ovikelloakin keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41771/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imisin vaikka ripulipaskatkin Emilian ryppyreijästä 😋 

Miehet 🙄

Vierailija
41772/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41773/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.

Sano toi sitten kun olet kokeillu.

Kokeillut mitä?

Housujen riisumista, niin näet itse.

Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.

Ok. Sitten meni ohi 

Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣

Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.

Mikseihän se mies ole jättänyt sitä vuoksesi? 

Koska minä olen sanonut että haluan häneltä vain seksiä tällä erää.

Saat sitä vielä.

Mä haluan hänet tissien väliin lämpimään piiloon, jos haluaa antaa seksiä, niin antaudun😍

Vierailija
41774/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vikaa on mummoni välittämisessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41775/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itken sun perään ikuisesti jos tää menee niin pieleen ettei enää koskaan törmätä 😢

Siinäpä itket jos odotat että törmäät etkä tee asialle mitään 😌

No kerro mitä voin tehdä? On yksi paikka jossa me on aina  nähty. Mitä voin tehdä, jos hän ei enää ilmesty sinne? Laitanko lehteen ilmoituksen. Kadonnut kaivattu.

Harrastuspaikka? Sun työpaikka?

Vierailija
41776/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.

Ei minulta 👋

Vierailija
41777/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole sekopää, liikaa ehkä kohdannut elämässään asioita, jotka vois tosiaan pistää elämän sekaisin

Vierailija
41778/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👄💦

Vierailija
41779/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suolle

Vierailija
41780/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi