Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42402)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei taida olla selvitettävää. Irl kaikki meni hyvin?
No ei mennyt. En kai minä täällä olisi, jos irl kaikki olisi mennyt putkeen. En tiedä missä hän on nyt, koska meidän tilanteet meni ristiin. Kaikki jäi kesken.
Sori et käytän viestejäsi, kuin ne olisi minulle, mut niin tää toimii. Älä usko kaikkea mitä luet.
En ole lukenut yhtään mitään vaan puhun irl tapahtuneista asioista. En luule täällä puhuvani kaivattuni kanssa.
Hyvä, olet palstan fiksuimpia ja rohkeimåia 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Mun kaivatun vaimo ainakin roikuu miehessään kuin takiainen ja taatusti on auliisti seksiäkin harrastamassa. Aina ei vaan seksin saantikaan riitä, jos tunteita ei miehellä ole häntä kohtaan.
Mikseihän se mies ole jättänyt sitä vuoksesi?
Koska minä olen sanonut että haluan häneltä vain seksiä tällä erää.
Okei, sä saat perhoset leijumaan mun vatsanpohjassa. Oot tullut aika taitavaksi siinä. 😍
Tiedät mun etu- ja sukunimen, joten saisit hankittua mun numeron ja laitettua viestiä. 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipuille heipat.
Hyiiii monikko 🤢
Oho. Mites mä nyt noin...
Totuus paljastuu. "Naamiot on riisuttu". 😂
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mun etu- ja sukunimen, joten saisit hankittua mun numeron ja laitettua viestiä. 😚
Ei löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipuille heipat.
Hyiiii monikko 🤢
Oho. Mites mä nyt noin...
Totuus paljastuu. "Naamiot on riisuttu". 😂
Ei mulla oo naamioo. En kirjota mitään mistä en voi puhua tipuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Ei nähdä.
Ei todellakaan 🏃🏻🏃🏻
Treenasin ja teen nyt ruuan. Ikävä 🤍
Vierailija kirjoitti:
Tiukkapipoiset ja mustavalkoisen ajattelun omaavat saavat sitä mitä tilaavat.
He saavat varmaankin tiukkaa ja selkeää, kuten ovat halunneet. Kaikki ei niin kovin tykkää harmaalla alueella pelailemisesta.
Haluisin taas treenata sun kanssa yhdessä. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkapipoiset ja mustavalkoisen ajattelun omaavat saavat sitä mitä tilaavat.
He saavat varmaankin tiukkaa ja selkeää, kuten ovat halunneet. Kaikki ei niin kovin tykkää harmaalla alueella pelailemisesta.
Onko tää palsta harmaa?
Vierailija kirjoitti:
Annoin sulle tilaa.
Ja se on hieno piirre hänessä kun kuvittelen että hän sanoisi minulle noin. Mutta, se tilanne vaati pitkäjänteisyyttä. Shokkireaktio yllätti minutkin.
Mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mun etu- ja sukunimen, joten saisit hankittua mun numeron ja laitettua viestiä. 😚
Ei löytynyt.
Enää. Kaivattu on piilottanut itsensä maailmalta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkapipoiset ja mustavalkoisen ajattelun omaavat saavat sitä mitä tilaavat.
He saavat varmaankin tiukkaa ja selkeää, kuten ovat halunneet. Kaikki ei niin kovin tykkää harmaalla alueella pelailemisesta.
Onko tää palsta harmaa?
Kyllä tää taitaa olla, ni poistun etteivät syytä peluriksikin. Irl nää olis jo kolmannet....
Ja jos törmään sinuun suunnillasi, niin se on vain sattumaa. Moikataan....
The two year thing was an overstatement and it's complicated. It's not that bad. It... nvm.
Itken sun perään ikuisesti jos tää menee niin pieleen ettei enää koskaan törmätä 😢
En ole lukenut yhtään mitään vaan puhun irl tapahtuneista asioista. En luule täällä puhuvani kaivattuni kanssa.