Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet paha ihminen.
Noh, noh.. eipäs nimitellä toisia ihmiseksi noin vain. :0
Se on sille, joka arvosteli toisia rumasti täällä ensin.
Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.
Se on tosi hyvä idea. Nopea. Tiedät varmaan jo nyt, että se on osa nimeäni.
Vierailija kirjoitti:
Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.
Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Puen ninja-asun ja suojelen tipua jokaiselta katilta ja kollilta.🥷🏼🤸🏽🤺
💖
Tämä on anonyymiketju ja ette tiedä mitään toisten tilanteista. Saman asian voi tulkita monella eri tavalla ja voi tarkoittaa jotain ihan muuta kuin mitä luulet.
Jahas, sama sairas meno täällä jatkuu vaan ainiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.
Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.
Sössönsöö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.
Nyt oli todella asiaton ja sairas kommentti. Vaikka sinä olisit kuinka mustasukkainen ja onneton toisten onnesta. Niin se ei oikeuta sinua kirjoittamaan noin.
Ei ole mistään sellaisesta kyse. Ei tullut mieleenkään.
Jostain tuo silti kumpuaa. Olet jostain onneton ja siitä johtuen ilmaiset halua yhteisestä itsemurhasta. Mistä muusta voi olla kyse kuin mustasukkaisuudesta onnea kohtaan jota sinulla ei selvästikään ole. Mustasukkaisuus siis viittaa tässä siihen, että ilman onnea olet onneton ja jos sinulla ei ole onnea niin ainoa ratkaisu on ajaa ulotettua itsemurhaa.
Heippa sille upealle luonnon läheiselle neitosella, joka on oma itsensä, eikä välitä paskaakaan mitä muut ajattelevat. Sä oot hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.
Nyt oli todella asiaton ja sairas kommentti. Vaikka sinä olisit kuinka mustasukkainen ja onneton toisten onnesta. Niin se ei oikeuta sinua kirjoittamaan noin.
Ei ole mistään sellaisesta kyse. Ei tullut mieleenkään.
Jostain tuo silti kumpuaa. Olet jostain onneton ja siitä johtuen ilmaiset halua yhteisestä itsemurhasta. Mistä muusta voi olla kyse kuin mustasukkaisuudesta onnea kohtaan jota sinulla ei selvästikään ole. Mustasukkaisuus siis viittaa tässä siihen, että ilman onnea olet onneton ja jos sinulla ei ole onnea niin ainoa ratkaisu on ajaa ulotettua itsemurhaa.
For me to poop on 🤷
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.
Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.
For me to poop on 🤷
Vierailija kirjoitti:
Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa
Noin ystävinikin olisi sanonut. Oranssi on oksennuksen väri.
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Mulla ei ollut tarpeeksi itseluottamusta ja sä muutit johonkin pohjoiseen sitten. :(
Saa tulla hakemaan muovia. Ei sitä kukaan halua kun lähden.