Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41781/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla hakemaan muovia. Ei sitä kukaan halua kun lähden.

Vierailija
41782/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on iloinen meno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41783/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet paha ihminen.

Noh, noh.. eipäs nimitellä toisia ihmiseksi noin vain. :0

Se on sille, joka arvosteli toisia rumasti täällä ensin.

Vierailija
41784/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suksinkin.

Vierailija
41785/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.

Vierailija
41786/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi hyvä idea. Nopea. Tiedät varmaan jo nyt, että se on osa nimeäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41787/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.

Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.

Vierailija
41788/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puen ninja-asun ja suojelen tipua jokaiselta katilta ja kollilta.🥷🏼🤸🏽‍🤺

💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41789/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on anonyymiketju ja ette tiedä mitään toisten tilanteista. Saman asian voi tulkita monella eri tavalla ja voi tarkoittaa jotain ihan muuta kuin mitä luulet.

Vierailija
41790/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, sama sairas meno täällä jatkuu vaan ainiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41791/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.

Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.

Sössönsöö

Vierailija
41792/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.

Nyt oli todella asiaton ja sairas kommentti. Vaikka sinä olisit kuinka mustasukkainen ja onneton toisten onnesta. Niin se ei oikeuta sinua kirjoittamaan noin.

Ei ole mistään sellaisesta kyse. Ei tullut mieleenkään.

Jostain tuo silti kumpuaa. Olet jostain onneton ja siitä johtuen ilmaiset halua yhteisestä itsemurhasta. Mistä muusta voi olla kyse kuin mustasukkaisuudesta onnea kohtaan jota sinulla ei selvästikään ole. Mustasukkaisuus siis viittaa tässä siihen, että ilman onnea olet onneton ja jos sinulla ei ole onnea niin ainoa ratkaisu on ajaa ulotettua itsemurhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41793/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa sille upealle luonnon läheiselle neitosella, joka on oma itsensä, eikä välitä paskaakaan mitä muut ajattelevat. Sä oot hyvä tyyppi.

Vierailija
41794/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.

Nyt oli todella asiaton ja sairas kommentti. Vaikka sinä olisit kuinka mustasukkainen ja onneton toisten onnesta. Niin se ei oikeuta sinua kirjoittamaan noin.

Ei ole mistään sellaisesta kyse. Ei tullut mieleenkään.

Jostain tuo silti kumpuaa. Olet jostain onneton ja siitä johtuen ilmaiset halua yhteisestä itsemurhasta. Mistä muusta voi olla kyse kuin mustasukkaisuudesta onnea kohtaan jota sinulla ei selvästikään ole. Mustasukkaisuus siis viittaa tässä siihen, että ilman onnea olet onneton ja jos sinulla ei ole onnea niin ainoa ratkaisu on ajaa ulotettua itsemurhaa.

For me to poop on 🤷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41795/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.

Vierailija
41796/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.

Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.

For me to poop on 🤷

Vierailija
41797/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot oksettavinta mitä maa päällään kantaa

Noin ystävinikin olisi sanonut. Oranssi on oksennuksen väri.

Vierailija
41798/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?

Vierailija
41799/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän enemmän.

Vierailija
41800/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut tarpeeksi itseluottamusta ja sä muutit johonkin pohjoiseen sitten.  :(